Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikille Susanna SIevisistä mollaneille tiedoksi teistä on tehty rikos-ilmoitus kunnianloukkauksesta

Vierailija
02.08.2008 |

.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks tää oli eka ja ainut s.sievistä koskeva ketju jonka olen avannut!!

Vierailija
2/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ristus teirän kans...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta voi tehdä ainoastaan henkilö joka kokee kunniaansa loukatun.

Ja btw, henkilön itsensä julkisesti kertomien asioiden ruotiminen keskustelupalstalla ei vielä sinällään ole kunnianloukkaus.

Vierailija
4/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hienoa! Minusta kaikki törkykirjoittelu, rasismi ja julkkisten mollaaminen

tulee saattaa julkisen syyttäjän alaiseksi rikokseksi.

Vierailija
5/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on blogeissaan kommentoinut väkeä.

Vierailija
6/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö hän sais puollustaakaan itseään enää?

Vierailija
7/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku PUOLLUSTAA Suskia niin se ei voi olla kukaan muu kuin Suski itse??? hei haloo....

Muistan aikoinani kun toi Linda L. oli Playboyissa kuvissa (ne oli tosi upeita otoksia) niin yksi mun tuttu joka oli niin horatsu kuin olla

voi, kauhisteli aivan hirveenä että miten se saattoi laittaa itsensä noin alas, mennä nyt alasti lehteen ja niin että pillu näkyy! Teki mieli sanoo että onhan ton lähikuppilan pojista lähes jokainen nähnyt sunkin tavara.

Vierailija
9/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muutamat tekstit mitä olen lukenut, ovat kyllä käsitelleet melko kovaa arvostelua exäänsä, tämän puolisoaan, heidän elämäänsä sekä monien muiden... Kuten esim. nämä kekkerit ja siellä ollut väki joilta Susanna oli potkaistu pois.

En nyt kunnianloukkauksesta puhu, mutta kyllä melkoista naljailua on esitetty ihan selkeillä vihjeillä kenestä puhutaan...

Vierailija
10/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teksti oli sitä luokkaa, ettei ehkä kannattaisi itse aloittaa mitään kunnianloukkausjuttuja. Aika ikävään sävyyn kirjoitettu.

Vierailija
11/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta osoittesta kuin tukiaisen blogi kenties?

Vierailija
12/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Rita Tainola nostaa kunnianloukkaussyytteen?

En ole koskaan Susanna Sievistä loukannut, mutta ihan ulkopuolisena täytyy todeta, että tuskin Susanna näissä loukkauksissa kakkoseksi jää.

Vierailija
13/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja btw, henkilön itsensä julkisesti kertomien asioiden ruotiminen keskustelupalstalla ei vielä sinällään ole kunnianloukkaus.

Olisiko vähän noloa saada tuomio nettipalstalla kirjoittelusta? :-DDD

Vierailija
14/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku PUOLLUSTAA Suskia niin se ei voi olla kukaan muu kuin Suski itse??? hei haloo....

Muistan aikoinani kun toi Linda L. oli Playboyissa kuvissa (ne oli tosi upeita otoksia) niin yksi mun tuttu joka oli niin horatsu kuin olla

voi, kauhisteli aivan hirveenä että miten se saattoi laittaa itsensä noin alas, mennä nyt alasti lehteen ja niin että pillu näkyy! Teki mieli sanoo että onhan ton lähikuppilan pojista lähes jokainen nähnyt sunkin tavara.

Vierailija
15/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt kukaan vaivaudu kertomaan?

Vierailija
16/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jännitystä tämänkin plösön kotiäidin elämään kun odottelee tuleeko kutsu käräjille vai ei! On paljon jännempää kuin hiekkalaatikolla kykkiminen..

Vierailija
17/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ite törmännyt täällä ehkä muutamaan viestiin josta syytteen voisi yrittää nostaakin (tyyliin 'S.S on huora'), loput asiaa koskevat viestit on olleet ihan asiallista kommentointia kys. henkilön itse julkisuuteen tuomista asioista.

Vierailija
18/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on tosiaan asianomistajarikos ja sitä ei kukaa muu kuin väitetyn rikoksen kohde voi tehdä.

Vierailija
19/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään vaan tutkintapyyntö.

Keksi ap ens kerralla parempi, jooko :)

Vierailija
20/21 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan yleisellä tasolla, niin olen kyllä sitä mieltä, että jokainen joka ei ymmärrä yksityisyyden-julkisuuden välistä rajaa, kaivaa verta nenästään.

Vaikken ole julk. henkilö, ymmärrän, että esim. työpaikan kahvipöydässä ei kannata ihan mitä tahansa siviiliasiaa kertoa TAI jos kertoo, niin sitten pitää YMMÄRTÄÄ, että kuulijat jatkavat mehukasta juttua eteenpäin, juttu muuttuu matkan varrella ja luultavammin saa kritiikkiä osakseen. Ts. ennen kuin avaa suunsa tai kirjoittaa, kannattaa miettiä asia kertaalleen, ellei ole niiden seurassa, joihin luottaa 100%.

Ja vielä: ainakin mulle on opetettu, että likapyykki pestään aina KOTONA!

Oikeus voi olla asiasta toistakin mieltä, mutta lähinnä tunnen suurta sääliä niitä kohtaan, jotka ensin kertovat ja sitten itkevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi