Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille: millainen on pelottavan kaunis nainen?

Vierailija
20.12.2013 |

Kertokaahan mitä tarkoittaa pelottavan kaunis nainen? Olen ihan kai hyvän näköinen. Monet miehet eivät uskalla puhua minulle ja saattavat tulla vuosien päästä tai kännissä avautumaan, että olen pelottavan kaunis eikä miehet uskalla puhua minulle. Onko tämä miesten itsetunto-ongelma vai mikä?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 22:29"]Pelottavan kauniin naisen saat lassottua jos et kiinnitä häneen mitään huomiota esim baarissa.Vaikka olisit hänen vieressä niin siemailet vain coolisti sitä tom colinssia niin johan alkaa kohta juttelemaan vaikka olisit ihan perus jannu.Kokemusta löytyy.

[/quote]

Tämä on oikeasti totta. Tällainen mitäänsanomattoman näköinen nörttikin on välillä saanut törkeän kauniita naisia, kun vain ignooraa ne baarissa täysin, jos tulee jonkinlainen tilanne, jossa nainen jostain syystä sanoo jotain (esim. baaritiskillä jonottaessa). Jos vielä vaikuttaa välttelevältä ja siltä, ettei voisi vähempää kiinnostaa jutella kyseisen naisen kanssa, saa joskus naisen kimppuunsa loppuillaksi. Ja hauskinta on, jos ei naisen yhä röyhkeämmiksi käyvistä lähentely-yrityksistä huolimatta lämpene yhtään, koska silloin nainen saattaa oikeasti ryhtyä aggressiivisen vihaiseksi, että mikä vittu on kun ei kelpaa, onko mies homo?

Vierailija
2/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

170+ cm pitkä, vaaleat pitkät ja suorat hiukset, yleensä hoikka ja kasvojen piirteet hyvin "selkeälinjaiset" (esim. hyvin terävä leukalinja erotuksena pehmeästä), huolitellusti meikattu mutta yleensä kuitenkin asiallisen hillitysti, vaatteet ostettu selvästi muualta kuin hm:ltä...

Tuo on ainoa naistyyppi, jota itse pelkään. Sitä en tiedä mistä pelko johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pelottavin on luonteeltaan ystävällinen ja kiltti kaunis nainen. Sellainen voi saada miehen tekemään melkein mitä vain puolestaan, koska sellaiselle on niin vaikea sanoa ei.

Vierailija
4/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista olekaan kuin pelottavan kaunis nainen. Ja minulla on sentään itsetunto-ongelmia, vaikea kuvitella millaisia hermoraunioita nämä kaunista naista pelkäävät miehet sitten ovat.

Eri asia on, että äärimmäisen kauniille naisille ei viitsi jutella, kun niitä haluaisi kuitenkin, ja jos tietää, ettei sellaiseen ole saumoja, on ihan turhaa tuhlata aikaa ja kiusata itseään. Parempi lähestyä tavallisempaa, usein ilmeillään ja eleillään avoimemman vaikutelman antavaa naista kuin kylmäkiskoista ja ilmeetöntä superkaunotarta.

Vierailija
5/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole pelottavan kaunista naista, enemmän on kyse olemuksesta. Tiedän paljon todella kauniita naisia, jotka ovat helposti lähestyttäviä, avoimia, nauravaisia ja sosiaalisia, en pelkää lähestyä sellaisia kauniita naisia. Sitten on niitä kauniita naisia, jotka vain ovat hiljaa, eivät hymyile tai heihin ei oikein saa kontaktia, heitä en lähesty vaikka kauniita olisivatkin.

Vierailija
6/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Kiva kuulla miespuolisten näkökulma tähän muutenkin kun änkyräkännisiltä.

Vierailija
7/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäät silmät, ne on jotain. Mies uskaltaa avautua, jos nainen on rento ja huumorintauinen, ei ole muussta kii.

Vierailija
8/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:44"]

Ap, avauksestasi saa sen kuvan, että olet pelottavan luotaantyöntävä, koska olet täynnä sitä, että ulkokuoresi on kenties hyvännäköinen. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun ei ole täynnä itseään, vaikka olisikin monen silmään kaunis. Kiinnostus ulkomaailmaan eikä pelkästään siihen, miltä itse näyttää, tekee naisesta kiinnostavan ja tavoiteltavan!

[/quote]

Aika hyvin tiivistetty tässä, esim kaikki fitness-pimut ja mallit ovat just sellaisia, aivan liian pinnallisia ollakseen lähestyttäviä,

ja jotkut äänekkäät wannabe-älyköt jotka kovaan ääneen toitottavat kuinka fiksuja ovat...kun vielä viisaampi tajuaisi pitää matalampaa profiilia.

Vierailija
9/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:44"]

Ap, avauksestasi saa sen kuvan, että olet pelottavan luotaantyöntävä, koska olet täynnä sitä, että ulkokuoresi on kenties hyvännäköinen. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun ei ole täynnä itseään, vaikka olisikin monen silmään kaunis. Kiinnostus ulkomaailmaan eikä pelkästään siihen, miltä itse näyttää, tekee naisesta kiinnostavan ja tavoiteltavan!

[/quote]

Tässä on sanottu juuri niin kuin itse ajattelen. Kaunis nainen joka on hullaantunut omasta erinomaisuudestaan on hieman pelottava ja suuresti vastenmielinen. Kaiken huippu jos vielä itse kehtaa kehuskella asialla.

Vierailija
10/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, totta turisette.. Kylmä kiskoinen nainen on pelottava ja jos sattuu olemaan kaunis niin ne piirteet voi yhdistää. Tosin nykyään on mahdollista näyttää nukelta, että kenties sitä tarkottaneet jos sulla on puolet kropasta muovia?? 

