Ovatko nämä liian synkkiä asuntoja??
Kommentit (17)
No toi eka nyt on ainakin ihan nätisti rempattu. Tekee paljon kun kattopaneelit on lakattu valkoseksi. Ilmansuunnista riippuu vähän miten tuonne valoa riittää.
Toka on kyllä melko synkkä jo tuon kellastuneen puupaneelin vuoksi.. Ja tietysti täyttä remonttia vailla muutenkin.
Ihana puu tuon ensimmäisen pihalla ja kaunis musta tapetti. Ei liikaa valkoista! :)
Ensimmäisen keittiö oli kaunis ja valoisa. Mustat tapetit olisivat minulle no-no, mutta se on makuasia, ja tapetithan saa aina uusittua.
Toinen on täyttä remonttia vailla. Mutta sittenhän saa asunnosta täsmälleen itselleen sopivan, jos remontoi. Siinä asunnossa oli kaksi makuuhuonetta, eli tilaa enemmän, jos sitä ollaan vailla.
Molemmat minusta ihan jees, ei liian synkkiä. Jos nämä kaksi ovat vaihtoehdot, kyse on sitten siitä, haluaako remontoida vai ei.
Synkkää on se, ettei kummassakaan asunnossa näy ensimmäistäkään kirjahyllyä kirjoineen.
Neuvottoman asunto on mun mielestä kivempi sekä ulkoa että sisältä. Onkohan keittiö itään päin? Se piristää kummasti päivää kun juo aamuauringossa kahvit.
Jälkimmäinen asunto vaatisi ison rempan.
Tokaan en ota kantaa, mutta ekassa on ainakin niin matala huonekorkeus, että tekee väkisinkin vähän synkäksi.
Sijainti on tärkein. Itse asuisin mieluummin Kotkassa kuin Haminassa ja tuo Aittiksen kämppä on isompikin.
Sijainti on tärkeintä eli sen perusteella ei kumpikaan noista.
Mun on vaikea nähdä, missä tilanteessa nuo on vaihtoehtoja. Nehän on ihan eri kaupuneissakin.
En pitäisi kumpaakaan synkkänä, valoahan noissa oli molemmissa ihan kivasti.
Haminalaisasunto vaikutti jotenkin kovin pieneltä ja ahtaalta. Remppa oli tehty pari vuotta sitten todella ajanmukaiseksi, epäilemättä harmittaa noin 5 vuoden päästä.
Kotkalaisasunnossa oli mielestäni paljon potentiaalia. Itsestähän sitten riippuu, miten sen saa käytettyä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:09"]
Synkkää on se, ettei kummassakaan asunnossa näy ensimmäistäkään kirjahyllyä kirjoineen.
Neuvottoman asunto on mun mielestä kivempi sekä ulkoa että sisältä. Onkohan keittiö itään päin? Se piristää kummasti päivää kun juo aamuauringossa kahvit.
Jälkimmäinen asunto vaatisi ison rempan.
[/quote]
Kirjat on out! Kirjahylly vie vain tilaa.
Eka asunto oli ok, valaistus pielessä, toisessa saa tehdä kunnon rempan.
Ekaa asunto en uskaltaisi ostaa siksi, että se on 70-luvun tasakattotalo ilman räystäitä, eli homevaurion riksi liian suuri.
Ja toinen asunto on sekä ulkoa että sisältä hirvittävän ruma.
Toi toinen talo on ulkoisesti niin ruma etten ikinä sen takia sellaiseen muuttaisi, vaikka kuinka hieno olisi sisältä.
Ensimmäinen on synkkä. Ja talo tasakattoinen! Siellä voi olla kosteusongelmia.
Toinen on vaan vanha ja ilmeisesti remontin tarpeessa.
Ei ole.
Eka moderni, tokassa tainnut asua vanhempi pariskunta.
Ulkopuitteet varmastikin eri vuodenaikaan ihan erilaisia
ei