Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuppukylä on pilannut elämäni

Vierailija
05.10.2020 |

Kiusaamista, traumoja kiusaamisesta, taas kiusaamista. Tuijottamista. Naureskelua. Haluan muualle kun saan rahaa tarpeeks

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän itse tuppukylässä, mutta ei muut häiritse kun olen omissa oloissani. Ei niiden kanssa tarvitse olla.

Vierailija
2/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja jaksamista. Tiedän niin hyvin, mitä on asua ahdasmielisessä pikkupaikassa. Lähtisin oitis pois, jos voisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Kannattaa.

Vierailija
4/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka Indokiinaan, itsesi löydät!

Joo toki pikkukylä voi olla ahdistavakin.

Vierailija
5/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin vaikka koulun penkille kaupunkiin.

Vierailija
6/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän itse tuppukylässä, mutta ei muut häiritse kun olen omissa oloissani. Ei niiden kanssa tarvitse olla.

Ei kaikki halua olla vain omissa oloissaan. Toiset ihmiset ovat sosiaalisia ja kaipaavat hyviä ja antoisia sosiaalisia suhteita. Minkä ymmärrän täysin.

Vierailija
7/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua olla vain omissa oloissaan. Toiset ihmiset ovat sosiaalisia ja kaipaavat hyviä ja antoisia sosiaalisia suhteita. Minkä ymmärrän täysin.

No sitten on ihan turha ruikuttaa, että ihmiset on semmosia kuin on. Ei se kylän vika ole. 

Vierailija
8/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se on jonkun muun syy, nyt kylä.

Vierailija
9/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kumppani jostain PK seudulta jolla on jo oma asunto.

M

Vierailija
10/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde jos piirit liika ahtaat. Ilmapiiri on sama 10 vuoden kuluttua ja jutut jos oikein nurkkakuntaista ja paikalleen jämähtänyttä. Jos rankkaa kiusaamista niin ympäristö vikainen. Lähde ajoissa ja tarpeeksi kauas. Jutut ei seuraa. Valikoi paikkakunta missä O opiskelijoita ja ihmisten vaihtuvuutta.

Vierailija
11/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde jos piirit liika ahtaat. Ilmapiiri on sama 10 vuoden kuluttua ja jutut jos oikein nurkkakuntaista ja paikalleen jämähtänyttä. Jos rankkaa kiusaamista niin ympäristö vikainen. Lähde ajoissa ja tarpeeksi kauas. Jutut ei seuraa. Valikoi paikkakunta missä O opiskelijoita ja ihmisten vaihtuvuutta.

Jos itse ei muutu, niin "jutut" kyllä seuraa. Muuallakin tuijotetaan ja naureskellaan, jos on naurettava.

Vierailija
12/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämähtäneet tyypit samoine juttuineen ja ilkeyksineen pahinta. Pieni paikka ja typerät ilkeät ihmiset. Pääkaupunkiseudulle.

Vierailija
13/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mihinkään lähde. :D Elämästäsi tulisi liiaan tylsää ja tavanomaista, kun et voi enää elää tuossa uhriutumisen kulttuurissa ja kirjoittaa itsestäsi sitä sankaria ja kaikista muista syypäitä kaikkiin ongelmiisi.

Vierailija
14/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko itsetunto seuraa vaikka muuttaisi mihin.

Vierailija
15/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään seuraa jos kymmeniä tuhansia ihmisiä. Miten seuraisi. Voi seurata jos menee 8000 asukkaan naapuripitäjään, ehkä silloin. Hki ssä satoja tuhansia asukkaita.

Vierailija
16/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jtn tappajaa voi seurata. Huumediileriä. Muut asiat ei ketään kiinnosta.

Vierailija
17/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä elät omassa henkisessä vankilassasi, etkä sieltä pääse ulos vaikka muuttaisit minne. Sun täytyy ensin itse muuttaa asenteitasi, sitten vasta sulla on jotain toivoa paremmasta elämästä. Ammattivalittajan osa on sun tapauksessa aivan itse aiheutettua.

Vierailija
18/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on ihan turha ruikuttaa, että ihmiset on semmosia kuin on. Ei se kylän vika ole. 

Outoa, että tätäkin p*skaa peukutetaan. Jos joudut kiusatuksi, niin katoa maan pinnalta, mutta älä vaan yritä tehdä asialle mitään. 

Ja kyllä, se on kylän vika. Kylähän koostuu niistä ihmisistä vai kenen vika se on? Ai niin kiusaamisen kohteen. Oletko itse tuppukylän kiusaaja?

Vierailija
19/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko asua murhaajan naapuris. Kaikki halua asua. Moni ei ampujan kanssa halua jakaa rappua.

Vierailija
20/38 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajan aivot samat ja tyytymätön elämä vaikka asuisi missä.