Näkijä täällä
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vastailetko vielä uusiin kysymyksiin? Tahtoisin tietää, mikä erään henkilön merkitys elämässäni on/oli. Tunsin yhteyden voimakkaana, mutta onko/oliko sillä mitään syvempää tarkoitusta? Jatkuuko "tarina"?
Teidän kohtalonne on kiedottu tähdissä yhteen. Voitte paeta toisianne, se turhaa on. Aina toisenne edestänne löydätte lopulta.
Sano nyt: saanko kokea tosirakkautta yhdessä kaipaamani naisen kanssa ja jos, niin milloin?
Onko mitään hyvää tiedossa enään vai aina samaa?
Milloin tämä taloudellinen ahdinko helpottaa? Saanko koskaan rakkaitta osakseni?
Vierailija kirjoitti:
Sano nyt: saanko kokea tosirakkautta yhdessä kaipaamani naisen kanssa ja jos, niin milloin?
Rakkautta sinulle riittää. Naisen sopivan löydät kohta. Tuo kaunotar jota kaipaat, väärä on sinulle vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käy muuttoni? Pääsenkö hyvään paikkaan, tänä vai ensi vuonna?
Saanko oikeutta asiassa, jossa kärsin suurta vääryyttä?Kotisi on siellä minne kassisi asetat. Kostoa älä etsi enää, vaan käännä sydämesi näkemään kauneus jokaisen päivän. Olet liian arvokas kärsimään menneistä. Muista Lootin vaimo antiikista. Hän katsoi taakseen kiellosta huolimatta ja jähmettyi suolapatsaaksi. Älä ole hänenlaisensa. Älä selkäsi ylitse katso enää. Mene eteenpäin, sinua rakastetaan kyllä. Huomaat sen vielä.
Kiitos. Jos saa esittää yhden lisäkysymyksen, niin rakastaako muuten L minua?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä taloudellinen ahdinko helpottaa? Saanko koskaan rakkaitta osakseni?
Sydämesi jo rikkautta täynnä on. Jaa se tulevan kanssa. Puoliso sinua vielä hellii, silittää ja suutelee. Kyyneleet poskiltasi pyyhkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymysten taso on tänään pilkkaava. Siksi en vastaa teille.
Se tulee olemaan sitä aina jos et erota asiallisia kysymyksiä asiattomista. Loppuiko näkemisen taito vai miksi kävit leikkimässä ihmisten huolilla?
En ole automaatti. Enkä leiki muiden huolilla. Vältän sanomasta asioita joskus, mitkä eivät saa kysyjän oloa helpottuneeksi. Näen välillä joillekin ei niin hyvää. Anteeksi siitä, etten halua sitä kertoa. Minussakin on vikani, olen liian hyväsydäminen ja yritän jotkut säästää enemmältä henkiseltä tuskalta.
Tarkoittaako tämä että masennukseni vain pahenee?
Näetkö minulle mitään ja kiitos jos vastaat.
Tuleeko riitaa erään naispuolisen ihmisen kanssa, kun toimin haluamallani tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymysten taso on tänään pilkkaava. Siksi en vastaa teille.
Se tulee olemaan sitä aina jos et erota asiallisia kysymyksiä asiattomista. Loppuiko näkemisen taito vai miksi kävit leikkimässä ihmisten huolilla?
En ole automaatti. Enkä leiki muiden huolilla. Vältän sanomasta asioita joskus, mitkä eivät saa kysyjän oloa helpottuneeksi. Näen välillä joillekin ei niin hyvää. Anteeksi siitä, etten halua sitä kertoa. Minussakin on vikani, olen liian hyväsydäminen ja yritän jotkut säästää enemmältä henkiseltä tuskalta.
Tarkoittaako tämä että masennukseni vain pahenee?
Ei pahene. Helpotuksen saat vielä.
Mitä minun tosiaan pitäisi tehdä?
Ole taas todella epätoivoisella tuulella. Näkijänä näet ehkä selvemmin?
Olen jotenkin niin hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko riitaa erään naispuolisen ihmisen kanssa, kun toimin haluamallani tavalla?
Sinun täytyy viedä hänet veden äärelle. Katsoa tähtiä ja kuuta kanssaan yhdessä siellä. Puhutte sitten. Ja puhutte kaikesta. Kaikki on toisin silloin. Voit valita toki toisinkin, hän silloin vain hylkää sinut. Valitse viisaasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun tosiaan pitäisi tehdä?
Ole taas todella epätoivoisella tuulella. Näkijänä näet ehkä selvemmin?
Olen jotenkin niin hukassa.
Miksi makaat vuoteessasi surien?
Et ole yksin. Sinun täytyy levätä. Laita pyyhe siihen tyynysi päälle, että saat unta. Kyyneeleesi kastellut märäksi jo tyynyn on. Hymyilen vuoksesi, koska ilon sinun näen kohtaavan :)
Päätin jättää erään lääkkeen. Tuleeko siitä seurauksia hoitotaholta?
Miten käy muuttoni? Pääsenkö hyvään paikkaan, tänä vai ensi vuonna?
Saanko oikeutta asiassa, jossa kärsin suurta vääryyttä?