Näkijä täällä
Kommentit (86)
Miehen terveys huolettaa. Tai hänen oma huoli pienistä oireista. Tulenko itse koskaan olemaan onnellinnen ja saavuttamaan sisäistä rauhaa?
nyt on edessä lakiasia. viedäänkö minua kuin "litran mittaa", vai saanko oikeutta?
Vierailija kirjoitti:
Näetkö mitään minulle?
On talvi. Lumi juuri peittää maan hetkeksi. Suret vielä silloin. Itket eikä ole lohduttajaa. Kesä koittaa. Silloin pakene, etsi heidät.
Tämän sinulle näen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö mitään minulle?
On talvi. Lumi juuri peittää maan hetkeksi. Suret vielä silloin. Itket eikä ole lohduttajaa. Kesä koittaa. Silloin pakene, etsi heidät.
Tämän sinulle näen.
Hui, alkoi melkein pelottaa😳
Vierailija kirjoitti:
Miehen terveys huolettaa. Tai hänen oma huoli pienistä oireista. Tulenko itse koskaan olemaan onnellinnen ja saavuttamaan sisäistä rauhaa?
Yhdessä menkää etelään. Miehesi siellä parantuu. Rauhan saavutat, jos vain rinnallaan hänen olet. Pakotat vaikka sinne miehesi lähtemään. Sen jälkeen onnen taas löydätte. Sinun täytyy olla järkähtämätön nyt tässä. Viet hänet sinne etelään.
Haluaisin kysyä, että mitä minulla ja kumppanillani on odotettavissa tulevaisuudessa?
Kiitos jos vastaat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö mitään minulle?
Tämän sinulle näen.Hui, alkoi melkein pelottaa😳
Älä pelkää.
Hei Näkijä, miltä minun ensi vuosi näyttää?
Olisin kiitollinen jos vastaat.
Saanko miehen, jota edelleen salaa rakastan? Onko hänellä vielä tunteita minua kohtaan, vaikka on kiireinen elämässään ja tilalla kaikkea muuta?
Vierailija kirjoitti:
Päätin jättää erään lääkkeen. Tuleeko siitä seurauksia hoitotaholta?
Huomasitko tätä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet terveydestäni?
Eikö tähän näkynyt mitään?
Et vastannut eilen. Miten minun terveyteni laita on jatkossa? Selviänkö koronasta? Entä syöpä?
-Maria- kirjoitti:
Haluaisin kysyä, että mitä minulla ja kumppanillani on odotettavissa tulevaisuudessa?
Kiitos jos vastaat!
Älkää olko epävarmoja toisistanne enää. Valmistautukaa nyt jo yhdessä tulevaan. Sen yhdessä koette. Helppo aika ei ole se :) Kuitenkin yhdessä sen näette.
Löydänkö itselleni tässä iässä enää uutta opiskupaikkaa ja sitä myöten työtä?
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut eilen. Miten minun terveyteni laita on jatkossa? Selviänkö koronasta? Entä syöpä?
Nukun välillä. Turhaan koronasta huolehdit. Syöpä sinua tapa ei. Tiedän mitä kysyy sydämesi. Jeps, kyllä rakastetaan. Senhän kuulla halusit. Sinua yksin ei jätetä.
Kiitos.