Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän nyt, finniongelma

Vierailija
31.01.2014 |

Mikähän avuksi? Minulla ei ole aknea vaan kasvoihin tulee joka päivä 1-2 valkopäätä. Ei ole siis syvällä ihossa vaan siinä pinnalla. Ne on pakko puristaa pois ja jäljelle jää pieni läiskä. En ymmärrä, mistä nämä tulevat. Olen jo varttunut aikuinen, enkä teini.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä herkkä iho ja punastelemaan helposti, miten tätä ihoa sitten pitäisi hoitaa? Täytyykö hakea jokin lääke, jos se on ruusufinni?

Vierailija
2/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasta ruokavaliosi. Muista puhdistus. Miltä silmäalusiho näyttää, nappyjä?! Muista myös ihotyypille oikeanlainen voide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi silmänalusiho vaikuttaa? Ihan tavallinen kai se on. Puhdistan ihoan aina iltaisin, aamuisin en niinkään. Käytän täyteläistä rasvaa.

Vierailija
4/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosacea eli ruusufinni voi olla

Vierailija
5/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäpuhtaudet näkyy parhaiten ohuessa silmänalusihossa ja jos niissä on näppyjä puhdistus on laiminlyöty. Aamuinen puhdistus on yhtä tärkeää. Pölyhän on lähinnä kuollutta ihoa ja jos et tyynyliinaa vaihda joka ilta niin...

Entä se ihotyyppi.. vaatiiko se täyteläistä rasvaa, vaikuttaa että ei.

Vierailija
6/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pitäisikö se tyynyliinat vaihtaa joka ilta? Apua onkohan mulla toi ruusufinni?

Vierailija
7/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:55"]

Ai pitäisikö se tyynyliinat vaihtaa joka ilta? Apua onkohan mulla toi ruusufinni?

[/quote]

Kyllä on, jos et vaihda tyynyliinaa joka ilta.

Vierailija
8/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusufinnin mahdollisuus kannattaa sulkea pois... onko sulla helposti punasteleva iho? Couperosa-tyyppinen? Mä oon aina ollut herkkä punastumaan, ja iho herkkä muutenkin, ja ruusufinni iski kolmikymppisenä. Alkoi just pienenä näppyrykelminä poskipäissä... mutta hyvin se on pysynyt kurissa, että ei sitä säikähtää tarvitse, mutta hyvähän se olisi tietää, niin osaa hoitaa oikein.