Gallup: Kuka todella pitää Pandan Juhlapöydän konvehdeista?
Äänestä vastaan, en pidä.
Jos annetaan suklaata lahjaksi, niin voisiko olla jokin oikeasti juhlavampi? Ei tarvitse olla kallis, laatu voi korvata määrän.
Kommentit (58)
Yäk! Ihan hirveitä ovat! Onneksi niitä ei enää kukaan minulle lahjaksi tuputa... :)
Meillä joulua viettää 7 hlöä ja Juhlapöydän konvehdit loppuu aina ekaksi.
Ostin muuten sikakalliin ison Fazerin konvehtilaatikon ja olen todella pettynyt. Sen sijaa olisi pitänyt ostaa pikkuinen Godiva. Pandassa hinta ja laatu on todella kohdalla.
Pandan rasia on mun suosikki :)
Olen kyllä kokeillut laidasta laitaan, mutta palaan aina Pandaan. Takuuvarma.
Minä en tykkää, mies ei tykkää, mutta 5v lapsi tykkää (syö kaikenlaista suklaata, jos annetaan).
Tykkään! Parhaita. Tykkään muutenkin pandan suklaasta. Fazerin rasioista en pidä sillä niissä on niin monia pahoja täytteitä joita en syö. Mitään kalliita en ala ostamaan kun Pandatkin uppoaa täydellisesti. Suklaa ei ole sellainen asia johon käytän suuria summia. Ne rahat menee muualle näillä kuntoutustukilaisen rahoilla.
Pandalaiset jyräävät, tätä en odottanut. Olen surkeassa vähemmistössä.
ap
Ostin just meille jouluksi Pandan lähes kilon Juhlapöydän konvehti-rasian! Minusta ne on parhaita suomalaisia konvehteja. Fazerin konvehtirasiasta meillä jää yli puolet syömättä, kukaan ei tykkää. Lisäksi ostan yhden Godivan tai Neuhausin rasian ja Mozartinkuulia.
Tuotteen tasoa kuvaa se, että sitä myydään 3-packinä alle kympillä.
Joulusalmiakkia. Tahdon joulusalmiakkia.
Vierailija kirjoitti:
No en mä niitä itse itselleni osta, mutta jos lahjaksi saadaan, niin kyllä ne syötyä tulee. En ole nähnyt meillä koskaan homehtuneita konvehteja.
Mä heitin viime joulunkin jälkeen puolitäysiä konvehtirasioita menemään. Tänä vuonna en osta.
Ostan Kultasuklaan tumman rommirusina-suklaalevyn. Pirun kallista, mutta hyvää.
Kaikki?? Parhaita halvan hintaluokan konvehteja.
Mon Cherit eivät ole yhtään sen laadukkaampia, kirsikoista pidän. Minun suklaamakuuni ovat Lindtin ja Godivan suklaat, mutta juhlapöydän konvehtejakin on oltava. Kaikki muut ovat ihan hyviä paitsi toffee ja kinuski. Nostalgiaa lapsuudesta ja vaikkei suklaa ole kummoista, makeat täytteet ovat täydellisiä jouluun. Fazerin kaikki rasiat ovat kammottavia.
Pandan Juhlapöydän konvehdit on kuulunut mun jouluun niin kauan kuin jaksan muistaa (olen 42), ja pidän niistä aidosti, maun ja toki myös perinteen takia.
Mistä johtuu, että juuri tätä konvehtivalikoimaa niin usein arvostellaan? Nousukasmaista, sanon minä. Maistakaa halpahalleissa myytäviä itäeurooppalaisia konvehteja, niin johan alkaa Pandakin maistua.
En tykkää. Ostan mieluummin jotain vähemmän ällömakeeta mutta on niissä kalliimmissakin joskus ällöjä. Mut sen verran perso oon suklaalle että jos ei mitään muuta oo niin syön kyllä, osan. Ne karamelli/toffee-hirvitykset jätän miehelle. :X
Minä :)