Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hämmentyneenä kyselee "AV-mammoilta" ;)

Vierailija
20.12.2013 |

Hei, olen uusi täällä. Olen löytänyt tämän Vauva.fi:n keskustelupalstan vasta vähän aikaa sitten. Alun perin päädyin tänne jonkun googletuksen kautta ja jäin lopulta koukkuun tähän aihe vapaa-palstaan ja teidän mammojen älyttömiin juttuihin :D

Olen siis mies, lapseton ja 25v. En hirveästi ole pyörinyt yleensäkään minkäänlaisilla foorumeilla ja teillä tuntuu olevan ihan ihmeellisiä sanoja ja lyhennyksiä joiden merkitystä en tiedä ja tahdon niille nyt teiltä mammoilta suomennoksen, kiitos!

1. AV-mamma? Tulee ekana mieleen aivovamma-mamma. :)

2. Mitä tarkoittaa kun monessa keskustelussa mainitaan Porvoo? Esim Porvoosta päivää jne?

3. Wt?

4. Ap? Monen nimimerkkinä olen nähnyt tuon AP:n.

5. Lassukka? Mikä ihme sekin on?

6. Trolli? Silloin tällöin tuohonkin törmännyt.. Trollipeikko?

7. Eeppari? Vai oliko se nyt teippari? Liittyi johonkin alapääkeskusteluun ja repeämiin.

8. Pipsa? Kuka ihme on tämä Pipsa, joku julkkis vai? En lue seiskaa, niin en voi tietää. Sen olen ymmärtänyt, et hän on pyöreämpi nainen.

Nämä nyt tuli ekana mieleen, laitan lisää jos mulle muistuu jotain vielä mille en ole merkitystä keksinyt.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monen eri miehen kyrvät vitussaan" kuulostaa niin vammaisen valkoroskaiselta puheelta, että tuskinpa kovinkaan moni selväjärkinen mies tuollaista naista haluaa, oli sitten lassukka tai ei.

Vierailija
42/49 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on av-mammoista fantasioiva lassukkatrolli Porvoosta, luultavasti wt-Pipsan katkeroitunut poikaystävä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 07:21"]

Vai ei se nro 7 usko, että olen mies! Tuskin olen ainoa mies tällä palstalla, tai sitten täällä on paljon miehenä esiintyviä naisia. Jos sulla on cami, niin voin kyllä esitellä miehuuttani sulle ihan livenä ;)

[/quot

]

Kiitos ei :D mä en tahdo nähdä kenenkään miehuuksia juuri nyt.

Vierailija
44/49 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas oli viestiä tullut, kun en vähään aikaan käynyt täällä. Etupillu, posliinipimpula vai mikä nyt olikaan ja "up" ovat minulle tuttuja, niitä ei tarvitse tälle tollolle selittää. Tosin tuo posliinipimpula ketju on vielä lukematta, sen voisi lukaista seuraavaksi.

Listaan keräsin ihan oikeasti kaikki minulle vieraat sanat, uskokaa tai älkää. Eipä noihin sanoihin oo tullu vauva:n ulkopuolella törmättyä. :D

Ujous iski, en uskalla kuvaani julkisesti esitellä. Privaatisti voisin jollekin mammalle, jos ihan välttämättä haluaa nähdä.

Sitten tuo provoilu. Se on näköjään ihan sama mitä tänne kirjoittaa, niin aina on provo, sen olen nyt kyllä täällä oppinut teiltä hyvät mammaset :P

Kiitoksia kaikille vastanneille, en jaksa käyttää hakutoimintoja, kun helpompi on kysyä kaikki samassa viestissä.

Vierailija
45/49 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN JA HEI, sinä 11 cm mies, nimimerkkisi on käynyt tutuksi minullekin, olet yksi palstan vakiovastailija miehistä! :) Miten sinä olet eksynyt tänne ja paljonko sulla on ikää?

T: se alkuperäinen eli AP :D

Vierailija
46/49 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä, onko tuo 11 cm sun lepomitta vai?

En tiedä millanen blogi tuolla Pipsalla on, mutta aika pahat haukut hän täältä saa. En voi ymmärtää. Miksi juuri häntä kiusataan, onko hän jotenkin tosi omituinen vai mistä on kyse? On kait netissä muitakin ylipainoisia kirjoittelijoita, enkä ole huomannut että ketään haukuttaisi noin, kuin häntä.  :/

Tuo Laasas homma ei oo minun juttuni. Unohdetaan hänet, ei aleta riitelemään hänestä tässä ketjussa, jookos kookos? :)

Vierailija
47/49 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne pitäisi perustaa pysyväksi aiheeksi AV FAQ niinkuin jokaisella itseäänkunnioittavalla nettisivustolla on. Ai että mikäkö on FAQ...se on sama kuin UKK.

Vierailija
48/49 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UKK? Urho Kaleva Kekkonen? Urho Kekkosen kansallispuisto? Usein kysytyt kysymykset? :D

T: Alkuperäinen AP

Vierailija
49/49 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 07:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 07:29"]

Onko Lassukka = reppana? 

[/quote]

Ei. Lassukka on Henry Laasasen oppeja seuraava misogynistinen äärisovinisti. Vihaa kaikkia muita naisia paitsi tahdottomia, alipainoisia ja alaikäisiä seksiorjia.

[/quote]

Ei, vaan lassukka on halventava nimitys miesten oikeuksia ja tasa-arvoa ajavasta henkilöstä. Sana on risteytys miesasiamies Henry Laasasen kannattajasta, "laasaslaisesta", ja ressukasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän