Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä on ihan turha aloittaa keskusteluja Tinderissä

Vierailija
04.10.2020 |

Ainoat treffit sieltä ovat syntyneet keskusteluista, jotka naiset aloittivat. Omat aloitteeni johtavat korkeintaan parin päivän viestittelyyn, jonka naiset lopettavat ghostaamalla.

Tässä on ajattelemisen aihetta teille naisille, jotka ihmettelette, miksi miehet eivät tee aloitteita Tinderissä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen avausviestisi naisille on? Klassinen pokausrepla tai jutut samantien navan alle?

Vierailija
2/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen avausviestisi naisille on? Klassinen pokausrepla tai jutut samantien navan alle?

Miten vika voi olla avausviestissä, jos joku juttelee sen jälkeen vielä päivän verran?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho nainen aloittanut keskustelun? Ei ole moista päässyt käymään. Naisilla nyt vain on aika ylitarjonta että sen ymmärtää kyllä että ei siellä kaikille ehdi vastata. Mies yleensä keskustelee maksimissaan 5 naisen kanssa, niin mieti miehenä että sinulle tulisi 50 naiselta viestiä yhtäaikaa...

Vierailija
4/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan toivoton paikka itselle ainakin. Tarkoitus on ilmeisesti vain keräillä mätseja.

M38

Vierailija
5/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho nainen aloittanut keskustelun? Ei ole moista päässyt käymään. Naisilla nyt vain on aika ylitarjonta että sen ymmärtää kyllä että ei siellä kaikille ehdi vastata. Mies yleensä keskustelee maksimissaan 5 naisen kanssa, niin mieti miehenä että sinulle tulisi 50 naiselta viestiä yhtäaikaa...

Hah, vai viiden kanssa. Melko paljon joillakin miehillä vissiin niitä mätseja sitten ropisee.

M38

Vierailija
6/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko muuten, että tuolla toisessa ketjussa, jossa nainen kysyy, ovatko kenenkään naisen aloitteet johtaneet mihinkään Tinderissä, kukaan ei kysynyt heti ensimmäisenä, millaisia aloitteita hän on tehnyt? Naiset olettavat automaattisesti, että vika ei ole naisen keskustelutaidoissa, vaan miehissä.

Vierailija
7/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, vai viiden kanssa. Melko paljon joillakin miehillä vissiin niitä mätseja sitten ropisee.

M38

Aiemmin viestin aina yhden naisen kanssa kerrallaan, mutta koska tinder (todennäköisyys) ja se että vastaustiheys aika hidasta joillakin niin olen päätynyt viestittelemään useamman kanssa koska itsellä viestien vastailu kuin tekstiviesteihin eli per heti. Toki jos deitti johtaa pidemmälle niin silloin muut holdiin.

En näe tässä mitään väärää, koska tinder...

Vierailija
8/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Aiemmin viestin aina yhden naisen kanssa kerrallaan, mutta koska tinder (todennäköisyys) ja se että vastaustiheys aika hidasta joillakin niin olen päätynyt viestittelemään useamman kanssa koska itsellä viestien vastailu kuin tekstiviesteihin eli per heti. Toki jos deitti johtaa pidemmälle niin silloin muut holdiin.

En näe tässä mitään väärää, koska tinder...

Mikäs siinä jos niitä mätseja noin hyvin tulee. Itsellä ehkä kerran kuussa.

M38

Vierailija
9/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. No onneksi nykyinen aviomieheni ja lapsemme isä aloitti keskustelemaan minun kanssani Tinderissä.

Vierailija
10/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin keskustelun erään naisen kanssa reilu kuukausi sitten, vastasi vasta kahden viikon jälkeen. Onneksi en poistanut vastaamattomuuden takia, ollaan nimittäin kaksi kertaa nyt nähty ja hyvältä tapaukselta vaikuttaa. Jos et ole kiinnostava, niin tuskin nainenkaan jaksaa pidempään viestiä. Pitää osata kertoa itsestään yhtä paljon kuin olla kiinnostunut toisesta.

Vierailija
11/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin keskustelun erään naisen kanssa reilu kuukausi sitten, vastasi vasta kahden viikon jälkeen. Onneksi en poistanut vastaamattomuuden takia, ollaan nimittäin kaksi kertaa nyt nähty ja hyvältä tapaukselta vaikuttaa. Jos et ole kiinnostava, niin tuskin nainenkaan jaksaa pidempään viestiä. Pitää osata kertoa itsestään yhtä paljon kuin olla kiinnostunut toisesta.

Kylläpäs sitä nyt ollaan polleana poikana kritisoimassa muita, kun on kerran käynyt tuuri.

Vierailija
12/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena kyllästyn kun on kaksi viikkoa kyselty kuulumisia. Sitten ei jaksa enää ja tulee vastattua vaan harvemmin ja harvemmin. Pyytäisipä miehet treffeille. Pyydän kyllä itsekin, mutta ei aina jaksaisi olla se perässävetäjä. 

Vierailija
13/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko muuten, että tuolla toisessa ketjussa, jossa nainen kysyy, ovatko kenenkään naisen aloitteet johtaneet mihinkään Tinderissä, kukaan ei kysynyt heti ensimmäisenä, millaisia aloitteita hän on tehnyt? Naiset olettavat automaattisesti, että vika ei ole naisen keskustelutaidoissa, vaan miehissä.

Mistä arvelet tämän oletuksen johtuvan? Oletko esim kuullut millaisia kuvia ventovieraat miehet spämmäävät naisille?

Vierailija
14/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät että jos nainen etsii vakavampaa seuraa, elää täysipainoista arkea ja saa vaikka kymmenen matchia viikossa niin ehtii ehkä yhden niistä nähdä siinä viikon aikana? Ja sekin kannattaa valita niin että todellisuudessa näkee potentiaalia. Mikä idea on lähteä treffeille ”jotta pääsisi pidemmälle” vaikka lopputulos on ettei juttu siitä etene.

Ei se ole henkilökohtainen loukkaus, kärsivällisyyttä suosittelen, aloittamaan keskusteluja ilman älyttömiä odotuksia ja ilahtumaan jos niistä jotain tulee.

Vierailija
15/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena kyllästyn kun on kaksi viikkoa kyselty kuulumisia. Sitten ei jaksa enää ja tulee vastattua vaan harvemmin ja harvemmin. Pyytäisipä miehet treffeille. Pyydän kyllä itsekin, mutta ei aina jaksaisi olla se perässävetäjä. 

Näin juuri, taitolaji tuokin jutella tarpeelliset asiat alta pois jotta selviää voisiko olla jotain ja pyytää sitten treffeille joihin on valmis vähän panostamaan ilman että luo liian suuren kynnyksen. On sattunut kohdalla sekä sellaisia jotka itsetarkoituksellisesti viestittelevät pitkään suojellakseen naisen kunniaa tai jotta ei vaikuta pelimieheltä tms ja sellaisia jotka kysyy niin nopeasti että ei ehdi selvitä edes perusasiat jolloin on todennäköistä että treffeillä tulee esiin jotain mikä sammuttaa kiinnostuksen.

Vierailija
16/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa...

No mutta miksi ne miehet ei sitten vastaa kun nainen tekee aloitteen? Tai miksi ne harvat jotka vastaa, lupaavan keskustelun jälkeen ghostaa?

Ja ihan tavallisia miehiä noi mun matchit, ei siis mitään komistuksia (kun eihän ne komeet edes matchaa mua vaikka kuinka oon heitellyt niitä oikeelle :D).

Tulee mieleen, että tavallisetkin ikäluokkani (30-40v.) miehet jää mieluummin odottelemaan jotain super söpöjä 20v. naapurintyttöjä. Ei siinä silloin mitkään tavalliset oman ikäiset naiset kelpaa.

Tinder on siis ihan yhtä kuraa, niin miehille kuin naisille.

Oon vaan kerran tämän kokeiluvuoteni aikana päässyt treffeille Tinderin kautta. Se mies kuulemma piti minusta, mutta kipinöitä ei hänen puoleltaan ollut. :(

Vierailija
17/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa...

No mutta miksi ne miehet ei sitten vastaa kun nainen tekee aloitteen? Tai miksi ne harvat jotka vastaa, lupaavan keskustelun jälkeen ghostaa?

Ja ihan tavallisia miehiä noi mun matchit, ei siis mitään komistuksia (kun eihän ne komeet edes matchaa mua vaikka kuinka oon heitellyt niitä oikeelle :D).

Tulee mieleen, että tavallisetkin ikäluokkani (30-40v.) miehet jää mieluummin odottelemaan jotain super söpöjä 20v. naapurintyttöjä. Ei siinä silloin mitkään tavalliset oman ikäiset naiset kelpaa.

Oon vaan kerran tämän kokeiluvuoteni aikana päässyt treffeille Tinderin kautta. Se mies kuulemma piti minusta, mutta kipinöitä ei hänen puoleltaan ollut. :(

Minä vastaan kaikille enkä ghostaile.

Vierailija
18/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä arvelet tämän oletuksen johtuvan? Oletko esim kuullut millaisia kuvia ventovieraat miehet spämmäävät naisille?

Ei Tinderissä pysty mitään kuvia lähettelemään

M38

Vierailija
19/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät että jos nainen etsii vakavampaa seuraa, elää täysipainoista arkea ja saa vaikka kymmenen matchia viikossa niin ehtii ehkä yhden niistä nähdä siinä viikon aikana? Ja sekin kannattaa valita niin että todellisuudessa näkee potentiaalia. Mikä idea on lähteä treffeille ”jotta pääsisi pidemmälle” vaikka lopputulos on ettei juttu siitä etene.

Ei se ole henkilökohtainen loukkaus, kärsivällisyyttä suosittelen, aloittamaan keskusteluja ilman älyttömiä odotuksia ja ilahtumaan jos niistä jotain tulee.

Hyvähän se on naisena sanoa näin kun saa olla se joka valikoi, eikä tarvitse nähdä minkäänlaista vaivaa itse asian eteen.

Vierailija
20/23 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa...

Etpä ole minulle aloitetta tehnyt. Tällä hetkellä itsellä näkyy goldin takana 8 tykkäystä ja 0 matchia. Kai tämä joillakin toimii.

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi