Mitä käytät kotivaatteeina?
Itsellä kotivaatteina joko collegehousut, minishortsit tai pelkkä pidempi t-paita/tunika. Lisäksi pörrösukat jaloissa ja usein ilman rintsikoita.
Kommentit (14)
Yleensä legginsejä ja jotain pidempää tunikaa tai pitkää toppia.
collegehousut ja t-paita tai pitkähihainen trikoopaita +villasukat.
legginsit tai collegehousut, villasukat, t-paita, joskus fleece siinä päällä jos paleltaa, ei rintsikoita
Yläosana (lämpötilasta ja lääkityksen purevuudesta riippuen) t-paita, huppari tai paituli. Sen päällä voi olla vielä villatakki tai ohut fleecetakki tai aamutakki. Jopa toppatakkiakin on tullut pidettyä sisällä.
Alaosana legginsit, velourhousut, verkkarit, collegehousut tai näiden eri yhdistelmiä.
Villasukat tai villatossut, riippuen tarvitseeko lämmikettä polviin asti.
Joskus on pipokin päässä.
Imetystoppi/-liivit ja pikkuhousut. Joskus aamutakki tai kylpytakki.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:17"]
Tällä hetkellä mulla on Stockalta ostettu vaaleanpunainen velour-asu, huppari ja pöksyt satiininauhoilla ja samanväriset lampaanvillatossut. Aviomies sano just et oon sen lahjapaketti ja vetäs housujen nauhan auki. :D <3
En ikinä käyttäis mitään rumia pierukalsareita. Haluan että mieheni voi katsella mua nättinä kotiasussakin. Ois mun pahin painajainen olla joku, joka seurusteluajan pitää itsestään hyvää huolta ja naimisiinmenon jälkeen makaa sohvalla syömässä sipsejä röyhtäillen ja vähät välittää ulkonäöstään.
Välillä mulla on mustat colleget tai leggingsit ja joku kiva t-paita, mutta näissä vaaleanpunaisissa on ihaninta hiihdellä kotona rennosti. :)
[/quote] Muahhahaa, mä en sit taas jaksais olla suhteessa jossa olisi ulkonäköpaineita kotonakin =D Onneksi ollut niin kotoisa olo tuon miehen kanssa heti alusta ettei oo tarvinnut edes "huijata" viehättävillä kotiasuilla jne... En ollut edes meikannut enkä pukeutunut nätisti meidän toisille treffeille jotka olivatkin aika ex tempore =D
Mullekin tuli tämän kauniin bloggaajan postauksesta mieleen että pitäisikö olla erikseen kotovaatteet? Hyvä maku naisella! http://annika-o.indiedays.com/2013/12/19/kotivaatteet-uusiksi/
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:17"]
Tällä hetkellä mulla on Stockalta ostettu vaaleanpunainen velour-asu, huppari ja pöksyt satiininauhoilla ja samanväriset lampaanvillatossut. Aviomies sano just et oon sen lahjapaketti ja vetäs housujen nauhan auki. :D <3
En ikinä käyttäis mitään rumia pierukalsareita. Haluan että mieheni voi katsella mua nättinä kotiasussakin. Ois mun pahin painajainen olla joku, joka seurusteluajan pitää itsestään hyvää huolta ja naimisiinmenon jälkeen makaa sohvalla syömässä sipsejä röyhtäillen ja vähät välittää ulkonäöstään.
Välillä mulla on mustat colleget tai leggingsit ja joku kiva t-paita, mutta näissä vaaleanpunaisissa on ihaninta hiihdellä kotona rennosti. :)
[/quote] Muahhahaa, mä en sit taas jaksais olla suhteessa jossa olisi ulkonäköpaineita kotonakin =D Onneksi ollut niin kotoisa olo tuon miehen kanssa heti alusta ettei oo tarvinnut edes "huijata" viehättävillä kotiasuilla jne... En ollut edes meikannut enkä pukeutunut nätisti meidän toisille treffeille jotka olivatkin aika ex tempore =D
[/quote]
HAHHAHAHAHAH. On tosi huijaamista se, että tykkää näyttää siistiltä ja nätiltä kotona, omaksi ja miehensä iloksi. Ymmärrän ton kommentin niin, että ihan yhtä hyvin voisit asua ladossa ja käyttää pappasi vanhoja kalsareilla, kun ei kauneudella ole mitään merkitystä elämässä. Meillä on kaunis koti Etelä-Helsingissä ja rakastamme kotiamme, sen kauneutta ja perhettämme ja nautimme elämästä kaikin mahdollisin tavoin. Miksi ei saisi olla viehättävä kotonaan, ei mee mun kaaliin. Asut varmaan maalla, missä Helsinkiläisiä haukutaan pinnallisiksi porvareiksi, vaikka todellisuus on, että monet Helsinkiläiset vaan haluavat elämältä jotain vähän enemmän kuin sitä, että sitä voi voivotella sukulaistensa kanssa ja kilpailla, kumman elämä on kamalampaa.
Ei ole mitään ulkonäköpaineita mieheni kanssa, en meikkaa jos olemme kotona kahdestaan. Treffeille panostan tietysti, mieheni ei ole mikään juntti joka "ei edes haluaisi kaunista naista."
Useimmiten rintaliivit, tunika ja sukat.
Jos on viileää, voi olla leggaritkin.
Stringit ja heijastinliivi. Jos on viileää, voin tinkiä.
Velourhousut tai jotkut muut rennot housut, tiukkatoppi ja neuletakki.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:57"]
Imetystoppi/-liivit ja pikkuhousut. Joskus aamutakki tai kylpytakki.
[/quote] Mita teet jos ovikello soi?
En ole huomannut, että mies mitenkään erityisesti välittäisi, mitä mulla on päällä.Ei tunnu edes huomaavaan, kun hiihtelee kotityöstä kotityöhön ja välillä käy vaihtamassa vaippaa tai selvittelemässä lasten riitelyjä. Jos joskus törmätäänkin pyykinpesukoneen luona, annetaavaan pikaiset suukot ja voimahalaukset.
Mies itse kulkee kalsareissa eikä se mun haluttomuuttani häntä kohtaan vie. Tärkeintä on se, millainen vartalo siellä kalsareiden alla on. Minulla on aina päällä jotain lämmintä. Joskus on ihan toppahousut, mutta yleensä farkut tai kalsarit ja niiden päällä urheiluhousut. Lisänä trikoopaita ja villatakki.