Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuhainen olo mutta en aio mennä koronatestiin

Vierailija
05.10.2020 |

Teenkö väärin? Työterveys ei maksa testejä. Olen muutenkin etänä, enkä aio oireisena poistua kotoa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri Itä-Kongosta ja nyt olen kuumehorkassa yskinyt verta, oksennellut ja nenästäkin valuu verensekaista räkää. Silmät punaiset ja olo sekava. En silti halua tutkituttaa, ei nimittäin huvita. Huomenna menen lastenjuhliin ja sitten vanhainkotiin laulamaan.

Vierailija
22/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että koronatestit ruuhkautuu jos joka aivastuksen jälkeen testiin.

Ja maksaa sen miljardin, ellei enemmänkin...

No mutta se nyt kuitenkin on ainoa keino epidemian hillitsemiseksi. Ei ne testaajat ole kiinnostuneita sinusta ja sinun koronasta hoitomielessä vaan niistä ihmisistä jotka olet altistanut. Ei siellä testissä tarvitse käydä jos ei ole infektio-oireita ja/tai ei ole tavannut ketään ihmistä.

Entä jos tämä jatkuu vuosia? Mistä ihmeestä kaivetaan rahat tällaiseen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi mennä testiin? Koronaviruksen oireisiin ei edelleenkään kuulu nuha.

Nykyään kaikki oireet voi olla koronaa...

Mulla koskee hampaaseen. Vaadinko päästä testiin?

Vierailija
24/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta se nyt kuitenkin on ainoa keino epidemian hillitsemiseksi. Ei ne testaajat ole kiinnostuneita sinusta ja sinun koronasta hoitomielessä vaan niistä ihmisistä jotka olet altistanut. Ei siellä testissä tarvitse käydä jos ei ole infektio-oireita ja/tai ei ole tavannut ketään ihmistä.

Kuinka kauan ajattelin jatkaa tätä samaa? Ja millä rahoilla. Tämä sairaus ei tule katoamaan.

Vierailija
25/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ajattelit

Vierailija
26/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ei koskaan tule selviämään tämän koronan jälkimainingeista. Nyt ei suostuta näkemään isoa kuvaa ollenkaan.

Vierailija
27/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin toinen nuhanenäinen miettii ja arpoo mennäkö vai eikö mennä testeihin....? Olen siis tavallisessa räkätaudissa ilman kuumetta ja oireina vain aivastelu, liman eritys ja nenän tukkoisuutta. On jo soitettu paikalliselle terveysasemalle ja päivystykseen ja jätetty molempiin soittopyynnön. Olen osa-aikaisena töissä joten en työnantajaani varten tarvitsisi mitään todistuksia. Asiakkaita varten ehkä tarvitsisin vaan he luottavat jo minuun sen verran, että olen oikeasti nuhanenäinen ilman todistuksia.

Vierailija
28/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysyt kotona, ja jos sinulla ei ole muita mahdollisesti tartuttavaa perhettä niin et tee väärin. 

Vierailija
29/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä syystä et voi soittaa omaan terveyskeskukseen tai mikä kaupungissasi onkin se julkinen taho, mihin oireiset ottaa yhteyttä. Ei niitä missään työterveydessä niitä testejä tehdä.

Työnantaja voi sisällyttää työterveyshuollon sopimukseensa koronatestit. Tiedän tämän, koska minulla on yritys, Terveystalon kanssa työterveyshuoltosopimus ja heiltä tuli ihan sähköposti, johon vastaamalla testin sai sisällytettyä sopimukseen. Minun työntekijöistä kaksi on käyny testissä.

Vierailija
30/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nuhanenäinen kirjoitti:

Täälläkin toinen nuhanenäinen miettii ja arpoo mennäkö vai eikö mennä testeihin....? Olen siis tavallisessa räkätaudissa ilman kuumetta ja oireina vain aivastelu, liman eritys ja nenän tukkoisuutta. On jo soitettu paikalliselle terveysasemalle ja päivystykseen ja jätetty molempiin soittopyynnön. Olen osa-aikaisena töissä joten en työnantajaani varten tarvitsisi mitään todistuksia. Asiakkaita varten ehkä tarvitsisin vaan he luottavat jo minuun sen verran, että olen oikeasti nuhanenäinen ilman todistuksia.

Kannattaa kyllä varoa tartuttamasta edes tavallista flunssaa! Siihen sairastuneet joutuvat taas omalla kohdallaan miettimään, mistä on kyse, saako mennä töihin, keitä on altistanut jne...

Vierailija
31/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi mennä testiin? Koronaviruksen oireisiin ei edelleenkään kuulu nuha.

Minulla oli nuha. Tein koronavilkusta löytyvän testin jossa kerroin oireesta ja annoin taustatietoa. Tulos: mene testattavaksi. Menin.

Menkää vaan, koska se on ilmaista.

Vierailija
32/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tämä jatkuu vuosia? Mistä ihmeestä kaivetaan rahat tällaiseen??

Taikaseinästä

Vierailija
33/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapset ei koskaan tule selviämään tämän koronan jälkimainingeista. Nyt ei suostuta näkemään isoa kuvaa ollenkaan.

Voisitko jotenkin avata tätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän