Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia luonteeltaan ovat tuntemanne onnelliset pariskunnat?

Vierailija
04.10.2020 |

Eli tarkoitan osapuolten luonteita, onko niissä ääripäitä vai ovatko samanlaisia? Otetaan vaikka hissukka ja räväkkä, himourheilija ja sohvaperuna, sosiaalinen uraihminen ja introvertti perusduunari jne. Pärjääkö ääripäät yhdessä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ulkopuolinen voi tietää onko joku onnellinen. Useammin kuin kerran on hehkutettu jonkun pariskunnan onnea, ja vuoden päästä ovat keskellä riitaisaa eroa.

Eli ei tähän pysty vastaamaan millään relevantilla tavalla, ap.

Vierailija
2/9 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin kanssa tulossa sanomaan, että mustä voi kenenkään onnellisuudesta tietää. Lähipiiristä pariskunta jota pidin tosi onnellisina ilmoitti eroavansa. Minä ja mieheni varmaan vaikutetaan onnellisilta ulospäin, mutta ollaan lähinnä kämppiksiä tässä suhteessa, ei mitään romanttisia tunteita ole enää jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin noista kovin pitkiä liittoja tulee. Yleensä pitkään yhdessä olleille tyypillistä on, että viihdytään yhdessä mahdollisimman paljon. Kuka nikkaroi kotona samalla kun toinen laittelee puutarhaa, toinen pariskunta urheilee yhdessä. Itse olen pitkässä liitossa, tykätään tehdä yhdessä asioita, matkustellaan, liikutaan, laitellaan kotia tai kulutetaan kulttuuria. Käytännössä kaikki vapaa-aika yhdessä. On aika vaikeaa kuvitella, että esim. himourheilijalla ja sohvaperunalla olisi yhteisia keskustelun aiheita. Tästä syystähän ihmiset asettavat niitä tarkkoja toiveita puolisolle jo hakuvaiheessa.

Vierailija
4/9 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rauhallinen ja harkitseva viilipytty, nainen ADHD-tyyppinen koheltaja

Vierailija
5/9 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä luonteista, mutta yksi yhdistävä tekijä onnellisimmissa parisuhteissa vaikuttaisi olevan se, ettei ole hankittu lapsia.

Vierailija
6/9 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuudesta en osaa sanoa. Mutta pitkään yhdessä olleista pareista en tiedä yhtäkään esimerkkiä, jossa osapuolet olisivat huomattavan erilaisia. Eroja toki on, muttei erityisen suuria.

Vierailija
7/9 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos muista ei voi tietää niin mitäs muuten itse olette, oletteko samiksia vai erilaisia, onnellisia?

Vierailija
8/9 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onnellinen parisuhde. Lapsia on. Tärkein seikka on se, että viihdymme yhdessä. Meillä on hauskaa, nauramme paljon. Huumori on iso osa arkea, ja molemmat panostavat toisiinsa, vielä vuosikymmenen jälkeen.

Vaikeuksia on toki matkan varrella ollut, mutta silloinkin meillä on ollut pääsääntöisesti kivaa ja hauskaa yhdessä.

Vierailija
9/9 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 vuotta koko elämää. Inttää jatustettu tyhjästä, mutta isompia riitoja ei kyllä ole ollut. Meillä on yhteiset harrastukset mm. metsästys ja kalastus ja luonto koirien kanssa erityisesti. Yksi lapsi, yksi lapsenlapsi. Heidän perheestään onnellisia. Mitä muuta tarvitaan tavallisen kauniiseen elämään?