Mies hämmentyneenä kyselee "AV-mammoilta" ;)
Hei, olen uusi täällä. Olen löytänyt tämän Vauva.fi:n keskustelupalstan vasta vähän aikaa sitten. Alun perin päädyin tänne jonkun googletuksen kautta ja jäin lopulta koukkuun tähän aihe vapaa-palstaan ja teidän mammojen älyttömiin juttuihin :D
Olen siis mies, lapseton ja 25v. En hirveästi ole pyörinyt yleensäkään minkäänlaisilla foorumeilla ja teillä tuntuu olevan ihan ihmeellisiä sanoja ja lyhennyksiä joiden merkitystä en tiedä ja tahdon niille nyt teiltä mammoilta suomennoksen, kiitos!
1. AV-mamma? Tulee ekana mieleen aivovamma-mamma. :)
2. Mitä tarkoittaa kun monessa keskustelussa mainitaan Porvoo? Esim Porvoosta päivää jne?
3. Wt?
4. Ap? Monen nimimerkkinä olen nähnyt tuon AP:n.
5. Lassukka? Mikä ihme sekin on?
6. Trolli? Silloin tällöin tuohonkin törmännyt.. Trollipeikko?
7. Eeppari? Vai oliko se nyt teippari? Liittyi johonkin alapääkeskusteluun ja repeämiin.
8. Pipsa? Kuka ihme on tämä Pipsa, joku julkkis vai? En lue seiskaa, niin en voi tietää. Sen olen ymmärtänyt, et hän on pyöreämpi nainen.
Nämä nyt tuli ekana mieleen, laitan lisää jos mulle muistuu jotain vielä mille en ole merkitystä keksinyt.
Kommentit (49)
Hoi sinä mies, missä on se miehuuskuva? Innoissani tulin tänne heti kun sain esikoisen eskariin ja vauvan unille, näin jo sieluni silmin megajöötisi, mutta pah, niin sai taas tää kotiäiti pettyä..
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 08:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 07:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 07:29"]
Onko Lassukka = reppana?
[/quote]
Ei. Lassukka on Henry Laasasen oppeja seuraava misogynistinen äärisovinisti. Vihaa kaikkia muita naisia paitsi tahdottomia, alipainoisia ja alaikäisiä seksiorjia.
[/quote]
Lassukka on termi, jota äärifeministit miesvihaajat käyttävät miehistä, jotka eivät valkoritarimaisesti puolusta jokaista naisten mielipidettä. Yleensä lassukka-termiä käytetään vastaväittäjästä silloin, kun kompetenssi älylliseen keskusteluun ei riitä.
Lassukka-termiä viljelevien tapoihin kuuluu myös keskustelun pilaaminen mm. lainaamani kirjoittajan keinoin, äärettömällä kärjistämisellä.
[/quote]
Höpsis. Lassukaksi nimittely alkaa siinä vaiheessa, kun keskusteluun ilmaantuu joku, jolla on tarve todistella miesten ylivertaisuutta naisten kustannuksella tai aloittaa länkytys siitä, kuinka kaikki naiset ovat sitä tai tätä, yleensä katkeraa tilitystä, jonka sisällöllinen "oivallus" on se, että naiset ovat huo**ia.
Voi vit*u teitä ämmiä on helppo kusettaa! Ettekö te nyt tajua ristiriitaa, että joku urpo osaisi listata kaikki oleelliset kysymykset tietämättä niihin kuitenkaan lainkaan vastauksia! Ei ole mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 10:48"]Voi vit*u teitä ämmiä on helppo kusettaa! Ettekö te nyt tajua ristiriitaa, että joku urpo osaisi listata kaikki oleelliset kysymykset tietämättä niihin kuitenkaan lainkaan vastauksia! Ei ole mahdollista.
[/quote]
kuule kulta, kaikki on mahdollista.
Joku provoilija sai taas av-mammat sankoin joukoin sananselitykseen mukaan. Ja seurauksen luonnollisesti taas kiivas väittelykin :)
Onkos miehelle tuttu käsite tämä posliinipimpuli?
Siitä aiheesta oli yksi av-palstan legendaarisimmista ketjuista, jota tuskin kukaan normaali ihminen pystyi lukemaan nauramatta ääneen.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 06:55"]
Pipsa on xxl muotibloggaaja
[/quote]
Tuoreimmat tuulahdukset Lidlin kenkäkorista :D
Tällä avauksella ap yrittää vaan päästä trolli-listojen kärkeen. Sen verran läpinäkyvää, että ei onnistu. Aina sentään muutama menee helppoon.
Ei kukaan mies kirjoittele tänne tyyliin te ihanat äippäihmiset, eipä tätä juuri miehet lue eikä kirjoittele, kyllä niillä on ihan muut kiinnostuksen kohteet. Joku vielä uskoo tämmösiä. Eikä tuommosia lyhenteitä kysele, en minäkään niitä tiennyt vaikka nainen olenkin!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 10:57"]
Mitä tarkoittaa UP
[/quote]
Uusi Päivä
Lassukka ei ole hyvin määritelty sana, vaan jokainen nainen käyttää sitä niistä miehistä, joista ei itse pidä. Usein se on Laasasen terminologian ATM, mutta jotkut käyttävät sitä selvästi muissakin merkityksissä, esimerkiksi sovinisteista, rentuista tai jopa tavallisista perheellisistä miehistä.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 10:57"]
Mitä tarkoittaa UP
[/quote]
Uusi Päivä
[/quote]
Voi kiitos!
Kylläpäs täällä nyt ollaan avuliaita, kun joku mies kyselee. Yleensä näihin vastaillaan ilkeästi takaisin.
Samaa mieltä olen kuin 25. Epäilen kyllä aloittajaa provoksi. On niin näppärästi osannut koota kaikki lyhenteet ja sanat listaansa (ja mitään ei ole pystynyt itse selvittämään), ja muka söpösti kyselee trollipeikkoa ja aivovammaa...
Mutta menkää te muut halpaan :D
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 10:41"]
Höpsis. Lassukaksi nimittely alkaa siinä vaiheessa, kun keskusteluun ilmaantuu joku, jolla on tarve todistella miesten ylivertaisuutta naisten kustannuksella tai aloittaa länkytys siitä, kuinka kaikki naiset ovat sitä tai tätä, yleensä katkeraa tilitystä, jonka sisällöllinen "oivallus" on se, että naiset ovat huo**ia.
[/quote]
Minä en allekirjoita lähellekään kaikkia Laasasen mielipiteitä, enkä ole koskaan esim. huoritellut ketään tällä palstalla. Silti minuakin täällä jatkuvasti solvataan lassukaksi, mikä tämän ketjun perusteella (20 peukutusta tähän mennessä) tarkoittaa "Laasasen oppeja seuraava misogynistinen äärisovinisti. Vihaa kaikkia muita naisia paitsi tahdottomia, alipainoisia ja alaikäisiä seksiorjia."
On tämäkin saatana foorumi.
up - nostaa viestiketjun taas ylös :)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 12:13"]
[/quote]
Minä en allekirjoita lähellekään kaikkia Laasasen mielipiteitä, enkä ole koskaan esim. huoritellut ketään tällä palstalla. Silti minuakin täällä jatkuvasti solvataan lassukaksi, mikä tämän ketjun perusteella (20 peukutusta tähän mennessä) tarkoittaa "Laasasen oppeja seuraava misogynistinen äärisovinisti. Vihaa kaikkia muita naisia paitsi tahdottomia, alipainoisia ja alaikäisiä seksiorjia."
[/quote]
luultavasti et hyväksy naisen normaalia seksuaalisuutta ja sitä että nainen haluaa kokea monen eri miehen kyrvät vitussaan :)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 12:13"]
[/quote]
[/quote]
luultavasti et hyväksy naisen normaalia seksuaalisuutta ja sitä että nainen haluaa kokea monen eri miehen kyrvät vitussaan :)
[/quote]
haha ja lassukat miinustaa :D
Pitäisikö nuorelle miehelle kertoa myös etupyllystä jotain?
T: 11cm mies
Ensimmäinen mies saapui linjoille...