Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuhainen olo mutta en aio mennä koronatestiin

Vierailija
05.10.2020 |

Teenkö väärin? Työterveys ei maksa testejä. Olen muutenkin etänä, enkä aio oireisena poistua kotoa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä syystä et voi soittaa omaan terveyskeskukseen tai mikä kaupungissasi onkin se julkinen taho, mihin oireiset ottaa yhteyttä. Ei niitä missään työterveydessä niitä testejä tehdä.

Vierailija
2/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

et

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä syystä et voi soittaa omaan terveyskeskukseen tai mikä kaupungissasi onkin se julkinen taho, mihin oireiset ottaa yhteyttä. Ei niitä missään työterveydessä niitä testejä tehdä.

Ei kiinnosta.

Vierailija
4/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet tekeväsi väärin?

Vierailija
5/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Jyväskylässä on tällä hetkellä halukkuus testata suunnilleen kaikki.

Soitin itse nuhaisena olosta, ja ensin sanoi, että no seuraile pari päivää, mutta, kun sanoin, että olen jo seurailut neljä päivää, sanoi, että otetaan sitten.

Vaikka minä en edes ole töissä.

Vierailija
6/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi mennä testiin? Koronaviruksen oireisiin ei edelleenkään kuulu nuha.

Vierailija
7/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta.

Olisit sitten heti maininnut, että ei kiinnosta. Vetosit siihen, että työnantaja ei maksa ja sait vastauksen, että ihan maksuttomasti niitä tehdään julkisella puolella. -ohis-

Vierailija
8/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet eristyksissä, niin se on ok. Jos lähdet oireisena ihmisten ilmoille käymään, niin sitten teet väärin.

Vierailija
9/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin itse nuhaisena olosta, ja ensin sanoi, että no seuraile pari päivää, mutta, kun sanoin, että olen jo seurailut neljä päivää, sanoi, että otetaan sitten.

Mun mielestä on ihan hyvä että ottavat testin, kun nyt on tartunnat lisääntyneet eikä oireiden perusteella pysty päättelemään onko korona vai ei. Lapsella tänään testiaika, kouluun ei ole asiaa ennenkuin tulos on tullut.

Tavallinen syysflunssa todennäköisesti mutta kuka sitä testaamatta tietää. Ja itsekkäintä maailmassa on se ettei viitsi testata, ja sitten mahdollisesti levittää tautia. Tää ei lopu ikinä jos ihmiset ovat noin välinpitämättömiä.

Vierailija
10/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että koronatestit ruuhkautuu jos joka aivastuksen jälkeen testiin.

Vierailija
11/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Etätöissä mökillä, ruoat olen hakenut kaupan noutopalvelusta. Välillä on ollut kurkku vähän karhea, kun olen uinut kovassa tuulessa. Että pitääkö nyt joka kurkkukivusta lähteä siihen testiin? Jos se karheus lähtee marjamehulla pois?

Että jos ei ole tavannut ihmisiä, joilta sen Koronan olisi voinut saada, niin ei kai se maitopurkista tai sanomalehdestä tartu?

Vierailija
12/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan hyvä että ottavat testin, kun nyt on tartunnat lisääntyneet eikä oireiden perusteella pysty päättelemään onko korona vai ei. Lapsella tänään testiaika, kouluun ei ole asiaa ennenkuin tulos on tullut.

Tavallinen syysflunssa todennäköisesti mutta kuka sitä testaamatta tietää. Ja itsekkäintä maailmassa on se ettei viitsi testata, ja sitten mahdollisesti levittää tautia. Tää ei lopu ikinä jos ihmiset ovat noin välinpitämättömiä.

Tää ei lopu ennen kuin saadaan laumasuoja. 

Vierailija
13/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi mennä testiin? Koronaviruksen oireisiin ei edelleenkään kuulu nuha.

Nykyään kaikki oireet voi olla koronaa...

Vierailija
14/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin minustakin. Tietää ainakin ( lähes varmasti), että ei sitten ole altistanut ihmisiä, koska olen kuitenkin esim. kaupassa käynyt.  Testiin pääsin n. 7 tuntia soitostani ja vastaus tuli vuorokauden kuluessa (julkisella)

Vierailija
15/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Etätöissä mökillä, ruoat olen hakenut kaupan noutopalvelusta. Välillä on ollut kurkku vähän karhea, kun olen uinut kovassa tuulessa. Että pitääkö nyt joka kurkkukivusta lähteä siihen testiin? Jos se karheus lähtee marjamehulla pois?

Että jos ei ole tavannut ihmisiä, joilta sen Koronan olisi voinut saada, niin ei kai se maitopurkista tai sanomalehdestä tartu?

Ja siis muihin ihmisiin en nyt ole ollut suorassa kontaktissa kuin iäkkäisiin vanhempiini. He asuu mun mökkipaikkakunnalla ja heidän vuoksi olen sitten elänyt nyt aika eristäytyneesti, että heillä olisi edes joku ihmiskontakti.

Vierailija
16/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja maksaa sen miljardin, ellei enemmänkin...

Vierailija
17/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maksaa sen miljardin, ellei enemmänkin...

No mutta se nyt kuitenkin on ainoa keino epidemian hillitsemiseksi. Ei ne testaajat ole kiinnostuneita sinusta ja sinun koronasta hoitomielessä vaan niistä ihmisistä jotka olet altistanut. Ei siellä testissä tarvitse käydä jos ei ole infektio-oireita ja/tai ei ole tavannut ketään ihmistä.

Vierailija
18/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei lopu ennen kuin saadaan laumasuoja. 

Laumasuoja on valhetta.

Vierailija
19/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän vain unta, kun kävin työterveyden kautta testissä?

Vierailija
20/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronasta ei tule nuhainen olo. Sinulla on flunssa. Huomaat kyllä kun sinulla on 4 kerrosta vaatteita päällä sisätiloissa ja palelet yhä kuollaksesi, olet järjettömän uupunut ja nielusi on tulessa, mutta mitään silmin havaittavaa ongelmaa ei ole. Sitten voit epäilä koronaa, että on alkamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan