Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päin nimet joulukortissa miehen sukulaisilta?

Vierailija
19.12.2013 |

Meillä aina miehen nimi ensin, sitten vasta minä. Pikku juttu, mutta eikö yleensä naisen nimi laiteta ensin? Vai onko ihan tavallista että oman sukulaisen nimi ensin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:22"]

Mä en tiedä appiukon muijan sukunimeä, eikä tiedä miehenikään, joten joulukortin osoitteen kirjoittaminen on hieman kiusallista...

[/quote]Koittakaa kattoa esim. fonectasta. Siis etunimi sinne ja tarkka osoite, pitäisi löytyä. Tai sitten haku suoraan puhelinnumerolla, jos teillä on se.

Vierailija
22/23 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:27"]

Teidän jutut ovat aina niin ääliömäisiä ja typeriä, oletteko parisuhteessakin noin typeriä?? Olen itse 47 vuotias ja voin sanoa, että teistä nykynaisista ei kukaan tule olemaan saman miehen kanssa näin pitkään kuin minä olen ollut, kohta 30 vuotta. Se on aivan sama kumman nimi on ensin kunhan siinä ei ole kolmatta pyörää kirjoitettu...heh, sanoinpa hyvin. Tai on aivan sama minkä näköinen puoliso on viiden vuoden päästä jos se vain rakastaa sinua tai sinä itse jos olet lihonut 10 kiloa niin et ole sen huonompi tai rumempi kuin ennenkään olit, olette te ääliöitä.

[/quote]

Oho, mikä purkaus... kuule, ei tuo sun avioliiton pituus mitenkään erityinen ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:22"]

Mä en tiedä appiukon muijan sukunimeä, eikä tiedä miehenikään, joten joulukortin osoitteen kirjoittaminen on hieman kiusallista...

[/quote]Koittakaa kattoa esim. fonectasta. Siis etunimi sinne ja tarkka osoite, pitäisi löytyä. Tai sitten haku suoraan puhelinnumerolla, jos teillä on se.

[/quote]

Joo, kävi mielessä, mutta mulla oli suht kiire kirjoittaa ne osoitteet ja mies - joka saa ilmaisia osoitehakuja - oli tekemässä muuta hommaa. Puhelinnumeroa ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä