Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisista piirteistä arvelet että ihmisellä on mielenterveysongelmia?

Vierailija
19.12.2013 |

Kärsin lievistä mielenterveysongelmista, lievästä sos. tilanteiden pelosta, epätodellisesta olosta, ajoittaisesta ahdistuksesta ja unettomuudesta.. Yritän peittää nämä ongelmat viimeisen asti, mutta välillä pelottaa että musta huomaa päälle päin että olen "hullu". Hermoilen ihmisten seurassa, sekoilen sanoissa, olen hyvin hidas, puheeni kangertelee jne. Minkälaisten piirteiden perusteella arvelet että ihmisellä on mielenterveysongelmia?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytyylistä.

Vierailija
42/107 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täysin hullu voi vaikuttaa hyvinkin fiksulta ulospäin ja täysin terve taas vaikuttaa täysin skitsolta muiden silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen

Vierailija
44/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ryhti? Tämä on oiva ketju kokea ylemmyyttä ja kuvailla puolituttu ihminen, omaa ilkeyttään. AV:n ka äo on laskenut kuin lehmän häntä. Pahalle skolioosille ei voi mitään, tyhmää päätä voi yrittää sivistää lukemalla.

Vierailija
45/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty niin monta kertaa näitä piirteitä:

käyttäytyy omituisesti syyttä, on erilaisia aiheettomia vihan tunteita, saa naurukohtauksia yksin ulkona tai aiheettomia itkukohtauksia, on aiheetta pitkävihainen muille ihmisille ja toisille aiheetta ylimukava, on syyttä kateellinen muille ja kostaa sitä koko ajan toisille tavalla tai toiselle, etsii jatkuvasti virheitä toisista ihmisistä ja muiden elämästä, on erittäin tyytymätön elämäänsä mutta saatta yrittää esittää ettei mikään ole vikana.

Vierailija
46/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmaiset tuoksuvat makealle, joka johtuu heidän käyttämistään lääkkeistä.

Vierailija
47/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas katse ja lääkkeiden aiheuttama turpeus kasvoissa.

Vierailija
48/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan keskellä eläminen voi olla myös laiskuutta.

Vierailija
49/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:02"]

Kärsin lievistä mielenterveysongelmista, lievästä sos. tilanteiden pelosta, epätodellisesta olosta, ajoittaisesta ahdistuksesta ja unettomuudesta.. Yritän peittää nämä ongelmat viimeisen asti, mutta välillä pelottaa että musta huomaa päälle päin että olen "hullu". Hermoilen ihmisten seurassa, sekoilen sanoissa, olen hyvin hidas, puheeni kangertelee jne. Minkälaisten piirteiden perusteella arvelet että ihmisellä on mielenterveysongelmia?

[/quote]

Arvelen että ihmisellä on mielenterveysongelmia eli narsismia tai persoonallisuushäiriö, jos hän yrittää sabotoida jonkun henkilön olemassaoloa manipuloimalla muita häntä vastaan eli melko lailla supliikit henkilöt ovat minun mielestä arveluttavia.

Hidassanaisia henkilöitä on huippuälykkäissä ihmisissä paljon joilla aivoissa on niin paljon toimintaa että on vaikea saada ulos asiaa.

Vierailija
50/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:14"]

Älykäs 170 äö

[/quote]

LOL, vai että oikein ÄÖ 

[/quote]

Oma suosikkini on kylläkin country-tyylinen kävely mt-diagnoosin elementtinä ;) Mikä muuten on country-kävely?

[/quote]

Haarat levällään ajatellen Shania Twainia.

Vierailija
51/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 10:41"]

Jos iki-ihana Buster Keaton ei toimi hitaan intternet-yhteyden johdosta. Voitte katsoa tämän clippsin.

T: 11cm mies

[/quote]

Mun poika käveli aamulla noin. Ajattelin että onko tullut hulluksi ja pitääkö viedä psykopatriaan...

Kakat housussa sillä oli.

[/quote]

No jos tapaat aikuisen joka kävelee samalla tavalla ja kenties vielä vähän haiskahtaakin, niin mitä tekisit.... soittaisit poliisille?

Vierailija
52/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:02"]

[/quote]

Olet aloittaja aivan oikeassa, kyseessä on lieviä mielenterveyden ongelmia. Sosiaalinen pelko on kiusallista ja tietenkin olisi hyvä päästä siitäkin eroon, sillä se stressaa ja stressi ei ole terveellistä. Muuten se ainakin mun mielestä on lähinnä kosmeettinen haitta. Ahdistuneisuus, unettomuus ja epätodellinen olo ovat asioita, joista kannattaa huolestua, jos niitä esiintyy jatkuvasti. Se on tyypillinen yhdistelmä harhaiselle ihmiselle (itse asiassa me kaikki olemme jossain määrin harhaisia, käsitys todellisuudesta perustuu enemmän tai vähemmän oletuksiin, jotka useimmilla ovat joltain kohtaa vääriä). Unettomuus ja ahdistuksen luoma stressi eristäytyneisyyden kanssa voi johtaa todellisuuskäsityksen (normaalia suurempaan) vääristymiseen. Sinänsä oireinakin unettomuus ja ahdistuneisuus ovat terveydelle haitallisia ja ne pitäisi hoitaa. Valitettavan usein hoito on vain mielialalääkitys, joka saattaa puolestaan aiheuttaa omat sivuvaikutuksensa ja koukuttaa käyttäjänsä pahasti. Eli jos haet apua, etsi ensisijaisesti terapeuttista ja elämänhallintaan ja elämäntapoihin liittyvää apua elleivät oireesi ole sitä luokkaa ettet pärjää ilman lääkitystä. Lisää tietoa tuolta http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti

Vierailija
53/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievistä mielenterveysongelmista, kuten juuri lievästä sosiaalisesta pelosta, kärsiviä ihmisiä on paljon. Tietenkin sellaisen ihmisen tunnistaa hänen jäykkyydestään ja pelokkuudestaan sosiaalisissa tilanteissa, mutta itse en sellaista oikein edes pidä mielenterveysongelma. Mutta koska ihminen itse pitää sitä yleensä hyvin kiusallisena, on sen luokitteleminen mt-ongelmaksi ehkä paikallaan. Masennuksen voi varmaankin havaita romahtaneesta ja väsyneestä olemuksesta ja poikkeuksellisesta hitaudesta, vaikka tuskinpa aina. Psykoottisen ihmisen voi joskus tunnistaa omituisesta katseesta. Pitkään jatkunut omituinen käytös, ylenmääräinen pelokkuus tai hyökkäävyys ja elämänhallinnan menettäminen ovat hälyyttäviä merkkejä. Tavalla tai toisella itseaiheutetun oloiset tai toistuvista vahingoista seuraavaat fyysiset ongelmat (esim pakko-oireisella käsien ihon muutokset ylenpalttisen käsien pesemisen takia) ja sellaisten peitteleminen ovat nekin merkkejä, joista on syytä huolestua.

Vierailija
54/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen mt-kuntoutujien parissa, ja totuus on ettei heidän ulkoisesta olemuksestaan vieras ihminen voi päätellä onko terve vai sairas. Ja tarkoitan nyt lievemmin sairaita.

Ap, kokeile E-EPA:a, et menetä mitään, siitä voisi olla sinulle apua!

Vierailija
55/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa väkivaltaisia tietokonepelejä yöt läpeensä ja keksii jatkuvasti uusia tapoja korostaa itseään.

Vierailija
56/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen havainnon olen tehnyt, että esim. kummallinen käytös ei kerro vielä paljon. Merkittävää on se mistä se johtuu. Jos syy on selvästi nähtävissä, vaikka jännitys, niin ei se ole huolestuttavaa. Mutta jos joku on outo ilman mitään hyvää syytä (vaikka masennus, syömishäiriö, yksinäisyys ja näiden peittely) niin kyllä epäilen vaikeita ongelmia.

Vierailija
57/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä, herkkästi ympäristön aistiva. Tämä pätee myös huumeongelmaisiinkin.

Vierailija
58/107 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö minusta mielenterveysongelmat päälle, kun kävelen useimmiten luurit korvilla ilman meikkiä finninaamaisena ja usein vielä kollarit päällä?

Vierailija
59/107 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:39"]

Hidas katse ja lääkkeiden aiheuttama turpeus kasvoissa.

[/quote]

Mulla on mt-ongelmia, turpeat kasvot, mutta ei lääkitystä.

Vierailija
60/107 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on todettu sellasia ongelmia, mut sitku mä tutus koulussa uusiin ihmisiin, nii  mosnesti ne o sanonu tyyliin et  'sähän vaikutat ihan normaalilta'. Et ei niitä ongel ia kukaan oikeesti ees huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi