Mitä olette ostaneet miehellenne joululahjaksi? :)
Kommentit (34)
Harrikkakirja, suklaata, parfyymia.
kauko-ohjattavan helikopterin :) kaikkia lapsettaa jouluna ja on tuollaista halunnut, kalenterin, toiselle miehelle puukon ja kauko-ohjattavan Nikko auton
Uudet kalsarit ja pipon sekä lisäksi suihkugeeliä.
Villatakin ja pipon; mies tykkää pukeutua kivasti, muttei pidä shoppailusta. Stockalla näin myös hienon kullatun viinipullonavaajan...
Ensi kuuksi pitäisi keksiä joku matkailuun tai lasketteluun sopiva synttärilahja
Älkää please ostako mitään tuoksuvaa tai iholle/hiuksiin levitettävää. Kiitos.
En mitään, eli totetutan hänen pysyvän toiveensa. Hän ei vietä joulua, ei anna eikä huoli lahjoja. Pysyttelee pyhät aika paljon omissa oloissaan irti muusta perheestä, ulkoilee, lukee, kuuntelee klassista musiikkia. Joulun hän kertoo hylänneensä noin 13-vuotiaana lopullisesti.
Minä ostin Niken hupparin, tykkää urheilullisista vaatteista. Sovittiin kyllä, ettei osteta toisillemme, mutta minä nyt ostin kun osui kohdalle. Enkä suutu jos mies ei osta mulle.
Top Gearin "maailman parhaat autot" -kirjan, oli toivomus. Lisäksi Skyfall Bond-leffan ja mustat nahkaiset hanskat.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 11:48"]
Harrikkakirja, suklaata, parfyymia.
[/quote]
Ootko sä mun nainen, kiitos rakas!
Froteisen kylytakin, kun sellaista on halunnut jo pitkään sekä iskuporakoneen. Nyt vielä harkitsen ostanko samsugin xcover kännykän.
Ei toi niin vaikeaa voi olla. Kovin pahasti ei voi mennä metsään, jos ostaa vaikka englanninkielisen Hustlerin, ihan näin kielikylpymielessä.
Villasukat kuidoin tai siis saan yhden valmiiksi jouluksi, joten lahja sisältää lupaukseen tulevaisuudesta... eli saa ensivuonna sitten sen toisen.
Ostin perhonsidontasetin ja jonkun ohjekirjan aiheesta.
Kunnollisen keittiöveitsisetin. Mies on aina kironnut sitä kun huushollissa on paskat veitset. Vaikka lahja voi olla vähän seksistinen, niin puolustaudun sillä, että mies rakastaa ruoanlaittoa.
kylpytakin,tietyn sarjan dödön ja tuoksun, parranajoteriä ja suklaata. Mitään noista ei ole toivomalla toivonut mutta tiedät että ovat mieleisiä ja tulevat käyttöön.
Kosketusnäyttöisen tietokoneen, tietokonelaukun ja parfyymilahjapakkauksen. Ei niitä osannut edes toivoa, mutta kaikki tulee tarpeeseen :)
Hotellimatka Helsinkiin. Yhdessä mennään, mä kustannan matkat, hotellin ja ruokailut :)
Lisäksi paidan ja kirjan.
Viikon matkan Kreikkaan.. Tavallaan lahja myös itselle, paitsi että joudun molemmat kustantamaan, vaan eipä tuo haittaa kun pääsee kullan kanssa etelään :)
Olkalaukun johon mahtuu kone.