Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille: millainen on pelottavan kaunis nainen?

Vierailija
20.12.2013 |

Kertokaahan mitä tarkoittaa pelottavan kaunis nainen? Olen ihan kai hyvän näköinen. Monet miehet eivät uskalla puhua minulle ja saattavat tulla vuosien päästä tai kännissä avautumaan, että olen pelottavan kaunis eikä miehet uskalla puhua minulle. Onko tämä miesten itsetunto-ongelma vai mikä?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sellainen joka on kaunis ja omistaa jotain yliluonnollista tai

2. Kaunis mutta käyttäytyy pelottavasti.

Vierailija
22/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottakoon kuitenkin että sama pätee myös miehiin, ainakin minun kohdallani. Kyllä voi olla vaikea lähestyä miesmallin näköistä kirurgia, jos pelkää tämän olevan itselle saavuttamaton. Toisaalta joskus hyvännäköistä ihmistä luulee helposti itserakkaaksi, ihan vain ulkonäön takia. Ulkoinen täydellisyys on pelottavaa, ja moni tällainen "täydellinen" on loppupeleissä aika yksinäinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:14"]

Epäluotettavan näköinen. Sellainen joka lähtee voittajan mukaan...

[/quote]

Itse ainakin lähden sellaisten ihmisten mukaan, jotka ovat kiinnostavia. Kiinnostavia taas ovat ihmiset, joilla on jokin vika. Täydellisyys on tylsää ja "voittajat" ovat tylsiä. Lähden sellaisen mukaan, joka uskaltaa minulle tulla juttelemaan, koska näen silloin heti, kenellä on "munaa". Vaikka tämä ihminen ei minua ulkoisesti viehättäisi. t. 15

Vierailija
24/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, avauksestasi saa sen kuvan, että olet pelottavan luotaantyöntävä, koska olet täynnä sitä, että ulkokuoresi on kenties hyvännäköinen. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun ei ole täynnä itseään, vaikka olisikin monen silmään kaunis. Kiinnostus ulkomaailmaan eikä pelkästään siihen, miltä itse näyttää, tekee naisesta kiinnostavan ja tavoiteltavan!

Vierailija
25/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:44"]

Ap, avauksestasi saa sen kuvan, että olet pelottavan luotaantyöntävä, koska olet täynnä sitä, että ulkokuoresi on kenties hyvännäköinen. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun ei ole täynnä itseään, vaikka olisikin monen silmään kaunis. Kiinnostus ulkomaailmaan eikä pelkästään siihen, miltä itse näyttää, tekee naisesta kiinnostavan ja tavoiteltavan!

[/quote]

Tämä on perusvastaus, kun joku oikein KEHTAA sanoa olevansa kaunis! Ja vielä Suomessa, jossa vaatimattomuus on kultaakin kalliimpaa! Ei se tee ihmisestä täynnä itseään olevaa, jos sanoo olevansa kaunis (tai älykäs). Ne ovat kehitettäviä ominaisuuksia siinä missä esim. jalkapallon pelaaminen tai musiikillisuus. Kuten sanoin, itse olen kaunis, älykäs, mukava ja sosiaalinen, mutta myös kiinnostunut muista ihmisistä ja maailmasta. Voin lähteä ulos vaikka ilman meikkiä ja pieruverkkareissa, mutta yleensä en halua. Se,e ttä tiedän oman arvoni ja hyvät puoleni, ei tee minusta itsekeskeistä. Päin vastoin, kehun paljon muita, koska olen sujut itseni kanssa. T. 15

Vierailija
26/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavan kauniin naisen saat lassottua jos et kiinnitä häneen mitään huomiota esim baarissa.Vaikka olisit hänen vieressä niin siemailet vain coolisti sitä tom colinssia niin johan alkaa kohta juttelemaan vaikka olisit ihan perus jannu.Kokemusta löytyy.

Vierailija
27/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 22:29"]

Pelottavan kauniin naisen saat lassottua jos et kiinnitä häneen mitään huomiota esim baarissa.Vaikka olisit hänen vieressä niin siemailet vain coolisti sitä tom colinssia niin johan alkaa kohta juttelemaan vaikka olisit ihan perus jannu.Kokemusta löytyy.

[/quote]

Tämä on muuten ihan totta.

Juuri viimeksi olin iha hämilläni kun yks kundi oli ihan mua vastapäätä baarissa ja ei tuntunut kertaakaan edes katsovan muhun päin. Yleinsä joudun heti uhriksi jos lähellekin menen jotain miestä. Tämäpä mies olikin siis kovin kiinnostava heti, koska hän ei huomannut minua. 

Vierailija
28/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 22:29"]

[/quote]

Tämä on muuten ihan totta.

Juuri viimeksi olin iha hämilläni kun yks kundi oli ihan mua vastapäätä baarissa ja ei tuntunut kertaakaan edes katsovan muhun päin. Yleinsä joudun heti uhriksi jos lähellekin menen jotain miestä. Tämäpä mies olikin siis kovin kiinnostava heti, koska hän ei huomannut minua. 

[/quote]

Okei, ja tässä kuulimmekin baarin bimbon vastauksen...

Vierailija
29/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mieti joku mies jota et uskaltaisi lähestyä ja käännä tilanne toisinpäin.

Vierailija
30/64 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta huokuu,että olet täynnä itseäsi

Vierailija
31/64 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan kuulla jatkuvasti että oon liian kaunis eikä mua uskalla lähestyä. Oon 22 vuotias blondi, luomu e tissinen ja iso peppunen nainen. Oon vartaloltani tiimalasi ja vyötärö on poikkeuksellisen kapea. Oon tosi urheilullinen ollu aina mutta oon silti tosi muodokas, 170 senttinen. Lisäks oon kasvoiltani ihan nätti. Tykkään laittautua paljon ja pukeudun hyvin. Pari kertaa mut on kadulla bongattu ja pyydetty mallitoimistolle gastingiin. On kyllä ollu vähä huvittavia tilanteita..

Baariin mennessä kukaan mies ei oikeastaan ikinä lähesty mua.. Oon itseasiassa tosi pitkään ihmetelly sitä mutta sitte mun kaveri sano että Etkö sä tajua että näytät liian hyvältä ja miehet ajattelee ettei niillä oo mitään mahdollisuuksia :D Kavereitte kanssa juteltii tosta paljo samana iltana ja jotenkin outoa että illan aikana erittäin hyvännäköiset miehet lähesty enemmän rumempia naisia kuin vaikka meidän kaveriporukkaa. Joskus tulee tilanteita että ns.ei oikeat ystävät on ollu liian mustasukkasia mun ulkonäölle ja joskus jotain halveksivia kommentteja heittäny. Ja tyyliin että " ei sun kanssa voi minnekkään lähtee kun saat aina kaiken huomion ja katseet ja oon ku seinäruusu" toi kommentti tuntu kyllä tosi pahalta.. Ei mun mielestä mua pitäs tuomita sen takia että oon liian kaunis. :/

Vierailija
32/64 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmkk kirjoitti:

Itse saan kuulla jatkuvasti että oon liian kaunis eikä mua uskalla lähestyä. Oon 22 vuotias blondi, luomu e tissinen ja iso peppunen nainen. Oon vartaloltani tiimalasi ja vyötärö on poikkeuksellisen kapea. Oon tosi urheilullinen ollu aina mutta oon silti tosi muodokas, 170 senttinen. Lisäks oon kasvoiltani ihan nätti. Tykkään laittautua paljon ja pukeudun hyvin. Pari kertaa mut on kadulla bongattu ja pyydetty mallitoimistolle gastingiin. On kyllä ollu vähä huvittavia tilanteita..

Baariin mennessä kukaan mies ei oikeastaan ikinä lähesty mua.. Oon itseasiassa tosi pitkään ihmetelly sitä mutta sitte mun kaveri sano että Etkö sä tajua että näytät liian hyvältä ja miehet ajattelee ettei niillä oo mitään mahdollisuuksia :D Kavereitte kanssa juteltii tosta paljo samana iltana ja jotenkin outoa että illan aikana erittäin hyvännäköiset miehet lähesty enemmän rumempia naisia kuin vaikka meidän kaveriporukkaa. Joskus tulee tilanteita että ns.ei oikeat ystävät on ollu liian mustasukkasia mun ulkonäölle ja joskus jotain halveksivia kommentteja heittäny. Ja tyyliin että " ei sun kanssa voi minnekkään lähtee kun saat aina kaiken huomion ja katseet ja oon ku seinäruusu" toi kommentti tuntu kyllä tosi pahalta.. Ei mun mielestä mua pitäs tuomita sen takia että oon liian kaunis. :/

Siis oot ihan nätti vai liian kaunis?

Ja en mä baarissa oo kauniita koskaan yksin nähnyt. Itsekin lähestyn kauniita aina oon kyllä komea.

T: mies

Vierailija
33/64 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotunainen. Pitkä. Ryhdikäs. Ja tämän lisäksi hyvin kaunis.

Vierailija
34/64 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pelottavan kaunis nainen ei välttämättä liity ulkonäköön, vaan kokonaisolemukseen. Liiallinen itsevarmuus, dominointi, halu hallita miestä, huokuva itsenäisyys ja tietysti esiin pyrkivä feminismi tai sen suuntaisuus lisäävät naisen pelottavuutta. Jos tällaisia piirteitä yhdistyy kuvankauniiiseen naiseen, se voi olla superpelottavaa. Pelkkä ulkoinen kauneus ei tee naisesta pelottavaa. Superkaunis nainenkin voi olla lempeä ja lähestyttävä olemukseltaan.

Vierailija
35/64 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavan kaunis on sellainen, jota en uskalla lähestyä, koska pelkään, ettei tuo nainen voi ihastua tai nähdä minussa mitään. Nainen ainakin tuntuu olevan saavuttamaton. Tämä voi olla myös vain pelkkää luuloa.

Vierailija
36/64 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi, vapaa, hoikka, luonnonkaunis, salaperäinen katse

Vierailija
37/64 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen olisi pelottavan kaunis muuten mutta olen hänet muutaman kerran tavannut ja onkin yllättävän kiva ja lämmin nainen. Eisiis pelottava vaan muuten superkaunis.

m25

Vierailija
38/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehilläkin on ongelma,jos satut olemaan komea,kerrankin olin pienen kaupan kassalla,niin kassaneiti rupesi tärisemään,vanhempi nainen perässäini totesi,kun on niin komea mies,parempi olisi olla ns.tavallinen.

Vierailija
39/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ole.

M40

Vierailija
40/64 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ovat aina pelottaneet naiset joihin varmasti rakastun ja jotka ovat jollain tavalla potentiaalisia. Ja syystäkin, sellainen nainen voi muuttaa koko elämänkulun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme