Vaimo pilasi jussin jo nyt
Voi veetu. Vaimo korkkasi sidukan, sitten kaljan, joi pullon punaviiniä ja paljasti että ei ole viikkoon ollut töissä kun sai potkut. Ei ollut kehdannut kertoa aiemmin eikä selvinpäin. Mitä v tämä tällainen on?! Meidän piti viettää jussi yhdessä nauttien ja juhlien hääpäivää mutta nyt kaikki on pilalla. Vaimo oli ostanut alkoa yhteensä 200 eurolla. 200 eurolla!! Lapsia ei ole ja vaimo on rahaton. Velkaa ei onneksi ole mutta mitä voin tehdä? Humalainen vaimo ilmoitti ettei tee mitään vaan ryyppää ja makaa sohvalla koska niin kaikki luuserit tekevät.
Kommentit (16)
No nautitte Jussista kaikesta huolimatta. Ootte onnellisia, että vaimolla on vapaata. Yks luultavasti paskatyöpaikka ei maailmaa kaada.
Ap, älä unohda joulua, se on jo puolen vuoden päästä! Vaimo taatusti pilasi senkin, mene nyt ja sano suorat sanat. Sentään sinun juhannus ja joulu!
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ajatellut lohduttaa vaimoasi työpaikan menetyksestä? Myötä- ja vastoinkäymisissä, jne?
Suhtaudut hyvin itsekkäästi: minä minä minä. Ei ihme, ettei vaimo uskaltanut kertoa.
Kerroin että autan ja tuen uuden työn etsinnässä ja tietysti annan vaimon levätä. Järkytyin vaimon ryyppäämisestä ja siitä että pimitti asian minulta.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ajatellut lohduttaa vaimoasi työpaikan menetyksestä? Myötä- ja vastoinkäymisissä, jne?
Suhtaudut hyvin itsekkäästi: minä minä minä. Ei ihme, ettei vaimo uskaltanut kertoa.
Siinä taasen yksi joka syyttelee kaikkia muita ja menee asioiden edelle. Onko kiva kun aiheutat aapeelle lisää pahaa mieltä? Ap kyllä se siitä älä välitä muista. Pidä itses miehenä ja lohduta vaimoa.
Kunnon irtiotto pskaduunista tekee hyvää kelle vaan.
Ei sinun vaimosi ole minua pilannut!
Terveisin Jussi
Ootko koskaan saannu potkuja? Tod.näk. et eli et ymmärrä sitä häpeän, masennuksen ja turhautumisen tunnetta. Anna ny rouvan ryypätä kun kerranki pystyy. Tue ja auta, älä jäkätä.
Siis myös porvoossa öristään juhannus pullot parhaina kavereina
Vierailija kirjoitti:
Just lohduttaa vaimoa ? Jos aloittaja, mies oletettu, olisi saanut potkut viikko sitten ja nyt ryyppäisi ja kertoisi kun sai potkut, niin sinä varmaan neuvoisit vaimoa jättämään sen sian. Aikuinen ihminen kyllä kestää potkut, jos ei kestä vaan ratkaisee ongelmat ryyppäämällä, niin äkkiä karkuun, selvinpäin tuollaiset asiat kerrotaan. Ja asiat ei ole koskaan niin huonosti etteikö niitä viinalla vielä huonommaksi saisi
Vaimos on alkoooholisTI.
jätä se.
On kyllä aika alkeellinen tapa käsitellä vastoinkäymisiä. Olisin huolissani.
Juhannukseen on vielä kymmenen päivää joten asioiden laita voi muuttua vielä monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan saannu potkuja? Tod.näk. et eli et ymmärrä sitä häpeän, masennuksen ja turhautumisen tunnetta. Anna ny rouvan ryypätä kun kerranki pystyy. Tue ja auta, älä jäkätä.
Olen! Montakin kertaa.