Suomalaisten naisten harjoittama eugeniikka ja rasismi lyhyitä miehiä kohtaan!
Suomalainen nainen kohdistaa voimakkaan rasismin miehiin, joiden pituus on alle 180 cm ja tällainen pituusrasismi on vielä julkisesti hyväksyttävää, koska kadullakin voidaan julkisesti ja kovalla äänellä todeta, että ei hyväksy lyhyitä miehiä. Tällaiseen rasismiin ei edes haluta puuttua ja sitä saa harjoittaa tilanteessa, kuin tilanteessa ja asialla voidaan myös vitsailla. Yhteiskuntakin hyväksyy rasismin lyhyitä miehiä kohtaan ja moniin ammatteihin ei hyväksytä miehiä, jotka eivät täytä miehisyyden mittoja, mutta lyhyille miehille on langetettu samat velvollisuudet yhteiskunnassa, kuin pitkillä miehillä on. Ainoa ero on, että lyhyet miehet eivät pääse nauttimaan miehisyyden eduista naisten kanssa, koska suomalaiset naiset torjuvat heti kättelyssä lyhyet miehet.
Suomalaiset naiset harjoittavat, myös eugeniikkaa lyhyitä miehiä kohtaan rasismin lisäksi. Pienien miesten kanssa ei hankita jälkeläisiä, koska lapsille voi tulla lyhyet jalat tai lapset voivat jäädä pituudeltaan keskiverron alapuolelle. Lyhyet miehet kelpaavat kyllä elättämään pitkien miesten siittämiä lehtolapsia, mutta harvoin lyhyt mies pääsee itse jatkamaan sukuaan. Tällainen on todella kurjaa toimintaa suomalaiselta naiselta.
Onko suomalaisilla naisilla jäänyt oidipaalinen kompleksi päälle, kun etsitään oman isän kaltaista hahmoa muista miehistä, jonka kanssa voidaan olla yhdynnässä. Aikuinen nainen haluaa vielä istua ilman vaatteita oman isänsä sylissä ja tämä on ihan normaalia. Pitkä mies on oma isä, jonka syliin on suomalaisilla naisilla todella voimakas hinku. Suomalaisten naisten pituudenpalvonta on ihan sairasta.
Tämän olen kuulut ihan turhan usein lyhyiltä miehiltä ja olen myös lukenut aiheesta keskusteluja, että monet lyhyet miehet voivat olla jopa seksuaalisesti täysin kokemattomia, koska suomalaiset naiset eivät pidä heitä edes miehinä. Olisi oikein, että lyhyet miehet saisivat verovapauden ja samalla heidät vapautettaisiin kaikista yhteiskunnallisista velvoitteista, koska pitkät miehet saavat naida useita naisia ja saavat tehdä kaikenlaisia töitä yhteiskunnassa, kun lyhyet miehet eivät saa naida ollenkaan ja jäävät lapsettomiksi ja joutuvat elämään yhteiskunnan ulkopuolella.
Kommentit (25)
Ainakin täällä kaikilla alle 177 senttisillä näyttää olevan oma eukko. Normaali pituisilla eli 180 senttisillä en ole juuri kultaa nähnyt kainalossa. Pitkät pyörii ja peuhaa täälläpäin lähinnä keskenään.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:07"]
Minun isäni ei ole pitkä, noin 173cm, mutta silti valitsin omaksi miehekseni 185-senttisen. Olisin varmasti ihastunut mieheeni vaikka pituus olisi ollut sama kuin isälläni, esimerkiksi. Pituus ei minulle merkitse paljoa, koska olen itse 157cm pitkä, joten miehen ei tarvitse mikään hujoppi olla, että tuntee itsensä pitkäksi rinnallani.
Enkä muutenkaan voi olla samaa mieltä kanssasi. Minun ystäväpiirissäni on paljon pariskuntia, joissa mies on alle 175cm pitkä ja lapsiakin heillä on, ihan omia. Tietysti monet naiset ottavat mieluummin pitkän kuin lyhyen miehen, mutta pituus on vain yksi ominaisuus ihmisessä. Yhtä monelle naiselle miehen pituus on aika lailla yhdentekevä asia, jos nyt kuitenkin puhutaan ihan normaalipituisesta, ei siis selkeästi lyhytkasvuisesta henkilöstä.
Harmi, jos sinulla on ollut ongelmia pituutesi ja naisten saamisen kanssa. En kuitenkaan usko, että pituus tai lyhyys pelkästään on este hyvälle parisuhteelle ja naisten saamiselle. Itsetunto-ja luottamus pituudesta huolimatta on kaiken a ja o. Lyhytkin mies voi olla seksikäs ja miehekäs, kun muut ominaisuudet ovat kunnossa!
[/quote]
Älä nyt viitti. Ei kaupunkilainen akka lyhytty valitse. Normaali pituisenakin ei kaupungista juuri irtoa. Petroskoita ei lasketa, koska sieltä ei etsitä pysyvää parisuhdetta.
^ Tampereelta löysin 173-senttisen kultani ja yhteisiä vuosia takana 15 ja edelleen pyyhkii hyvin :) Ehkä Tampere ei ole sitten kaupunki?
Oikeasti, ettete pituudellenne mitään mahda, joten kannattaisiko keskittää energia johonkin muuhun kuin senttimittojen murehtimiseen? Ei se asia muuksi muutu vaikka vauvapalstalla kuinka asiaa itkisitte. Mun mies ei ole koskaan häpeillyt pituuttaan ja vientiä riitti ennen minuakin.
Tämä on juuri oikea palsta pituusasian pohtimiseen, koska tämä sivusto keskittyy lisääntymiseen ja minusta, myös lyhyillä miehillä on oikeus lisääntyä. Pituus ei haittaa yhtään lyhyitä miehiä, mutta naisia se haittaa valtavasti.
Oma mies on 170 cm ja ei haittaa yhtään. Ainut mikä lyhyiden miesten kanssa on ollut ongelma: korkokengistä valittaminen. Jos mun tekee mieli laittaa korkkarit jalkaan, niin laitan. Kesti miehen ego sitä tai ei.
Joo
on kyllä ketjun aloittaja pahasti psyykkisesti sairas,kerta nuin naurettavan aloituksen aloittanut,tai sitten muuten vaan lapsellinen
Ihan naurettavaa!
minulla on ystävinä 160-180 cm miehiä,eikä kenelläkään ole ollut mitään ongelmia naisten kanssa tms,yhtä hyvin ovat pärjänneet ku pitkätkin miehet.
Heh heh. Mitähän aloittajan päässä väikkyy? Kyllä miehessä on jotain muuta vikaa kuin pituus jos ei naista saa. 170 cm miehiä on suomi täynnä ja suurimmalla osalla on nainen. Uskoisin ettei se pituus ole monellekaan naiselle se ykköskriteeri. Pituudesta ei ole etua kuin armeijassa jonossa marssiessa eikä oikein sielläkään kun etumieheksi ei pisintä laiteta ettei lyhimmällä miehellä pallit repeä askelten pituudesta tahdissa marssiessa :D. Aloittaja mene hoitoon.
Hah, lääkkeet loppu? Taitaa aloittaja itse olla lyhyt ja sen ottanut tekosyyksi kun ei naista saa. Oma mieheni on 176-senttinen (itse 170), ja hyvin pyyhkii. Yhdessä yli 10 vuotta jo. Eikä haittaa korkokengätkään, miehen mielestä on seksikästä kun olen "mallinmittainen" ne jalassa.
Yksilö on yhteisön luomus ja yksilö kehittyy sellaiseksi, joksi yhteisö on hänet muokannut. Joten sitä hulluutta kannattaa etsiä suomalaisesta yhteiskunnasta, eikä tuloksesta, joka on yksilö. Yksilö persoonallisuus rakentuu täysin siitä mitä yhteisö on yksilölle syöttänyt.
Menkäähän katsomaan yleisiä vaatimuksia suomalaisista treffipalstoilta, niin miehen perusvaatimukset ovat vähintään 170 cm pituutta ja alin mahdollinen paino on 70 kg. Eli lyhyen miehen pitää olla jopa läski, jotta seuraa löytyy suomalaisesta naisesta. Moni nainen oikein kirjoittaa profiilissaan, että haluaa pitkän miehen miehekkään miehen ja tuon kaiken voi ihan todeta tutkimalla naisten vaatimuksia profiileissaan. Kukaan suomalainen nainen ei ole koskaan kirjoittanut, että etsii lyhyttä miestä itselleen ja vain alle 170 cm pituiset ja alle 65 kg painavat saavat ottaa yhteyttä.
Suomalaista naista kiinnostaa valtavasti älyllisesti taantuneet pitkät miehet, jotka tuijottavat televisiosta urheilua, juovat kaljaa, kiroilevat ja päästävät haisevia pieruja ilmaan riemuhuutojen säestämänä, kun suosikkijoukkue tekee maalin. Ehkä tuollainen perusmies on turvallinen ja ennalta arvattavissa, koska jo valmiiksi tietää mitä heidän surkastuneissa aivoissaan liikkuu.
On se kyllä kamalaa huomata kuinka rasistisia suomalaiset naiset ovat ja jos vähänkin on joukosta erottuva, niin sitten aletaan nimittelemään ja huutelemaan herjauksia. Moni nainen menee regressioon, kun huomaa itsessään rasistisen taipumuksen lyhyitä ja siroja miehiä kohtaan ja sitten aletaan etsimään vikaa lyhyestä miehestä vaikka vika onkin itsessä.
Höh, kyllä minun mieheni ovat tupanneet olemaan nippa nappa 170cm tai vähän alle, itseäni lyhyempiä siis. Aloittaja, sinussa on jokin muu "vika" minkä takia et saa naista. Veikkaan, että se vika on asenne.
Viettäkää mukavaa Joulua pitkien arjalaisten miestenne kanssa ja olkaa onnellisia ylivertaiseen rotuunne kuuluvista arjalaisista lapsistanne. Viettäkää iloista Joulua haukkumalla pieniä ali-ihmisiä ja jakakaa rasistiset ajatuksenne jälkikasvullenne, jotta he voivat jatkaa perinnettä seuraavaan sukupolveen. Hyvää Joulua yli-ihmiset ja lisääntykää keskenään!
Vaikuttaa siltä että ap:lla on aika pahoja itsetunto-ongelmia pituutensa takia. Kun siitä omasta pituudestaan ei tee suurta numeroo niin harvoinpa muutkaan tekee. Ite mies 165cm eikä oo kyllä ikinä ollu ongelmia löytää seuraa, pidemmillekkin naisille kelvannu ihan hyvin. Omalle pituudelleen ei mitään mahda, hoida itsetuntos kuntoon ja lopeta itsesäälissä rypeminen niin etköhän säkin naisen ja jälkeläisiä saa.
Short Men & Dating - Is Height a Dealbreaker?
Nothing Is Wrong With Short Guys
Short Men. Really Short Men.
Do short guys finish last?
http://www.youtube.com/watch?v=noWIbsrxg6k
Short Man - Sidewalk Experiment: How short guys get the short stick
http://www.youtube.com/watch?v=4afoy8qmDRk
Short
http://www.youtube.com/watch?v=fUnltHzJ790
Why you should give the short bald guys a chance
http://www.youtube.com/watch?v=O6Iv-ilZvoE
Ehkä se vielä joku päivä säälillä lohkeaa, mutta ei näin että aletaan syyttämään kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia lyhyiden sortamisesta. Rasismi viittaa muutenkin rotuun eikä persjalkaisuuteen.
Yleensäkin jos seuranhaussa on tarkkoja kriteereitä "tatuoinnit, parta, 189cm pituutta, iso hauis ja vielä isompi molo" on kyse pinnallisesta hausta joka myötäilee jossain määrin kauneusihanteita tai omaa alfauroskuvaa.
Sama syrjintä toteutuu miesten hakukriteereissä "suuret rinnat ja pullea perse, kapea vyötärö ja tykkää ottaa suihin..rumat älkää vaivautuko",, toki naisen on helpompi löytää mies, jonka ainoa kriteeri on nakkipiilon toteutus.
Henkilökohtaisesti en lähtisi vaimoa etsimään sentin tarkoin kriteerein enkä vaimo hakusessa lähtisi vastaamaan näille tuuman tarkoille kantturoille. Pätkätöitähän näidenkin kanssa voi käydä tekemässä ken lystää, mutta kyllä se oikea löytyy keskustelemalla ja kanssakäymällä.
Kaikkien harmiksi, joskus se voi löytyä väärästä kropasta, ei ollut D-kuppia tai 180cm selkärankaa, mutta ei nämä "vajeet" haita kun on tunne kohillaan.
I rest my case.
Kyllä, pituuden perusteella syrjintä on ihan sama asia, kuin ihonvärinkin perusteella. Lyhyille ihmisille syötetään pillereitä ja heidän luunsa katkaistaan sääristä, jotta tulisi muutamia senttejä pituutta lisää, mutta tummaihoisille ei syötetä pillereitä, että muuttuisivat vaaleiksi.
Kaikkien eläinlajien naaraat mittailevat uroksien suuruutta ja mitä isompi uros, niin sitä varmemmin pääsee parittelemaan. Ainoastaan homosapiensien naaraat, mittaavat urosten pankkitilejä ja maiden pinta-aloja, että kannattaako kyseisen uroksen kanssa paritella. Koskaan ei valita pienemmästä päästä, vaan pitää olla suurta ja mahtavaa.
Pikkumies kelpaa mainiosti kaveriksi, mutta ei varmasti pääse liukkaille pinnoille. Kannattaa kysyä niiltä pikkumiehiltä, joita teillä on kavereina, että onko seksuaaliset tarpeenne täysin tyydytetyt ja pääsettekö helposti pukille. pikkumiehistä parempia kavereita ei ole olemassakaan, mutta parittelemaan pitää saada pitkä ja häijy mies joka pettää.
Olen niin samaa mieltä. Itsekin joskus aiemmin syyllistynyt tähän, nyt vanhempana ajattelen ettei pituudella ole merkitystä, mutta nuorempana sillä kyllä oli. Ja tyttöjen kesken puhuttaessa kaikkien haave oli pitkä ja komea mies... Nyt itselläni on adoptoitu poika, joka todennäköisesti jää hyvin lyheksi ja mietin toisinaan kuinka haitalliseksi hän pituutensa tulee kokemaan. Toivon vain että oikeasti tilanne olisi muuttunut ja pituus ei olisi se juttu miehelle enään. Mutta en oikein usko. Toki tärkeintä on varmasti se että mies on muuten ihana, mutta ehkä sitä ei aina pääse edes näyttämään....
Minun isäni ei ole pitkä, noin 173cm, mutta silti valitsin omaksi miehekseni 185-senttisen. Olisin varmasti ihastunut mieheeni vaikka pituus olisi ollut sama kuin isälläni, esimerkiksi. Pituus ei minulle merkitse paljoa, koska olen itse 157cm pitkä, joten miehen ei tarvitse mikään hujoppi olla, että tuntee itsensä pitkäksi rinnallani.
Enkä muutenkaan voi olla samaa mieltä kanssasi. Minun ystäväpiirissäni on paljon pariskuntia, joissa mies on alle 175cm pitkä ja lapsiakin heillä on, ihan omia. Tietysti monet naiset ottavat mieluummin pitkän kuin lyhyen miehen, mutta pituus on vain yksi ominaisuus ihmisessä. Yhtä monelle naiselle miehen pituus on aika lailla yhdentekevä asia, jos nyt kuitenkin puhutaan ihan normaalipituisesta, ei siis selkeästi lyhytkasvuisesta henkilöstä.
Harmi, jos sinulla on ollut ongelmia pituutesi ja naisten saamisen kanssa. En kuitenkaan usko, että pituus tai lyhyys pelkästään on este hyvälle parisuhteelle ja naisten saamiselle. Itsetunto-ja luottamus pituudesta huolimatta on kaiken a ja o. Lyhytkin mies voi olla seksikäs ja miehekäs, kun muut ominaisuudet ovat kunnossa!