Näkijä täällä
Kommentit (86)
Onko eräs parikymppinen nainen ihastunut minuun oikeasti? Minun ikänihän tiedätkin, koska olet näkijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmi Annettu
Sinut näen. Vihasi kaikkea ns. yliluonnollista kohtaan juontaa juurensa lapsuutesi kokemuksesta. Jumala rakastaa sinuakin ja odottaa.
Ei ole mitään tuollaisia lapsuuden kokemuksia, sinua jumala ei rakasta koska yrität itse esittää jotain vastaavaa.
Kerro minkä värisessä huoneessa olen nyt.
Saanko miehen, jota edelleen salaa rakastan? Onko hänellä vielä tunteita minua kohtaan, vaikka on kiireinen elämässään ja tilalla kaikkea muuta?
Joudunko pieneen leikkaukseen tässä kuussa vai meneekö ohi antibiooteilla?
Miettiikö tämä kyseinen herra koskaan minua?
Kerro montako lemmikkiä minulla on ja mitä lajia?
Vierailija kirjoitti:
Kysymysten taso on tänään pilkkaava. Siksi en vastaa teille.
Se tulee olemaan sitä aina jos et erota asiallisia kysymyksiä asiattomista. Loppuiko näkemisen taito vai miksi kävit leikkimässä ihmisten huolilla?
Vierailija kirjoitti:
Mahdatko edes ymmärtää että sinä et oikeasti näe mitään.
Vastaatko em. kysymyksiin? Oli ihan asiallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tulee olemaan sitä aina jos et erota asiallisia kysymyksiä asiattomista. Loppuiko näkemisen taito vai miksi kävit leikkimässä ihmisten huolilla?
En ole automaatti. Enkä leiki muiden huolilla. Vältän sanomasta asioita joskus, mitkä eivät saa kysyjän oloa helpottuneeksi. Näen välillä joillekin ei niin hyvää. Anteeksi siitä, etten halua sitä kertoa. Minussakin on vikani, olen liian hyväsydäminen ja yritän jotkut säästää enemmältä henkiseltä tuskalta.
Mikä ihme siinä on ettei tätä sontaa poisteta vaikka on useita ilmiantajia.
Ylläpito suojelee jotakin?
Et ole näkijä vaan mielenvikainen.
Minäkin olen näkijä. Haluaako näkijä kuulla jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdanko miestä ensi vuonna?
Ensi vuosi on erilaisempi kuin mikään vuosi tähän mennessä. Näen sinun kolmannen kuukauden kohdalla katsovan valokuvia, peilistä itseäsi. Sinun täytyy olla rohkea silloin. Moni asia muuttuu. Pidä sydämesi hyvänä, ja oikeamielisenä.
Terävä havainto.
Vastailetko vielä uusiin kysymyksiin? Tahtoisin tietää, mikä erään henkilön merkitys elämässäni on/oli. Tunsin yhteyden voimakkaana, mutta onko/oliko sillä mitään syvempää tarkoitusta? Jatkuuko "tarina"?
Pääsenkö masennuksesta? Mistä sisältöä elämään?