Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuppukylä on pilannut elämäni

Vierailija
05.10.2020 |

Kiusaamista, traumoja kiusaamisesta, taas kiusaamista. Tuijottamista. Naureskelua. Haluan muualle kun saan rahaa tarpeeks

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän itse tuppukylässä, mutta ei muut häiritse kun olen omissa oloissani. Ei niiden kanssa tarvitse olla.

Ei kaikki halua olla vain omissa oloissaan. Toiset ihmiset ovat sosiaalisia ja kaipaavat hyviä ja antoisia sosiaalisia suhteita. Minkä ymmärrän täysin.

No sitten on ihan turha ruikuttaa, että ihmiset on semmosia kuin on. Ei se kylän vika ole. 

Outoa, että tätäkin p*skaa peukutetaan. Jos joudut kiusatuksi, niin katoa maan pinnalta, mutta älä vaan yritä tehdä asialle mitään. 

Ja kyllä, se on kylän vika. Kylähän koostuu niistä ihmisistä vai kenen vika se on? Ai niin kiusaamisen kohteen. Oletko itse tuppukylän kiusaaja?

Eli on oikein, että kiusattu joutuu vaihtamaa koulua? Sehän on sitä, että asialle tehdään jotain. Samalla tavalla ap on nyt lähtemässä "karkuun", eikä ottamassa sitä todellista vastuuta tilanteesta.

Vierailija
22/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kirjoitti:

Hommaa kumppani jostain PK seudulta jolla on jo oma asunto.

M

Tässä tapauksessa ikäero olisi luokkaa 20-25 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies vainoaa, pilaa elämän tuppukylässä. Juorut levinnyt. Iso paikka uusien ihmisten kanssa. Niin voi käydä jos tulee seko perässä. Maailmassa on paljon mieleltä kipeitä narsisteja.

Vierailija
24/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissit päästä pipejä. Häiriö. Valehtelu, paremmuus, kiusaaminen, hovi ympärillä missä kiusataan. Sama jos on työpaikkakiusaus. Lähtee pois. Narsissit jää omiin ryhmiin samat jutut, uusi kiusattava tulee tilalle. Häiriöiset kärsii sairaudesta eniten itse.

Vierailija
25/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulus sama. Yksi kiusattu lähtee ja pipit etsii seuraavan kiusattavan. Pitää lähteä jos on sellaista. Pipit ei muutu.

Vierailija
26/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tuppukylä sama asia suuremmassa mittakaavassa.

Vierailija
27/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa. Samat kokemukset. Muutin Helsinkiin ja olen siitä todella tyytyväinen. Kukaan ei pilkkaa, ei nimittele ja olen tasa-arvoinen. Lisäksi töitä on niin paljon kun ehtii tehdä.

Vierailija
28/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Ne nyt suositut kiusaajat jäävät kylälle asumaan ja harmittelevat sitten myöhemmin, kun toiset olivat elämässään rohkeampia ja seikkailivat maailmalla ja he itse eivät uskaltaneet.

Vierailija
29/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quo7te=Vierailija]Jämähtäneet tyypit samoine juttuineen ja ilkeyksineen pahinta. Pieni paikka ja typerät ilkeät ihmiset. Pääkaupunkiseudulle.[/quote]

On vaan aika kalliit vuokrat eli pienituloisen kannata, sinne muuttaa..

Vierailija
30/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa maisemaa. Itse lähdin tuppukylästä, kävin Suomen isommat kaupungit läpi ja nyt kaipaan takaisin. En kyllä siihen samaan mutta samoille seuduille :D En kotihiirenä oikein välitä kaupungeista.

Vierailija
31/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti. Et koskaan tule rikkaammaksi siellä tuppukylässä ja et pääse ikinä lähtemään jos sitä jäät odottelemaan. Laita vaan kimpsut kasaan ja menoksi. Mene johonkin isoon kaupunkjiin niin löydät jotain työtä aika nopeastikin. Rohkeutta peliin

Vierailija
32/38 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa, ei tollasella paikkakunnalla voi käydä vapaasti edes kaupassa kun ympäristö suhtautuu toksisesti suhun.

Vierailija
33/38 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä tuota pk-seutua koko ajan ehdotetaan, onko yli 100 000 maakuntakeskuksetkin teidän mielestä tuppukylien kaltaisia?

Vierailija
34/38 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne osaa tehdä halutessaan vaikka Helsinkiin tuppukylä tunnelman asuinalueelle jos haluavat . Ja se kuvaus on aina se " yhteisöllisyys , joltain saa aina apua " jne. Ja ei halua enää mennä lähiravintoloihin ja muihin toimintapaikkoihin kun siellä jo vieraat silmäparit juoruaa sinun asioista ja tuijottaa. Mielestään ovat hyviä tyyppejä.

Vierailija
35/38 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde jos piirit liika ahtaat. Ilmapiiri on sama 10 vuoden kuluttua ja jutut jos oikein nurkkakuntaista ja paikalleen jämähtänyttä. Jos rankkaa kiusaamista niin ympäristö vikainen. Lähde ajoissa ja tarpeeksi kauas. Jutut ei seuraa. Valikoi paikkakunta missä O opiskelijoita ja ihmisten vaihtuvuutta.

Jos itse ei muutu, niin "jutut" kyllä seuraa. Muuallakin tuijotetaan ja naureskellaan, jos on naurettava.

Ajattelet että ihmisten juorut on aina totta ja oikeudenmukaisia, hmm, miten muuten menee siellä tynnyrissä?

Vierailija
36/38 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto tuppukylästä kannattaa. Muutin synnyinpaikastani pois, mutta v*tuttaa jos kerran vuoteen satut käymään niin samat juorukellot ovat heti keksimässä jotain. Ihan kaikista, jotka käyvät kotona visiitillä.

Kuitenkin saan naurua siitä, ettei pahimmat juoruilijat ole viitsineet lähteä maailmaa katsomaan millään tavalla. Pysyvät siinä omassa, myrkyllisessä piirissään ja arvostelevat muita. Kertoo heidän sisällöstä elämässä tarpeeksi.

Vierailija
37/38 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus minulla.

Vierailija
38/38 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsissit päästä pipejä. Häiriö. Valehtelu, paremmuus, kiusaaminen, hovi ympärillä missä kiusataan. Sama jos on työpaikkakiusaus. Lähtee pois. Narsissit jää omiin ryhmiin samat jutut, uusi kiusattava tulee tilalle. Häiriöiset kärsii sairaudesta eniten itse.

Narsissi on kukka, kaunis, kevään ensimmäisiä. Narsisti on sitten asia erikseen.