HS suuri kuva-arvoitus. Montako bändiä löydät?
Ne potalla istuvat lapset? Nukkuva äiti ja lapsi? Se Volvo Amazon. Rotta? Robotti?
Oliko se traktori kotiteollisuus?
Kommentit (216)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 09:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 09:40"]
Onko jollain varmaa vastausta noihin legoihin ja liikennemerkkiin? Entä se sininen ruutu seinällä?
Kenguru on mun mielestä Giant leap.
[/quote]
Varma ja varma, mutta palikat ovat melkein takuuvarmasti The Duplo ja kenguru lienee yhtä varmasti Kengurumeininki. Sininen ruutu lienee Ultramariini. Liikennemerkit askarruttavat kovastikin.
[/quote]
Kenguru on Giant Leap. Kysehän on bändeistä, jolla termillä normaalisti ymmärretään rockbändiä, ja kaikki muut edustavatkin rockia. Ei siihen mitään lastenmusiikkiorkestereita mahdu!
[/quote]
Kenguru on Kengurumeininki, vaikka kuinka haluat muuta uskoa. Onhan tuossa toinenkin lastenmusiikkiorkesteri, Paukkumaissi.
[/quote]
Se on itsestäänselvästi Giant Leap! Näethän itse, että kyseessä on jättiläishyppy/ suuri harppaus. Vain typerä jankkaaja uskoo muuta. Ja se paukkumaissi voi olla myös the Popcorns.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 17:12"]
45 tällä hetkellä. The No Pacmans, Circle, Flying Delorean, Sydän Sydän...
[/quote]
Hehheh
http://fi.wikipedia.org/wiki/The_no_pacmans
[/quote]
Vandalismi: Keksitty mielikuvitusbändi, jota ei ole ollut olemassa.
Se on itsestäänselvästi Giant Leap! Näethän itse, että kyseessä on jättiläishyppy/ suuri harppaus. Vain typerä jankkaaja uskoo muuta. Ja se paukkumaissi voi olla myös the Popcorns.
[/quote]
The Popcorns? OK, olet heittänyt ihan vitsiksi koko keskustelun.
No niin.... mitään Pacman-bändejä ei ole olemassakaan, tuossa kuvassa ei edes kuulemma ole Pacman koska Pacmanilla on vain yksi silmä. Liikennemerkit lienevät siis yhtä ja samaa vihjettä, joista erillään on kuitenkin legopalikat koska The Duplo?
Luulenpa ettei kuvaan laitettaisi tarkoituksella 51 tai 52 yhtyettä jos idea on löytää tasan 50. Mutta jos liikennemerkistä löytyy kaks yhtyettä niin mitä on sitten tuo hiekka tuolla nurkassa?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 17:44"]
kemopetrol liikennemerkissä
[/quote]
BUAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! Vittu mikä trolli!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 13:42"]
sininen neliö - rubik?
[/quote]
Ei, vaan Ultramariini.
Löydettyäsi kaikki 50 suomalaista bändiä lähetä vastauksesi meille. Silloin pääset osallistumaan sadan euron lahjakortin arvontaan.
Voit lähettää vastauksesi oheisen nettilomakkeen avulla tai sähköpostitse osoitteeseen nyt.kysyy@hs.fi tai postitse osoitteeseen:
Nyt, Helsingin Sanomat
PL 85
00089 Sanoma
Liitä mukaan koko nimesi ja yhteystietosi. Vastausten tulee olla toimituksessa viimeistään 2. tammikuuta 2014.
Kaikkien oikein vastanneiden kesken arvotaan Tiketin sadan euron lahjakortti.
ALOITTAJA KÄYTTÄÄ TEITÄ KAIKKIA HYVÄKSEEN KERÄTÄKSEEN TIEDOT, SIKSI HÄN EI LINKITTÄNYT ITSE KILPAILUUN! NYT VOITTE KAIKKI OSALLISTUA SAMOILLA TIEDOILLA! VALTA KUULUU KANSALLE!
[/quote]
[/quote]
Ime nyt siitintäni! Liikennemerkissä alempana Tulenarkaa: Selkeä varoitusmerkki kemiallisesta herkästi syttyvästä aineesta. Siis Kemopetrol!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 20:36"]
[/quote]
[/quote]
Ime nyt siitintäni! Liikennemerkissä alempana Tulenarkaa: Selkeä varoitusmerkki kemiallisesta herkästi syttyvästä aineesta. Siis Kemopetrol!
[/quote]
Ideoita mitä mahdetaan tarkoittaa Isotalon Antin ja Rannanjärven kuvalla?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 15:47"]
Ideoita mitä mahdetaan tarkoittaa Isotalon Antin ja Rannanjärven kuvalla?
[/quote]
Menneisyyden Vangit.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 15:49"]
Entäs luuranko ja XIII?
[/quote]
Tarot.
Itse asiassa mekin jo kerran mietittiin Kemopetrolia mut ei ymmärretty miten se ylempi kuva siihen liittyy. Onko se Pacman muka joku Kemo- ? vai mistä tulee se Kemo... kun edelleen oon sitä mieltä että ne liikennemerkit on yhtä ja samaa vihjettä, tai muuten yhtyeitä tulee 51 tai 52...
Kädet on s w heimon kädet (sormuskin löytyy)
Niin tai sitten ne kädet on vaan se Nightwish. Sinuhe Wallinheimon kädet aika kaukaa haettu :D tosin, sellainenkin bändi löytyy (mitä hittoa?!)
Children of bodom
Waltari
Menneisyyden vangit
Bogart company
Agents
Mikä se N-kirjain on?