Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluressi vaan pahenee siis pitääkö kissakin pestä jouluksi!?

Vierailija
20.12.2013 |

Mitähän kaikkea mun siivouslistalta vielä puuttuukaan? Entäs muut elikot? Kaikkiko pesuun vaan? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on esim ripulipaskassa, muuten ei tartte. Tietenkään.

Vierailija
2/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pesuun, kissat koirat kanit ja hamsterit. Äläkä unohda tyhjätä koiran anaalirauhasia. Niin ja tietty hammaskiven poistossa pitää käyttää kissat ja koirat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta pitää. Pöyristyttää koko kysymys. Olet varmaan juuri sellainen ihminen, joka jättää komeron ylähyllyt väliin joulusiivouksessa! Ja tuskin olet vaivautunut pesemään ulkoportaita? Entä miten on mattojen laita, pesitkö vain  olohuoneen maton ja meinaat fuskata käyttämällä eteisen matot raikkaassa lumihangessa? Ei mene kuule läpi täällä  av:lla tuommoinen joulusiivous! 

Vierailija
4/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 8v kissaa ei ole pesty kertaakaan, ja se on sentään rotukissa...! Se osaa nuolla itsensä ja on muutenkin siisti tapaus, en ole kokenut tarpeelliseksi pakottaa raukkaa suihkuun.

Vierailija
5/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 15:14"]

Mitähän kaikkea mun siivouslistalta vielä puuttuukaan? Entäs muut elikot? Kaikkiko pesuun vaan? 

[/quote]

Komppi. Ihan säälittää se eläinparka, jolla on anaali omistaja.

Vierailija
6/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä nykyajan uusavuttomuutta. Tottakai eläimet pestään jouluksi ihan niinkuin verhot, vuodevaatteet ja kattolistatkin. Seuraavaksi joku varmaan ehdottaa voisiko  joulusiivouksessa jättää kirjahyllyn kirjojen tomuttamisen väliin! Oi aikoja oi tapoja!

Vierailija
7/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, mä en kestä!! Meille syntyi viikko sitten viisi kissanpentuja, millä mä ne pesen?? Noi aikuiset kissat ja pari kania menee varmaan perinteiseen tapaan juuriharjalla ja mäntysuovalla, mutta entäs pennut? Pehmeällä hammasharjalla, mutta voiko viikon ikäiset pennut pestä mäntysuovalla?

ja pliis, ei moralisointia, pesen kissat ja kanit aina jouluna ja juhannuksena, mut nyt en muistanut varautua!

Vierailija
8/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän kissat osallistuu joulusiivoukseen pesemällä toisensa

Vierailija
9/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 15:29"]

Ei helvetti, mä en kestä!! Meille syntyi viikko sitten viisi kissanpentuja, millä mä ne pesen?? Noi aikuiset kissat ja pari kania menee varmaan perinteiseen tapaan juuriharjalla ja mäntysuovalla, mutta entäs pennut? Pehmeällä hammasharjalla, mutta voiko viikon ikäiset pennut pestä mäntysuovalla?

ja pliis, ei moralisointia, pesen kissat ja kanit aina jouluna ja juhannuksena, mut nyt en muistanut varautua!

[/quote]

Hätätilassa pesukoneen villaohjelmalla voi pyöräyttää ;)

Vierailija
10/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 15:35"]

[/quote]

[/quote]

oikeesti? Voisiko? Säästäisi aikaa ihan rutosti kyllä, kun noita elukoita on yhdeksän, ja kaikesta opetuksesta ja koulutuksesta huolimatta ne puree, raapii ja potkii koko toimituksen ajan!

Voiskohan noi kanit ja aikuiset kissat laittaa samaan koneelliseen? Jos laittaisi ihan käsinpesuohjelman? Meillä on seitsemän kilon kone.

Vierailija
11/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottehan muistaneet rassata valokatkaisijoiden raot? Ne on tärkeät, jos sinne jää likaa, joulu ei tule!

Vierailija
12/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin kissa on rotukissa ja kyllä se pitää pestä, kun häntä ja selkä näyttää rasvaiselta. Ragdoll kissa on ohjeiden mukaan pestävä kaksi kertaa vuodessa. Turkki on kissan kaunistus. Hyvin voitte jättää ne kotikissanne pesemättä. On vasta leikattuna ja kaksi pentuetta synnyttänyt. Tuli kasvattajalta meille. Pentua en vielä pese.

Vierailija
13/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 15:46"]

Munkin kissa on rotukissa ja kyllä se pitää pestä, kun häntä ja selkä näyttää rasvaiselta. Ragdoll kissa on ohjeiden mukaan pestävä kaksi kertaa vuodessa. Turkki on kissan kaunistus. Hyvin voitte jättää ne kotikissanne pesemättä. On vasta leikattuna ja kaksi pentuetta synnyttänyt. Tuli kasvattajalta meille. Pentua en vielä pese.

[/quote]

Mikä tuo ragdoll sitten on jos ei kotikissa? Kyläkissa? Vieraskissa?

Vierailija
14/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas kun on kissoja jotka ei raavi, eikä pure vaikka ne pestään. Pentuna on aloitettava pesu. Sitten vielä kuivataan kissa . T.13

Vierailija
15/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito joulusiivoussääntöhän menee niin, että kaikki mitä voi kastella, täytyy pestä. Eli pesaise vaan kissakin. Minä irroitan Aina kaapeista hyllytkin ja vien ne pesuhuoneeseen ja juuriharjalla kuuraan. Kerran yhtä runkoa koetin viedä kylppäriin, mutta ei siitä yksin mitään tullunna, joten tyydyin sitten painepesurilla sen paikkallaan huljuttamaan.

Vierailija
16/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pesisin kädet, naaman ja hännän alapuolen ja tarvittaessa korvan taustat. Aaton aattona illalla ja aattona aamulla myös hampaat.

Vierailija
17/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 15:35"]

[/quote]

[/quote]

oikeesti? Voisiko? Säästäisi aikaa ihan rutosti kyllä, kun noita elukoita on yhdeksän, ja kaikesta opetuksesta ja koulutuksesta huolimatta ne puree, raapii ja potkii koko toimituksen ajan!

Voiskohan noi kanit ja aikuiset kissat laittaa samaan koneelliseen? Jos laittaisi ihan käsinpesuohjelman? Meillä on seitsemän kilon kone.

[/quote]

Miks nimenomaan teidän sairaiden vajakkien on pakko hankkia kotiinne lemmikkieläimiä. Leikkikää mielummin barbeilla tai käpylehmillä.

Joo, ja sairas huumori ei iske, jos tämä on sitä.

Vierailija
18/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Marseille-saippua sopii tähänkin

Vierailija
19/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin koirat ja kissat pestään jouluksi. Kissa pestään muutenkin ainakin 4 kertaa vuodessa

Vierailija
20/22 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ragdoll on rotukissa ja ei rekisteröidyt kissat on kotikissoja. Näin menee siis virallisesti ja oikeoppisesti. Lyhytkarvaista kotikissaa ei tarvitse pestä, mutta ragdoll on pestävä. Kynnetkin leikataan. Kisaa saa jopa hoitaa. Ei noi kotikissojen omistajat ymmärrä mitään näistä asioista. T.13