Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten naisten harjoittama eugeniikka ja rasismi lyhyitä miehiä kohtaan!

Vierailija
21.12.2013 |

Suomalainen nainen kohdistaa voimakkaan rasismin miehiin, joiden pituus on alle 180 cm ja tällainen pituusrasismi on vielä julkisesti hyväksyttävää, koska kadullakin voidaan julkisesti ja kovalla äänellä todeta, että ei hyväksy lyhyitä miehiä. Tällaiseen rasismiin ei edes haluta puuttua ja sitä saa harjoittaa tilanteessa, kuin tilanteessa ja asialla voidaan myös vitsailla. Yhteiskuntakin hyväksyy rasismin lyhyitä miehiä kohtaan ja moniin ammatteihin ei hyväksytä miehiä, jotka eivät täytä miehisyyden mittoja, mutta lyhyille miehille on langetettu samat velvollisuudet yhteiskunnassa, kuin pitkillä miehillä on. Ainoa ero on, että lyhyet miehet eivät pääse nauttimaan miehisyyden eduista naisten kanssa, koska suomalaiset naiset torjuvat heti kättelyssä lyhyet miehet.

Suomalaiset naiset harjoittavat, myös eugeniikkaa lyhyitä miehiä kohtaan rasismin lisäksi. Pienien miesten kanssa ei hankita jälkeläisiä, koska lapsille voi tulla lyhyet jalat tai lapset voivat jäädä pituudeltaan keskiverron alapuolelle. Lyhyet miehet kelpaavat kyllä elättämään pitkien miesten siittämiä lehtolapsia, mutta harvoin lyhyt mies pääsee itse jatkamaan sukuaan. Tällainen on todella kurjaa toimintaa suomalaiselta naiselta.

Onko suomalaisilla naisilla jäänyt oidipaalinen kompleksi päälle, kun etsitään oman isän kaltaista hahmoa muista miehistä, jonka kanssa voidaan olla yhdynnässä. Aikuinen nainen haluaa vielä istua ilman vaatteita oman isänsä sylissä ja tämä on ihan normaalia. Pitkä mies on oma isä, jonka syliin on suomalaisilla naisilla todella voimakas hinku. Suomalaisten naisten pituudenpalvonta on ihan sairasta.

Tämän olen kuulut ihan turhan usein lyhyiltä miehiltä ja olen myös lukenut aiheesta keskusteluja, että monet lyhyet miehet voivat olla jopa seksuaalisesti täysin kokemattomia, koska suomalaiset naiset eivät pidä heitä edes miehinä. Olisi oikein, että lyhyet miehet saisivat verovapauden ja samalla heidät vapautettaisiin kaikista yhteiskunnallisista velvoitteista, koska pitkät miehet saavat naida useita naisia ja saavat tehdä kaikenlaisia töitä yhteiskunnassa, kun lyhyet miehet eivät saa naida ollenkaan ja jäävät lapsettomiksi ja joutuvat elämään yhteiskunnan ulkopuolella.   

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tekstin voin kyllä allekirjoittaa. Minä olen 164cm mies vaikka ihmiset usein arvioivat pituuteni noin +- 160 senttiseksi, eikä minulla ole koskaan ollut parisuhdetta tai minkäänlaista seksisuhdetta.

Naiset sanovat aina kelpaamattomuuteni syyksi lyhyen pituuteni.

Vierailija
22/25 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Se asia ei varmasti ole pituudesta kiinni, vaikka naiset niin voivat (teko)syyksi ilmoittaakin. Mun mies on 165cm (itse 156) ja on tosiaan lapsia, ihan yhdessä hankittuja jne. Ja miehellä ollut naisia ennen minuakin ja taatusti saanut seksiä. Mun mies on fiksu, koulutettu, urheilullinen ja todella hyvän näköinen, vaikka onkin lyhyt. Itse en tykkää pitkistä miehistä, koska itse olen näinkin lyhyt.

Kyllä se syy "kelpaamattomuuteenne" on jossain muualla kuin pituudessa, ja veikkaisin vahvasti, että se syy on päänne sisältö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 06:55"]

Heh heh. Mitähän aloittajan päässä väikkyy? Kyllä miehessä on jotain muuta vikaa kuin pituus jos ei naista saa. 170 cm miehiä on suomi täynnä ja suurimmalla osalla on nainen.  Uskoisin ettei se pituus ole monellekaan naiselle se ykköskriteeri.  Pituudesta ei ole etua kuin armeijassa jonossa marssiessa eikä oikein sielläkään kun etumieheksi ei pisintä laiteta ettei lyhimmällä miehellä pallit repeä askelten pituudesta tahdissa marssiessa :D. Aloittaja mene hoitoon.

[/quote]

Höpö höpö. Mittausten mukaan se keskipituus on 180 senttiä. Lännessä se on 183 senttiä. 170 senttinen on siis varsin lyhyt.

Vierailija
24/25 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivankuin omasta elamasta, olen n.60v. kitukasvuinen ja enka ole ollut viela naisen kanssa silleen.  Onko silla sitten valia? Ei silla ole enaa valia, elama on vaan virrannut ohi ja nyt on jo myohaista haaveilla omasta perheesta. Kun olen lukenut paljon erilaisia ihmiskohtaloita, niin, ehka en ole menettanyt mitaan, vaikka sita omaa kultaa ei koskaan ole tullutkaan vastaan ja haaveet ovat jo haihtuneet. Olen joskus miettinyt, miksi mina en tajunnut +50v. sitten pyytaa somatothropiinia injektiona koulussa, jossa olin lyhin oppilas, kun olisi ollut mahdollista kasvaa kun epifyysilevyt eivat olleet viela luutuneet. Sen jalkeen olisi ollut turha mitaan kasvuhormonia injektoida, koska tuloksena olisi ollut vaan akromegalia, niin, etta pieneksi sitten jain seka isompien jalkoihin.

Olen tehnyt vaikutuksia naisiin ja kuullut vaikuttavia kommentteja kuten, "mees aitis tyko kasvamaan", "taa ei ole lapsille", "nouse seisomaan, niin yletyt" jne, jne. Mihinkaan tansseihin ei ollut menemista, eika mihinkaan muuhun sosiaalisiin tapahtumiin jollei kerjannyt ikavyyksia. En kerjanny, mutta kirkkoon mina sovin ja siella oli monenlaista pienta puuhaa joita sitten tein parhaani mukaan ja ei se pieni koko sen isompi ongelma sitten ollutkaan, pappi ja kanttori ja muut ovat mukavia miehia, diakonissat kiltteja mummoja, eika ne huomautelleet pituudestani. Sakkeus ei ollut sekaan Goljatti, mutta hanen tykonsa Jeesus tuli. Ja ei ne naiset nyt niin epatoivoisesti valloitettavia ole. Ilman naisiakin tulee toimeen.

Vierailija
25/25 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut isoja miehiä pienellä munalla ja pieniä miehiä isolla munalla. Ja arvatkaa keiden kanssa seksi on ollut parempaa. :) Sopivan kokoisten kanssa, ketkä sopivat "sieltä" hyvin yhteen. Tuhkimo ei ollut satua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme