Mitä syöt ja juot juuri nyt?
Mä juon punaviiniä ja syön tryffelisuklaita. : )
Kommentit (23)
Tällä hetkellä en mitään, mutta pari tuntia sitten join kahvia. Tykkään ilta- ja yökahvittelusta.
Viskiä lasissa (jo kolmannessa lasissa), pohjina 8 tuoppia bissee ja muutamat gin tonicit. Aamulla luistaa taas työt ;)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 03:38"]
Viskiä lasissa (jo kolmannessa lasissa), pohjina 8 tuoppia bissee ja muutamat gin tonicit. Aamulla luistaa taas työt ;)
[/quote]
Anteeksi, mutta kuulostaa pahalta alkoholismilta, jos on työpäivä tiedossa...
Olenkohan peräti wt, kun söin Litkun lohipuikkoja 3kpl ja höräytin yhden Karhuoluen? (En kuitenkaan polta). Ja voi kauheeta, olen 50+ ja vielä nainen/isoäiti? Kyllä nyt on maailmankirjat sekaisin. ;D
mulla menee just alas saavillinen maitokahvia ison omenamötikän huuhtelunesteenä.
Energiajuomaa ja kuivaa ruisleipää.
Kahvia.mustaa ja vahvaa.huomenta vaan.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 03:17"]
Mä juon punaviiniä ja syön tryffelisuklaita. : )
[/quote]
Lidlin gouda sämpylää,päällä kalkkunaleikettä, margariinia ja kiinankaalia, kahvilla alas :)
Kahvia juuri join, vettä sen jälkeen. Syön vasta muutaman tunnin päästä, aamupala ei oo mun juttu.
Kahvia juuri join, vettä sen jälkeen. Syön vasta muutaman tunnin päästä, aamupala ei oo mun juttu.
Juon viskiä ja syön puuroa. Hyvin lähtee vapaapäivä liikkeelle.
Täällä joku raittiusfanaatikko miinustelee kaikki viestit, joissa joku juo alkoholia. =D
Minä juon valkkaria ja syön pipareita.
Ethiopia Mocca Sidamoa maidolla ja manteleita. (mantelipurkki käden ulottuvilla, pitäisi töniä kauemmas..)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 04:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 03:38"]
[/quote]
Anteeksi, mutta kuulostaa pahalta alkoholismilta, jos on työpäivä tiedossa...
[/quote]
blaa-blaa, ota sinäkin kunnon tujut jo heti aamusta ja rentoudu ;)
Mä juon earl grey -teetä ja kauramaitoa.
Minulla paljon arkisempaa, yöpalana syön nyt ruisleipää juustolla ja juon vettä.