Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeasti paassyt eroon sitkeista vatsalaskeista?

Vierailija
31.01.2014 |

Urheilen paljon ja syon mielestani aika hyvin, mutta paino ja maha-kylkilaskit ei vaan irtoa (paljoa niita ei ole, mutta sen verran etta hairitsee ja niille on tehtava jotain. Omenalihava). MITAAN ei tapahdu.

Liikuntaa harrastan seka aerobista etta painoja, normaaliviikkona n. 6-10 tuntia urheilua.

Syon suhteellisen hyvin - normaalisti aamupalana 2 maitokahvia (en vaan pysty syomaan aamupalaa, olen yrittanyt), lounaaksi kalaa, kasviksia, juustoa, hedelmia, iltaruuaksi esim. rahka ja hedelma tai munia ja raejuustoa , valipalana pahkinoita tai proteiinileipaa, maitokahvia, joskus proteiinishake.

Olisi kiva tietaa jos joku on oikeasti loytanyt vyotaron ja mita sen eteen piti tehda, mika OIKEASTI tepsi. Kiitos :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressistä johtuvat korkeat kortisolitasot keräävät läskiä mahaan. Stressiä lievittämällä voi läskikin sulaa helpommin.

Vierailija
2/2 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on toi omenamalli. Sulla lähtee rasva vikaksi vatsan ympäriltä, eli muu ei auta kuin rasvaprosentin laskeminen mahdollisimman alas, jos se on sinusta sen arvoista siiis... Itse olen päärynä, ja alleissa ja reisissä on rasvaa näkyvillä vaikka rasvaprosentti on 21 tasan; vatsalihakset sen sijaan näkyy selvästi. En itse koe tärkeäksi olla tämän vähärasvaisempi, joten tähän on tyytyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi