Voi miten suloisen näköistä on kun noin vuoden ikäinen vilkuttaa isille ja äidille!
Kommentit (8)
Veljeni 3-vuotias tyttö vaikuttaa aina yhtä ilahtuneelta, kun menen käymään. Viimeeksi sanoi "voi muru, ihanaa kun tulit!" Joskus hyppii tasajalkaa innosta. Ei kyllä koskaan ole kukaan ilahtunut mun näkemisestä noin suunnattomasti. Olo on aina kuin kauan odotetulla kunniavieraalla. Nähdään 2-4 kertaa kuussa.
Kuulostaa mukavalta olevansa toivottu. Ole tyytyväinen numero kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta olevansa toivottu. Ole tyytyväinen numero kaksi.
Kuulostaa mukavalta olevansa toivottu XDDDDDDDDDDDDD Mitä v....???
Vierailija kirjoitti:
Veljeni 3-vuotias tyttö vaikuttaa aina yhtä ilahtuneelta, kun menen käymään. Viimeeksi sanoi "voi muru, ihanaa kun tulit!" Joskus hyppii tasajalkaa innosta. Ei kyllä koskaan ole kukaan ilahtunut mun näkemisestä noin suunnattomasti. Olo on aina kuin kauan odotetulla kunniavieraalla. Nähdään 2-4 kertaa kuussa.
Kivat ylireagoinnit kakaralla XDDDDD Ja aikuinen ihminen on ihan otettu siitä että pieni ipana hyppii tasajalkaa XDDDDDDD
Mun veljenpoika, 8kk, meni ihan hämilleen, kun joutui mun syliin 😃 katteli totisen hämmästyneenä vuoroin mua ja äitiään. Ei itkenyt tai vierastanut kuitenkaan, vaikka oltiin nähty vain kerran aiemmin, kun oli ihan pieni vauva.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mun veljenpoika, 8kk, meni ihan hämilleen, kun joutui mun syliin 😃 katteli totisen hämmästyneenä vuoroin mua ja äitiään. Ei itkenyt tai vierastanut kuitenkaan, vaikka oltiin nähty vain kerran aiemmin, kun oli ihan pieni vauva.
Okei? Jee?
Eikä!!! Tosi siidee!!! Vilkuttaa ihan!! Iik!! Eikä!!