Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsin erektiohäiriöstä. Haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
21.12.2013 |

Siinäpä se lyhyydessään.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm jos voisit valita itsellesi kivikovan aina valmiin erektion niin vaihtaisitko sen? Tietenkin haittapuolena olisi että päästelisit kovia törähdyksiä koko yhdynnän ajan.

Vierailija
22/34 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä, että miten toivot kumppanin suhtautuvan asiaan itse tilanteessa. Eli ollaan edetty seksiin mutta yhdyntä ei onnistu?

Tapasin vähän aikaa sitten miehen jolla oli hieman sama ongelma. Ei tosin yhtä "vaikea" kuin sinulla. Veikkaan että jännitus ja stresi pahensi asiaa. Minulle tuli kamalan paha mieli kun näin miten paljon miestä harmitti. Koitin useaan kertaan sanoa ettei haittaa, on kiva vain nukkua yö hänen vieressään ja etten minä odota keneltäkään että aina onnistuisi.Ja tarkoitin vilpittömästi sitä mitä sanoin. Hänelle asia tuntui olevan todella suuri häpeä ja hän olikin aivan allapäin. Minusta se ei taas ollut mitenkään erityisen paha juttu. Sattuuhan näitä. Mikä on siis tuossa tilanteessa mielestäsi parhain toimintatapa? Haluatko ettei asiaa sen kummemmin puida? Lohduttaako lohdutukset? Uskotko jos sanotaan ettei haittaa?

Tsemppiä aloittajalle ja mukavaa joulua! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 08:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 08:23"]Mikä on mielestäsi syy erektiohäiriöllesi?

[/quote]

En tiedä. Olen kärsinyt siitä alle kaksikymppisestä asti mutta en tiedä syytä.

[/quote]

minkä ikänen sä oot nytten?

Vierailija
24/34 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko penisrenkaan käyttämisestä olla apua?

Vierailija
25/34 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Haluatko kysyyä minulta miksi en halua!

Vierailija
26/34 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 09:28"]Noh noh ap, äläs nyt. Kuitenkin saat sen erektion, onko sillä väliä millä tavalla. Itsellä ollu kuukausia suhde miehen kanssa, joka on nyt kaverisuhteen tasolla, koska hänel ei liikahtanu "siellä" mikään. Suhde ajautui friendzonelle sitä kautta. Itseä se ainoastaan hämmensi. Ei tullu mitään ajatuksia, että "mikäs MIES se tällanen voi olla". Sillä ei ilmeisesti tapahdu "siellä" mitään minkään avulla. En ole ottanu asiaa puheeksi, koska pelkään että se on liian arka aihe. Tosiaan ei ole mistään iästä kysymys tässä tapauksessa.

[/quote]

Kiitos vain. En tiedä sitten onko naisen vaikea samastua mieheen tässä tapauksessa ja ymmärtää kuinka suuri osa miehen identiteetistä kytkeytyy siihen, toimiiko penis vai ei. Itsestäänselvä asia jota ei turhia mieti niin kauan kuin ei ole ongelmia. Sitten kun pelit eivät enää toimikaan se aiheuttaa kriisin paitsi miehelle usein myös naiselle, joka alkaa epäillä itseään syyksi tilanteeseen tai sitten jättää suhteen alkumetreille. No onneksi mulla on hyvä parisuhde.

Aloittaja

[/quote]

No, mitä ajattelet naisesta, jolla on sellainen ongelma, että on vaikeaa mennä sänkyyn, koska yhdyntä jostain tuntemattomasta syystä pelottaa? Nimenomaan yhdyntä, ei muu seksi. 

Minkälaista lähestymistä asiaan (siis seksiin) toivoisit tällaiselta aralta naiselta? (Jos käy sulle ollenkaan)

Vierailija
27/34 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että voisin jotenkin lohduttaa. En ikinä ole ajatellut, että erektio-ongelmat tekisivät miehestä vähemmän miehekkään - en ymmärrä tällaista ajattelua ollenkaan. Toki jos miehellä ei seiso, tulen epävarmaksi omasta naiseudestani (olen muutenkin epävarma) ja tilanne hämmentää minua. Mutta tosiaan, olet varmaan tosi miehekäs mies, älä lannistu!

t.nainen

Vierailija
28/34 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi sanoa "impotenssi"?

Vierailija
29/34 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin, että miehen erektiohäiriö ei vaikuta mitenkään tuntemuksiini omasta naiseudestani. Olen estoinen ja epävarma myös, mutta ehkä se, että mulla on paha haluttomuus ja uskallusongelma menee sen ohitse.

Mulla on kokemusta miehen erektiohäiriöstä, miehellä ei seissyt enää ollenkaan. Hän ei vaivannut (onneksi) asialla päätään. Paradoksaalisesti hän on lähes ainoa mies, jolta olenkin sitten kaipaillut yhdyntää.

Mutta sanoisin minä myös aloittajalle, että naiselle sinä näyttäydyt miehekkäänä, naiset kai ajattelevat miehekkyysasian eri kautta.

t. Nro  27

Vierailija
30/34 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan seissyt. Penis sinänsä toimii, mutta kun puhutaan erektiokulmasta, ei minulla ole ikinä ollut mitään kulmaa, ei edes 15-vuotiaana. Kun makaan selälläni ja kun kiihotun, niin siinä se jököttää jäykän oloisena pallien päällä mutta ei todellakaan osoita pyrkimystä ylöspäin. Saan sitä tahdonalaisesti heilautettua, hiukan kuin koira häntäänsä heilauttaisi :), mutta itsekseen se ei kohoa minnekään. Näin on aina ollut ja on aina oleva.

Ei tuosta mitään haittaa ole ollut, kun ei ole ollut seksiin johtavia tilanteitakaan. Onpahan vain tällainen erikoinen piirre tai ilmiö.

31/34 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiolääke ilman reseptiä - http://track.fi.buyvigrax.com/product/Vigrax/?uid=2484&sid=529&pid=117&bid=advandec Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.

Vierailija
32/34 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/34 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se miehekkyys ole erektiosta kiinni. Jos olet luonteeltasi rehellinen ja suoraselkäinen, fyysiset ominaisuudet ovat toissijaisia.

Vierailija
34/34 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä