Tuppukylä on pilannut elämäni
Kiusaamista, traumoja kiusaamisesta, taas kiusaamista. Tuijottamista. Naureskelua. Haluan muualle kun saan rahaa tarpeeks
Kommentit (38)
sellainen kirjoitti:
Hommaa kumppani jostain PK seudulta jolla on jo oma asunto.
M
Tässä tapauksessa ikäero olisi luokkaa 20-25 vuotta.
Ex mies vainoaa, pilaa elämän tuppukylässä. Juorut levinnyt. Iso paikka uusien ihmisten kanssa. Niin voi käydä jos tulee seko perässä. Maailmassa on paljon mieleltä kipeitä narsisteja.
Narsissit päästä pipejä. Häiriö. Valehtelu, paremmuus, kiusaaminen, hovi ympärillä missä kiusataan. Sama jos on työpaikkakiusaus. Lähtee pois. Narsissit jää omiin ryhmiin samat jutut, uusi kiusattava tulee tilalle. Häiriöiset kärsii sairaudesta eniten itse.
Koulus sama. Yksi kiusattu lähtee ja pipit etsii seuraavan kiusattavan. Pitää lähteä jos on sellaista. Pipit ei muutu.
Pieni tuppukylä sama asia suuremmassa mittakaavassa.
Ymmärrän aloittajaa. Samat kokemukset. Muutin Helsinkiin ja olen siitä todella tyytyväinen. Kukaan ei pilkkaa, ei nimittele ja olen tasa-arvoinen. Lisäksi töitä on niin paljon kun ehtii tehdä.
Lähde. Ne nyt suositut kiusaajat jäävät kylälle asumaan ja harmittelevat sitten myöhemmin, kun toiset olivat elämässään rohkeampia ja seikkailivat maailmalla ja he itse eivät uskaltaneet.
[quo7te=Vierailija]Jämähtäneet tyypit samoine juttuineen ja ilkeyksineen pahinta. Pieni paikka ja typerät ilkeät ihmiset. Pääkaupunkiseudulle.[/quote]
On vaan aika kalliit vuokrat eli pienituloisen kannata, sinne muuttaa..
Kannattaa vaihtaa maisemaa. Itse lähdin tuppukylästä, kävin Suomen isommat kaupungit läpi ja nyt kaipaan takaisin. En kyllä siihen samaan mutta samoille seuduille :D En kotihiirenä oikein välitä kaupungeista.
Lähde heti. Et koskaan tule rikkaammaksi siellä tuppukylässä ja et pääse ikinä lähtemään jos sitä jäät odottelemaan. Laita vaan kimpsut kasaan ja menoksi. Mene johonkin isoon kaupunkjiin niin löydät jotain työtä aika nopeastikin. Rohkeutta peliin
Kannattaa muuttaa, ei tollasella paikkakunnalla voi käydä vapaasti edes kaupassa kun ympäristö suhtautuu toksisesti suhun.
Mitä täällä tuota pk-seutua koko ajan ehdotetaan, onko yli 100 000 maakuntakeskuksetkin teidän mielestä tuppukylien kaltaisia?
Ne osaa tehdä halutessaan vaikka Helsinkiin tuppukylä tunnelman asuinalueelle jos haluavat . Ja se kuvaus on aina se " yhteisöllisyys , joltain saa aina apua " jne. Ja ei halua enää mennä lähiravintoloihin ja muihin toimintapaikkoihin kun siellä jo vieraat silmäparit juoruaa sinun asioista ja tuijottaa. Mielestään ovat hyviä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde jos piirit liika ahtaat. Ilmapiiri on sama 10 vuoden kuluttua ja jutut jos oikein nurkkakuntaista ja paikalleen jämähtänyttä. Jos rankkaa kiusaamista niin ympäristö vikainen. Lähde ajoissa ja tarpeeksi kauas. Jutut ei seuraa. Valikoi paikkakunta missä O opiskelijoita ja ihmisten vaihtuvuutta.
Jos itse ei muutu, niin "jutut" kyllä seuraa. Muuallakin tuijotetaan ja naureskellaan, jos on naurettava.
Ajattelet että ihmisten juorut on aina totta ja oikeudenmukaisia, hmm, miten muuten menee siellä tynnyrissä?
Muutto tuppukylästä kannattaa. Muutin synnyinpaikastani pois, mutta v*tuttaa jos kerran vuoteen satut käymään niin samat juorukellot ovat heti keksimässä jotain. Ihan kaikista, jotka käyvät kotona visiitillä.
Kuitenkin saan naurua siitä, ettei pahimmat juoruilijat ole viitsineet lähteä maailmaa katsomaan millään tavalla. Pysyvät siinä omassa, myrkyllisessä piirissään ja arvostelevat muita. Kertoo heidän sisällöstä elämässä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Narsissit päästä pipejä. Häiriö. Valehtelu, paremmuus, kiusaaminen, hovi ympärillä missä kiusataan. Sama jos on työpaikkakiusaus. Lähtee pois. Narsissit jää omiin ryhmiin samat jutut, uusi kiusattava tulee tilalle. Häiriöiset kärsii sairaudesta eniten itse.
Narsissi on kukka, kaunis, kevään ensimmäisiä. Narsisti on sitten asia erikseen.
Eli on oikein, että kiusattu joutuu vaihtamaa koulua? Sehän on sitä, että asialle tehdään jotain. Samalla tavalla ap on nyt lähtemässä "karkuun", eikä ottamassa sitä todellista vastuuta tilanteesta.