Minkälainen ihminen on ns. "vanhan rahan" edustaja?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 12:05"]
Kaivakaa jostain esiin Kristiina Hautalan esittämä "Laulu kahdestakymmenestä perheestä". Siinä on sukunimien tarkkuudella listattu Suomen vanha raha. Viisu on sinänsä typerä kommarirenkutus, mutta nimilista on komea.
[/quote]
Kivekäs
Walden
Wihuri
Hellberg
Rosenlew
Frenckell
Ahlström
Donner
Wasastjerna
Ehrnrooth
Schauman
Grönblom
Wahlforss
von Julin
Björnberg
Rettig
Honkajuuri
Virkkunen
Erkko
Serlachius
Itse olen vauraasta suvusta monen sukupolven ajalta. Akateemisuus, omaisuus ja yrittäjyys siirtyneet sukupolvelta toiselle. Millainen olen: masentunut, yksinäinen, homssuinen, varakas suku täynnä riitoja ja mielenterveysongelmia. Kai niitä on parempiakin sukuja, toivottavasti
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 12:22"]
Itse olen vauraasta suvusta monen sukupolven ajalta. Akateemisuus, omaisuus ja yrittäjyys siirtyneet sukupolvelta toiselle. Millainen olen: masentunut, yksinäinen, homssuinen, varakas suku täynnä riitoja ja mielenterveysongelmia. Kai niitä on parempiakin sukuja, toivottavasti
[/quote]
Arvostan avoimuuttasi. Jos saa kysyä, mitä teet työksesi? Opiskeletko? Saatko henkistä tukea ja kannustusta perheeltäsi?
Voimia elämään.
Kaivakaa jostain esiin Kristiina Hautalan esittämä "Laulu kahdestakymmenestä perheestä". Siinä on sukunimien tarkkuudella listattu Suomen vanha raha. Viisu on sinänsä typerä kommarirenkutus, mutta nimilista on komea.