Vero Moda ei antanut minun palauttaa vaatetta
Täysin käyttämätön vaate, en ottanut edes muovikassista pois. Samana päivänä lähdin palauttamaan paitaa. (Teinitytön joululahja, olikin juuri saman paidan ostanut ja oli päällä kun tulin kotiin. Kiireenvilkkaa palautukseen) Kassalla oli sama henkilö, joka myi paidan minulle. Selitin tilanteen kassalla ja sanoin, että voisin vaikka vaihtaa paidan johonkin toiseen. Nenänvarttaan pitkin tuijottava lehmä alkoi huutamaan, että paitaa on käytetty eikä sitä voi palauttaa. Olin ihmeissäni ja pyysin häntä selventämään. Yritti etsiä paidasta ryppyjä, haisteli, katsoi valoa vasten ja ihme ettei suurennuslasilla katsonut. Täysin virheetön! En saanut edes vaihtaa vaatetta toiseen! Syytä palautuksen eväämiselle en saanut, myyjä toisti vaan että en voi palauttaa. Ei ollut alevaate, kuitissa luki palautusajaksi 30 päivää. Mikä ongelma tässä oli? Nyt on tytöllä sitten kaksi identtistä paitaa, antakoon toisen vaikka ystävälleen.
Vituttaa tuollainen asiakaspalvelu. Laitoin asiakaspalautetta Helsingin Forumin Vero Modasta, mutta olen niin raivoissani.
Myyvät vielä alerekeissään rikkinäisiä lumppuja, joista puolet lojuu lattialla.
Kommentit (64)
Eipä onnistunut edes vaihto samaan vain eriväriseen tuotteeseen, vaikka kuitti oli mukana. Siitä näky myös, että ostos oli vain vuorokauden vanha. Syyksi ilmoitettiin, että hintalipuke ei ollut kiinni vaatteessa - mukana toki sekin. Lisäksi varmasti ihan kokemattomuuttaan neitokainen sanoi, että poikkeuksia joskus tehdään. Nyt ei siis tehty, joten pärsästäni ei siis ilmeisesti miellyttänyt. Käyttäydyin aivan asiallisesti - ehkä ei olisi pitänyt. Tympeä maku jäi, en onneksi ole Kampin Vero Modasta riippuvainen, tuskin sekään minusta, joten pysykäämme erossa toisistamme.
sama havainto kirjoitti:
Eipä onnistunut edes vaihto samaan vain eriväriseen tuotteeseen, vaikka kuitti oli mukana. Siitä näky myös, että ostos oli vain vuorokauden vanha. Syyksi ilmoitettiin, että hintalipuke ei ollut kiinni vaatteessa - mukana toki sekin. Lisäksi varmasti ihan kokemattomuuttaan neitokainen sanoi, että poikkeuksia joskus tehdään. Nyt ei siis tehty, joten pärsästäni ei siis ilmeisesti miellyttänyt. Käyttäydyin aivan asiallisesti - ehkä ei olisi pitänyt. Tympeä maku jäi, en onneksi ole Kampin Vero Modasta riippuvainen, tuskin sekään minusta, joten pysykäämme erossa toisistamme.
No jos se hintalipuke ei ollut kiinni niin oma moka?
sama havainto kirjoitti:
Eipä onnistunut edes vaihto samaan vain eriväriseen tuotteeseen, vaikka kuitti oli mukana. Siitä näky myös, että ostos oli vain vuorokauden vanha. Syyksi ilmoitettiin, että HINTALIPUKE EI OLLUT KIINNI VAATTEESSA - mukana toki sekin. Lisäksi varmasti ihan kokemattomuuttaan neitokainen sanoi, että poikkeuksia joskus tehdään. Nyt ei siis tehty, joten pärsästäni ei siis ilmeisesti miellyttänyt. Käyttäydyin aivan asiallisesti - ehkä ei olisi pitänyt. Tympeä maku jäi, en onneksi ole Kampin Vero Modasta riippuvainen, tuskin sekään minusta, joten pysykäämme erossa toisistamme.
Et saa missään palautettua/vaihdettua, jos lipukkeet on leikattu pois.
Se on melkoisen selvä asia. Katsotaan käytetyksi.
Ostin neulemekon Vero Modasta sovittamatta.Tulin kotiin ja sovitin,olettaen mallin olevan itselleni hyvän.Eipä ollutkaan.Yläosasta näytin suuremmalta .Päätin lähteä käymään liikkeessä,kuitti ja mekko mukana.Katselin muita neulemekkona.Löysin ja sovitin.Myyjä oli hyvin ystävällinen ja hän"tottakai voi vaihtaa".Ja näin sain uuden mekon ,ihanan pitkän,lämpimän syksyn ja talven menoihin.Maksoin lisää 15 euroa.Kyllä kannatti.Tunnen olevani muodikas mimmi.Vaatteita pitää kohdella arvokkaasti,ovat toisen omaisuutta siihen asti kunnes on sen maksanut ja hyväksynyt.Olen 67v ja muotitietoinen.Yksinkertainen pukeutuminen sopii jos haluaa olla tyylikäs.Se ei ole raha-asia vaan valinta-asia.