Tohon alempaan, jos nainen ei kiinnitä mitään huomiota baarissa, en mä rupea sitä kerjäämään. Sinäänsä reilua osoittaa kiinnostusta jos sitä löytyy.

Vierailija
11/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi sitä mieltä, että ei se ulkonäkö vielä mitään. Nätiksi voi maalatakin melkein kenet vaan, mutta parempi jos ei tarvitse maalata ja kaikki (naama, tukka, runko) on muutenkin sopusuhtaisaa ja silmää hellivää. Sitten pitää vielä olla iloinen ja helposti lähestyttävä ja fiksu ja jollain tietyllä tavalla samalla levelillä jutuissa. Sellainen ei nyt varsinaisesti ole pelottavaa, mutta se on kyllä mykistävää. Järki sanoo että täydellistä naista ei ole ja pakko siinä on olla paljon piilotettua vikaa, mutta ateistinkin sydän nöyrtyy myöntämään että tuossa on enkeli. Muutaman kerran olen tällaiseen mykistävään työelämässä törmännyt. Sekoittaa oman pakan niin täydellisesti, että juuri ja juuri pystyy työasiat hoitamaan. Ei riitä uskallus yrittämään mitään flirtintapaistakaan kun on puoliksi shokissa ja pelkää jännitykseltään kuitenkin tyrivänsä jotain pahasti. Ehkä sitten jos samoja tyyppejä näkisi useammin ja ehtisi tutustua paremmin, nämä ovat olleet kertakohtaamisia.

Luultavasti hyvin henkilökohtaista on se kuka kenestäkin syttyy. Ja aion uskoa jatkossakin, että se luultavasti on vielä yksipuolista.

Vierailija
12/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, josta arvioi että ei kiinnostu itsestä koska saa paljon suositumpiakin miehiä, ja jättää siksi yrittämättä. Ja pahimmillaan ei uskalla myöntyä edes naisen aloitteeseen, kun pelkää että hän ei jostain syystä ymmärrä mahdollisuuksiaan ja lähtee heti kun tajuaa, mitä muuta on saatavilla.

Ikävä vika niille kauniille naisille, jotka ovat ujoja ja varovaisia ja haluavat samanluonteisen miehen, kun eivät itse uskalla lähteä yli-itsevarmojen suosittujen miesten matkaan samoista syistä. Mutta onneksi ikä auttaa ja pukeutumisella ja ulkonäön muokkaamisellakin voi vaikuttaa asiaan paljon.

Vierailija
13/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen nainen joka on pelottava JA kaunis, eli kaksi toisiinsa liittymätöntä ominaisuutta. Jotkut aggressiiviset, itsevarmat ja dominoivat naiset ovat pelottavia. Tai sitten hyvin kylmä ja luotaantyöntävä käytös voi myös olla pelottavaa. Jos nainen on em. lisäksi vielä kaunis, on hän pelottavan kaunis.

Vierailija
14/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi käytin sanayhdistelmää pelottavan kaunis koska tämä on sanapari jota miehet ovat käyttäneet. Alan nyt ymmärtämään ajatuksen. Eli nainen ei välttämättä ole pelottava vaan miestä ns. pelottaa se, millainen hänestä tulee ko. naisen seurassa.

Ap.

Vierailija
15/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein varmaan yhdistelmä poikkeuksellinen kauneus yhdistettynä poikkeukselliseen älykkyyteen voi olla vähän pelottava yhdistelmä. Liian "täydellistä" ihmistä on helposti vaikea lähestyä.

Vierailija
16/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 19:27"]

170+ cm pitkä, vaaleat pitkät ja suorat hiukset, yleensä hoikka ja kasvojen piirteet hyvin "selkeälinjaiset" (esim. hyvin terävä leukalinja erotuksena pehmeästä), huolitellusti meikattu mutta yleensä kuitenkin asiallisen hillitysti, vaatteet ostettu selvästi muualta kuin hm:ltä...

Tuo on ainoa naistyyppi, jota itse pelkään. Sitä en tiedä mistä pelko johtuu.

[/quote]

eikä! Pelkäisit siis mua ihan kamalasti! :D

Vierailija
17/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin täällä moni on todennut ei se ulkonäkö vaan luonne, eli se olemus miten  ihminen käyttäytyy. Kivan avoimen ihmisen kanssa on helppo tulla juttelemaan.

Vierailija
18/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 20:27"]

Siksi käytin sanayhdistelmää pelottavan kaunis koska tämä on sanapari jota miehet ovat käyttäneet. Alan nyt ymmärtämään ajatuksen. Eli nainen ei välttämättä ole pelottava vaan miestä ns. pelottaa se, millainen hänestä tulee ko. naisen seurassa.

Ap.

[/quote]

Mitä ihmettä? Täällähän on nimenomaan peräänkuulutettu nyt sitä, että nainen ON pelottava. Siis luotaantyöntävä, jäykkä, leuhka ja siksi pelottavan kaunis. Mistä repäsit nyt tuon päätelmän? Oliko ehkä yhdessä vastauksessa ajateltu asiaa noin...ja bongasit sen täältä seasta? Tässä se taas nähtiin, että ihminen uskoo sen mitä haluaa uskoa :)

Vierailija
19/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu samaa. Johtuu kuulemma siitä, että olen kaunis, älykäs, hauska, sosiaalisesti taitava ja sanavalmis. Suomessa ei ole hyvää sanaa sille tunteelle, mutta olen 'intimidating'. Haastan ihmisiä ja rakastan, kun minua haastetaan. Harmittaa, että minua ei usein lähestytä, miehet eivät tiedä, millaisen naisen menettävät. 

Vierailija
20/64 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettavan näköinen. Sellainen joka lähtee voittajan mukaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi