Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille: millainen on pelottavan kaunis nainen?

Vierailija
20.12.2013 |

Kertokaahan mitä tarkoittaa pelottavan kaunis nainen? Olen ihan kai hyvän näköinen. Monet miehet eivät uskalla puhua minulle ja saattavat tulla vuosien päästä tai kännissä avautumaan, että olen pelottavan kaunis eikä miehet uskalla puhua minulle. Onko tämä miesten itsetunto-ongelma vai mikä?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo miehestä riipu että mitä pelkää. 

Suurin osa miehistä ei kyllä pelkään minkäännäköistä naista, väittäisin. 

Eri asia jos on joku soijapoika ja testot laaman tasolla. 

Vierailija
42/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiainen olisi pelottavan kaunis muuten mutta olen hänet muutaman kerran tavannut ja onkin yllättävän kiva ja lämmin nainen. Eisiis pelottava vaan muuten superkaunis.

m25

En minä uskaltaisi jenniä panna, pelkäisin ettei kyky riitä kun jännittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa nainen jota voisin kuvitella pelkääväni olisi itseäni isompi nainen (siis pidempi ja isommat lihakset) mutta eipä ole vielä tullut vastaan :DD

Vierailija
44/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Auer on pelottava nainen. Ei tosin kauneutensa vuoksi, vaan psykopaattimaisen olemuksensa ja kun tietää taustat. Tulee pahat vibat siitä jo kuvien välityksellä. 

Vierailija
45/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista. Pelkkä ulkokuori. Sitä on turhaa palvoa ja nostaa jalustalle.

M40

Vierailija
46/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä esimerkki on Cybill Shepherd nuorena. Olisi taatusti vetänyt minulta polvet linkkuun, ja hänen kaltaisensa läheisyys saa minut katoamaan savuna ilmaan. Itseasiassa rakkauteni kohteessa on samanlaisia piirteitä kuin hänessä.

Vierailija
47/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse siinä on vaan kasvoista olemuskesta. Eli sä olet vaan sellasen tylyn tytön näköinen ja oloinen. 

Vierailija
48/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiainen olisi pelottavan kaunis muuten mutta olen hänet muutaman kerran tavannut ja onkin yllättävän kiva ja lämmin nainen. Eisiis pelottava vaan muuten superkaunis.

m25

Jenni sanoi EVS-ohjelmassa etteivät miehet uskalla lähestyä häntä normaalilla tavalla, vaan kaikki tulevat "vittuilulla" sisään ja pullistelevat haukkumalla häntä päin naamaa...Pelkäävät?

Vierailija
49/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170+ cm pitkä, vaaleat pitkät ja suorat hiukset, yleensä hoikka ja kasvojen piirteet hyvin "selkeälinjaiset" (esim. hyvin terävä leukalinja erotuksena pehmeästä), huolitellusti meikattu mutta yleensä kuitenkin asiallisen hillitysti, vaatteet ostettu selvästi muualta kuin hm:ltä...

Tuo on ainoa naistyyppi, jota itse pelkään. Sitä en tiedä mistä pelko johtuu.

Hassua. Olen juuri tuollainen kuin kuvasit. Olen ihan lempeä ja kiva ja ystävällinen. Mikä kumma minussa niin pelottavaa voi olla?

Vierailija
50/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170+ cm pitkä, vaaleat pitkät ja suorat hiukset, yleensä hoikka ja kasvojen piirteet hyvin "selkeälinjaiset" (esim. hyvin terävä leukalinja erotuksena pehmeästä), huolitellusti meikattu mutta yleensä kuitenkin asiallisen hillitysti, vaatteet ostettu selvästi muualta kuin hm:ltä...

Hassua. Olen juuri tuollainen kuin kuvasit. Olen ihan lempeä ja kiva ja ystävällinen. Mikä kumma minussa niin pelottavaa voi olla?

Et ymmärrä miehiä. Hieman epävarma empivä, mutta selkeästi ihastunut mies on sellainen, jonka saat kokonaan itsellesi. Hän pelkää liian suuria tunteitaan, jotka sinä hänessä aiheutat. Asiaa voisi verrata vuoristorataan siinä kohtaa kun noustaan huipulle, se hirvittää, ja jos menee lähemmäs, se on menoa.

Vierailija
51/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi käytin sanayhdistelmää pelottavan kaunis koska tämä on sanapari jota miehet ovat käyttäneet. Alan nyt ymmärtämään ajatuksen. Eli nainen ei välttämättä ole pelottava vaan miestä ns. pelottaa se, millainen hänestä tulee ko. naisen seurassa.

Ap.

Se on vain iskurepliikki, mitä känniset miehet koittavat sinuun ja hyvin toimii heidän "avautuminen", kun jaksat kuunnella näitä pelottavan kaunis nainen höpinöitä.

