Kuuluisiko minulle toimeentulotuki? Olen
Työtön yh, kaksi lasta vuoroviikoin= ei elatustukea. Vuokra n.900 ja asumistuki n.550e. Päiväraha n.640e ja lapsilisät 300e. Saisinko toimeentulotukea näillä "tuloilla"? Kiitos jos jaksat vastata, olen vasta jäänyt työttömäksi ja yritän pärjäillä tukien varassa siihen asti kunnes saan taas töitä :)
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:23"]Mikä on ap kuntasi hyväksyttävä asumismeno kolmelle hengelle kuussa? Jos tuo 900 on korkeampi, niin silloin saat tt-tukea vain hyväksytyn verran.
[/quote] Minulla ei ole sitä a.tukipäätöstä tässä mutta muistaakseni vuokramme on vähäsen yli rajan. AP
tolla ap vuokra sumalla me maksetaa omaa neliötä =) ja autoa pois kehä kolmosen sisäpuolella
tolla ap vuokra sumalla me maksetaa omaa neliötä =) ja autoa pois kehä kolmosen sisäpuolella
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:39"]tolla ap vuokra sumalla me maksetaa omaa neliötä =) ja autoa pois kehä kolmosen sisäpuolella
[/quote] No voi miten kiva juttu! Ketään ei tosin kiinnosta :) AP
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:17"]Sain toimeentulotuen ja ihan täysimääräisenä. Ja ex oli silloin työtön ja olisi oikeasti joutunut maksamaan yhdestä lapsesta jotain 70euroa mutta se vähennettiin 30euroon juurikin sen takia kun laps oli hällä niin paljon. Mutta siis minimi tukihan on n. 150e per lapsi, niin sain sitten tosiaan tuon erotuksen kelalta, eli n. 120euroa.
[/quote] Hyvä tietää. Olemme tosiaan luulleet että kumpikaan ei maksa mitään ja se on ok. Puoliksi maksetaan suuremmat hankinnat. Helpointa meille näin. Jännä nähdä miten laskevat kaiken....Olisi kyllä mukava saada vähän lisää rahaa kun tuntuu että ei oikeasti näillä rahoilla pärjätä vaikka kulut on vedetty minimiin. Toivottavasti saisin kohta töitä :) AP