Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vyötäröstä kadonnut 5 cm 3 viikossa treenillä ja ruokavaliolla!

Vierailija
04.10.2020 |

Olen 45- vuotias nainen. Rasvaprosentti on 23% eli en ole ns. Lihava. Liikun ja syön terveellisesti. Kalorinkulutukseni on vain 1400 kaloria päivässä (teen istumatyötä ja olen pienikokoinen ja erittäin lyhyt)

Ongelmani on ollut, että kaikki rasva kropassa keski-iässä kerääntyy ainoastaan vatsaan. Vaikka olen hoikka, maha pömpöttää hieman. Kropan malli olisi muutoin kaunis ja siro mutta maha pilaa kokonaisuuden.

Ja lisäksi ennenkaikkea vatsarasva on epäterveellistä; minun pituisella ei mahanympärys saisi ylittää 74 cm (ns natuteti: vyötärön ympärys pitäisi olla maksimissaan puolet omasta pituudesta).

Nyt olen sitten alkanut viilata ruokavaliota vieläkin kasvis-proteiini voittoisaksi, ja lisännyt treenipäiviä ja myös voimaharjoittelua sekä hengästyttävää aerobista. Lisäksi käyn Pilateksessa ja Core tunneilla, joissa keskitytään etenkin keskivartalon vahvistamiseen. Lisäksi olen treenannut Hula Hula vanteella 1/2 tuntia 5 krt viikossa.,

Syön säännöllisen rytmin mukaan, juon vettä 2-3 L päivässä. Ja nukun 8-9 tuntia yössä.

Lopetin myös alkoholin kokonaan, ennen join pe ja la alkoholia telkkaria katsellessa muutaman annoksen.

Ja nyt kolmessa viikossa on lähtenyt vyönympäryksestä 5 cm. Ja aiemmin en ole saanut tästä osasta rasvaa pois,

Olen todella iloinen, että näin keski-ikäisenäkin joi vielä muokata sitä omaa kehoa terveempään suuntaan. Vielä olisi otettavaa 10 cm. Pelkään kyllä että keho ei ehkä siihen muokkaudu, mutta yritän ainakin parhaani, että pääsisin siihen Terveysrajaan asti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Mä en osaa pyörittää hulavannetta, se on varmaan kivaa.

Vierailija
2/2 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut! Mä en osaa pyörittää hulavannetta, se on varmaan kivaa.

Kiitos. Itseasiassa se on ihan kivaa. Tosin nyt tuo 1,5 kg vanne tuntuu köykäiseltä ja siirryn 2 kg:n vanteeseen.

Puolituntia hurahtaa nopeasti kun vaihtelee suuntaa 5 minuutin välein ja kuuntelee musiikkia.

Ja auttaa tehokkaasti selän jumeihin samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi