Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsenkasvoinen nainen

Vierailija
04.10.2020 |

Olen niin kauan kuin muistan, kaivannut kasvonpiirteitä,jotka olisivat edes hiukan kapeammat mitä omani ovat. aikuismaisemmat siis- lapsenkasvoisuus ja "söpöys" on useissa tilanteissa syönyt uskottavuuttani, vaikka toisaalta sen avulla olen myös melko helposti mm. tutustunut miehiin ja toisaalta tullut myös heidän kaltoinkohtelemakseen, sillä he eivät ilmeisesti ole pohjimmiltaan ymmärtäneet olevansa kuitenkaan todellisuudessa tekemisissä aikuisen naisen kanssa pikkutytön sijaan.
En siis ole luotaantyöntävän tai pelottavan vaan harmittoman ja kiltin näköinen,ainakin hyväntuulisena- kenties vain juurikin hieman "lapsenomaisen" oloinen, huolimatta siitä,että elämäntarinani on todellisuudessa melko, noh, lievästi sanottuna rankka,mitä eivät useimmat ihmiset,johtuen juurikin tästä lapsenkasvoisuudestani ja (kaikesta kokemastani huolimatta) säilyttämästäni asenteesta "niin kauan kuin on elämää,on toivoa", kykene uskomaan tai minusta huomaa.
Papereitakin lakattiin kyselemästä vasta 40 v jälkeen.. Mistä johtuu se, että ihmiset eivät kykene näkemään mitään muuta,kuin ulkokuoren? Miksi miehet kuvittelevat voivansa hyväksikäyttää kiltinoloisia naisia tai vastaavasti naiset kokevat "oikeudekseen" jyrätä minut sosiaalisissa tilanteissa tai ryhtyä juoruamaan,kieroilemaan ja "pullistelemaan" lähelläni? Tappouhkauksia olen saanut useita,niin naisilta kuin miehiltäkin. Tästä syystä olen hyvin yksinäinen ja en voi enää luottaa ihmisiin,vaikka haluaisinkin. Onko muita,joilla tällaisesta kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette lapsenkasvoisesta miehestä joka on prinssimäinen? Vuodet vierii, mutta kasvoissa ei näy. Katse on viekas ja odottava :3

Alkuvuodet menee runkkaillessa. Noh, alkuvuosikymmenet. Vasta kun mittarissa on plus nelkyt, niin naiset alkaa kiinnostumaan, mutta silloin on liian myöhäistä. Liian myöhäistä, koska prinssi rakastui vasempaan käteensä.

Käsi voittaa aina naiset.

Hyvin kirjotettu :D.

Vierailija
22/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap valehtelee. Söpöys on hyvästä. Normaalit ihmiset kohtelee muita normaalisti. Hämärät on hämäriä seurasta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla