Millaiset 1-vuotisjuhlat piditte lapsellenne?
Vai juhlitteko ollenkaan?
Lapsemme täyttää pian vuoden ja ajattelin, josko täältä tulisi jotain hyviä ideoita. (Toki nyt pandemia-aikaan ei mitään jättipirskeitä, mutta pienessä piirissä jotain pientä mukavaa ajateltiin varovaisuutta noudattaen järkätä.)
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Olin kahdestaan lapsen kanssa. Isä oli töissä. Olin ostanut keltaisen ilmapallon, jossa oli hymy, ja annoin lapselle jotain, mistä hän piti. Eihän lapsi tuon ikäisestä mitään edes muista.
Ei varmasti muistakaan, enempi tämä on meille vanhemmille, muulle perheelle ja läheisille ystäville tilaisuus kokoontua juhlistamaan vauvaa. En toki näe mitään pahaa tuossakaan, että on kahdestaan vauvan kanssa pienin juhlallisuuksin tai ilman, jokainen tekee, kuten itse parhaaksi kokee. :)
-ap
Me juhlitiin lähinnä sitä että avioliitto kesti vauvavuoden :D
Kutsuttiin isovanhemmat ja kummit ja tarjottiin kakkukahvit.
Varmaan tein kakun ja isovanhemmat kävivät kahvilla. En muista. Ei siihen mitään spektaakkelia tarvitse järjestää.
Ekan lapsen kanssa kutsuttiin kavereita lapsineen ja lähellä asuvat sukulaiset. Kaikki lapsivieraat oli alle kaksivuotiaita, niin olivat lähinnä aikuisten kahvittelutilaisuus.
Toinen lapsi täytti vuoden kesällä, silloin kutsuttiin sukulaisia läheltä ja vähän kauempaakin. Lähellä olevat kävivät pikaisella visiitillä ja vähän eri aikaan koronasyistä, kauempaa olevat jäivät yöksikin. Lapsia oli paljon ja mekkala sen mukainen, onneksi pihalla sai päästellä höyryjä.
Facebookissa on sormiruokailijat ryhmiä, näistä saa loistavia ohjeita juhliin ja vauva voi syödä itse kaikkea mitä on tarjolla, tietysti aikuisille voi tehdä omia tarjottavia lisäksi.
Olin kahdestaan lapsen kanssa. Isä oli töissä. Olin ostanut keltaisen ilmapallon, jossa oli hymy, ja annoin lapselle jotain, mistä hän piti. Eihän lapsi tuon ikäisestä mitään edes muista.