Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla ei yhtäkään sukulaista

Vierailija
21.12.2013 |

Ei yhtäkäänsukulaista omalta puoleltani jonka kanssa olisin tekemisissä tai ketä kiinnostaisi kuulumiseni tai jolle voisin kertoa lasteni edesottamuksia yms.

Se kirpaisee näin jouluisin varsinkin ja kun muksut saa koulusta todistuksensa, minä niin mielelläni kertoisin äidin ylpeyttä puhkuen heidän todistuksistaan.

Miehellä on äitinsä ja tätinsä joille kertoilee näitä juttuja, mulla ei ketään.

Tekisi melkein mieli puhua ääneen esim nyt nämä todistusjutut, josko äiti vaikka kuulisi ne tuonne taivaaseen, äiti joka kuoli 47v iässä muutama vuosi sitten.

Hyvää joulua kaikille!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu pukille.

Vierailija
22/26 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 15:30"]Osa sukulaisistani ei halua olla perheeni kanssa tekemisissä koska he pelkäävät siihen kuluvan liikaa rahaa. Itse olemme hyvätuloisia mutta emme viitsi ahdistella yhteydenpitohaluttomia soitolla ja kirjeillä. Sukulaisilla olisi kyllä rahaa mutta heillä on pakonomainen tarve pitää rahoista kiinni. 

[/quote]siis kuluu rahaa, miten? Mihin kuluu rahaa jos vastaavat puhelimeen kun soitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi olla yhteydessä miehen sukulaisiin, ovathan he tavallaan sinunkin sukulaisia nyt? Haluaako miehesi välttämättä soittaa jokaiselle heistä henkilökohtaisesti? Tutustu paremmin miehen puolen sukuun, soittele, pyydä fbkavereiksi, kutsukaa heitä kylään yms.

Vierailija
24/26 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, sama tunne täällä! Minun vanhempiani ei kiinnosta meidän perheen asiat, kun on menevät uusien puolisoidensa kanssa niin menevää elämää. Onneksi miehellä on lämmintä sukua ja olenkin sieltä ominut itselleni sitä sukua joka minulta puuttuu. Olisiko miehesi suvussa sellaisia, joiden kanssa voisit lhemmin ystävystyä?

Vierailija
25/26 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

Vierailija
26/26 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 15:30"]Osa sukulaisistani ei halua olla perheeni kanssa tekemisissä koska he pelkäävät siihen kuluvan liikaa rahaa. Itse olemme hyvätuloisia mutta emme viitsi ahdistella yhteydenpitohaluttomia soitolla ja kirjeillä. Sukulaisilla olisi kyllä rahaa mutta heillä on pakonomainen tarve pitää rahoista kiinni. 

[/quote]en ymmärrä miten raha tähän liittyy. Minullakin on paljon rahaa, ja "pakonomainen tarve pitää rahoista kiinni" (mielestäni sama tarve on jokaisella terveellä säästäväisellä ihmisellä) ja samaan aikaan olen erittäin sukurakas ja pidän paljon yhteyttä sukulaisiini sekä omalta että mieheni puolelta. Se maksaa minulle vain vaivan. (ok, toki pieniä puhelin- ja matkakuluja tulee ja kyläiltäessä sekä sukujuhlissa tuliaiset ja tarjottavat maksavat jotain pientä - mutta pientähän se on verrattuna vaikka harrastuskuluihin)