Vierailija
52/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:44"]

Ap, avauksestasi saa sen kuvan, että olet pelottavan luotaantyöntävä, koska olet täynnä sitä, että ulkokuoresi on kenties hyvännäköinen. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun ei ole täynnä itseään, vaikka olisikin monen silmään kaunis. Kiinnostus ulkomaailmaan eikä pelkästään siihen, miltä itse näyttää, tekee naisesta kiinnostavan ja tavoiteltavan!

Tämä on perusvastaus, kun joku oikein KEHTAA sanoa olevansa kaunis! Ja vielä Suomessa, jossa vaatimattomuus on kultaakin kalliimpaa! Ei se tee ihmisestä täynnä itseään olevaa, jos sanoo olevansa kaunis (tai älykäs). Ne ovat kehitettäviä ominaisuuksia siinä missä esim. jalkapallon pelaaminen tai musiikillisuus. Kuten sanoin, itse olen kaunis, älykäs, mukava ja sosiaalinen, mutta myös kiinnostunut muista ihmisistä ja maailmasta. Voin lähteä ulos vaikka ilman meikkiä ja pieruverkkareissa, mutta yleensä en halua. Se,e ttä tiedän oman arvoni ja hyvät puoleni, ei tee minusta itsekeskeistä. Päin vastoin, kehun paljon muita, koska olen sujut itseni kanssa. T. 15

Noista kauneus ja mukavuus ovat kovin subjektiivisia käsitteitä. Voit toki sanoa, että monet tai jotkut pitävät sinua sellaisena. Kukaan ei miellytä kaikkia.

Vierailija
53/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa nainen jota pidän viehättävänä edes joltain osin. Nainen voi olla hoikka, tai ylipainoinen mutta naisellisen muotoinen. Hänellä voi olla nätit kasvot, kauniit hiukset tai sopiva tyyli.

Uskon että tällainen nainen voi olla muidenkin miesten mieleen, eikä minulla kuitenkaan olisi mahdollisuuksia, vaan valituksi tulisi mies joka on minua pidempi/komeampi/maskuliinisempi.

Vierailija
54/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä miehiä. Hieman epävarma empivä, mutta selkeästi ihastunut mies on sellainen, jonka saat kokonaan itsellesi. Hän pelkää liian suuria tunteitaan, jotka sinä hänessä aiheutat. Asiaa voisi verrata vuoristorataan siinä kohtaa kun noustaan huipulle, se hirvittää, ja jos menee lähemmäs, se on menoa.

Jaa? Mä olen aina kuvitellut, että tuollainen "suurten tunteiden pelkääminen" on samaa sorttia kuin "olet liian hyvä mulle" tai "it's not you, it's me" eli pehmeämpi tapa kiemurrella eroon naisesta, joka ei niin kovasti kiinnosta. Ehkä olen ollut väärässä😉

Vierailija
55/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä miehiä. Hieman epävarma empivä, mutta selkeästi ihastunut mies on sellainen, jonka saat kokonaan itsellesi. Hän pelkää liian suuria tunteitaan, jotka sinä hänessä aiheutat. Asiaa voisi verrata vuoristorataan siinä kohtaa kun nousta an huipulle, se hirvittää, ja jos menee lähemmäs, se on menoa.

Jaa? Mä olen aina kuvitellut, että tuollainen "suurten tunteiden pelkääminen" on samaa sorttia kuin "olet liian hyvä mulle" tai "it's not you, it's me" eli pehmeämpi tapa kiemurrella eroon naisesta, joka ei niin kovasti kiinnosta. Ehkä olen ollut väärässä😉

Meitä on moneen junaan. Minä olen rakkautta pelkäävää sorttia, jolla on tapana ihastua turvallisen etäältä epätodennäköisiin naisiin ja luikkia pakoon naisia, jotka voi muuttua todeksi. Näin siis jälkeenpäin ajateltuna.

56/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauneus ole koskaan pelottavaa. Jos pelkään naista, niin pelko syntyy kokemuksesta, että en kelpaa naiselle.

Jos nainen on ystävällinen, uskallan lähestyä häntä riippumatta siitä, kuinka kaunis hän on. 

Vierailija
57/64 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää kun nainen on 10.

Vierailija
58/64 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missi kirves kädessä.

Vierailija
59/64 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m25

Just tämä. Vaikka kuinka mukava nainen olisi niin suorituspaineet ihan liika suuret.

Vierailija
60/64 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m25

Jenni sanoi EVS-ohjelmassa etteivät miehet uskalla lähestyä häntä normaalilla tavalla, vaan kaikki tulevat "vittuilulla" sisään ja pullistelevat haukkumalla häntä päin naamaa...Pelkäävät?

Mutta siis tulevat silti "sisään"??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi