Etteks muka pissaa suihkussa? :-)
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 18:27"]
Teillä pissaajilla on sitten ihanasti pissainen ja haiseva kylppärin lattia. Yöks! En usko, että viitsitte sitä lattiaakaan kovin usein pestä kun ette viitsi pyttyynkään kusta.
[/quote]
Ei ole, pissat huuhtoontuvat viemäriin veden mukana.
Taidatte kuseskella uimahalleissa altaaseenkin.
Pissaan. Säästää aikaa ja vettä. Ei jää haisemaan kun pissa menee veden mukana lattiakaivosta viemäriin, jos epäilyttää niin voi kaataa klorittia perään.
Myös mies ja lapsi pissaa suihkussa.
Mä kusen suihkuun myös kyläillessä!
Ei tulis mieleenkään. Meillä on vessa sitä varten.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 18:39"]Taidatte kuseskella uimahalleissa altaaseenkin.
[/quote]
No kas kun et samatien ehdottanut että annetaan tulla ihan vaan housuun saman tien kun hätä yllättää. Suihkussa pissat menee samantien viemäriin eli ihan samaan putkeen jonne se pöntöstäkin menee. Uima-allas on ihan eri juttu, tuskin kukaan kylvyssäkään kuseksii.
Yököttää ajatuskin, että mun vieraat kuseskelisivat mun kylppärin lattialle!!
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 18:39"]
Taidatte kuseskella uimahalleissa altaaseenkin.
[/quote]
No en tietenkään. Mutta on vaan hyvä ettet itse pissaa lattiakaivoosi kun käyt suihkussa, jos et pysty näkemään näissä asioissa mitään eroa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 18:41"]
Mä kusen suihkuun myös kyläillessä!
[/quote]
MInä en tee tätä kylässä, ainoastaan kotona. Ajattelen, että kaikki eivät varmaan tykkäisi ja siksi ei pissaile toisten ihmisten lattiakaivoihin
Uskomatonta paskaa täällä. Kyllä ne lapsen paskatkin pestään suihkussa, miten ne kuset ei sinne uppoo?
Mä lorautan työpaikalla keittiön lavuaariin. Joo siel on ne kahvimukitkin
Mä ainakin pissin. Mua hävetti tää tapa, koska luulin kauan, ettei kukaan ole näin epäsiisti ja tyhmä, että harrastaisi samaa. Sitten huomasin, että The Sims2-pelissä epäsiistit simit pissasivat suihkussa. Tällöin tajusin, etten ole maailman ainoa suihkupissaaja. Vieläkään en kyllä ole tästä tavasta kovin ylpeä.
Minä pissaan, olin sit kotona tai kaverilla kylässä :D
Pitää olla helvetin tyhmä jos kesken suihkun pitää juosta pöntölle kun omg ei suihkuun voi pissiä..
Joka kerta ku meen suihkuun ni se veden ääni ja kohina jo saa kauheen hädän vaikka ois just käyny.
Ja aika paskat suihkut teillä jos vedet jää lillumaan lattioille, ei mulla vaan.
Lisäksi vaikka haju tuleekin hetkeksi, lähtee se viimeistään siinä vaiheessa kun pistää vähän shampoota päähän :)
Idiootit.
Vessanpönttö sitä varten ellei ole askeettisessa mökissä ja männyn juureen.