Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko parhaimmillasi kun elämä on helppoa vai sillon

Vierailija
19.12.2013 |

kun on selkä seinää vasten?

Itse olen parhaimmillani kun on vaikeaa..mitähän se kertoo minusta.

Silloin yritän enemmän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä olen parhaimmillani silloin kun elämä on helppoa.

Tottakai minä(kin, kuten kai useimmat muutkin) yritän parhaani silloin kun se on vaikeaa ja yleensä sitä silloin venyykin uskomattomiin suorituksiin, mutta SILTI olen oikeasti parhaimmillani, mukavimmilllani, luovimmillani ja tuloksellisimmillani silloin kun elämä on sopivaa ja asiat sujuvat hyvin.

Vierailija
2/3 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaimmillani kun on vaikeaa. Silloin oma sisuuntumiseni ja iloisuuteni nostaa päätään, tulee sellainen olo, että selviän mistä vain ja tätähän se elämä on. En tarkoita arjen kiireyttä vaan sellaisia ihan oikeita vaikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on oikeasti vaikeaa, ei sekään ole kivaa. Siis todellisia ongelmia oman/läheisten terveyden suhteen, todelliset rahahuolet yms. Mutta sopiva kiire, niin että tekemistä aamusta iltaan on jees. Ei helppo ole kivaa. Sopiva on sopivaa. Eikös ollutkin turha vastaus. :)

Voisko avata enemmän tuota helppoa ja vaikeata? Onko helppo sitä, että saa nukkua niin pitkään kuin haluaa ja ei ole rahahuolia vai sitä, että ei ole rahahuolia ja arki luistaa? Ja vaikea sitä, että YT:t pukkaa päälle vai että yksi kiireisempi työprojekti menossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi