Mitä lahjaksi 66v äidille, joka ei halua mitään?!
Ei edes viettää Joulua :( Mutta ilman lahjaa en hänen voi antaa olla. Ehdotuksia?
Kommentit (25)
Jotain sellaista mitä ei raskisi ostaa itse itselleen, esim. lahjakortti johonkin hemmotteluhoitoon tms. tai sitten joku tavara.
Osta vaikka Sinkkuelämää dvd tai jotain.
Älä ainakaan tavaraa anna, jos ei halua mitään! Miksi et kunnioittaisi äitisi toivetta? Tai jos jotain on pakko antaa, niin lahjakortti kasvohoitoon tai vastaavaan...
En itsekään halua mitään, ja tietyn tyyppisten ihmisten on todella vaikea ymmärtää, että toiveeni on olla saamatta mitään. Se on se, mitä minä haluan, ja iloiseksi minut tekee se, että toivettani kunnioitetaan.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:53"]Osta vaikka Sinkkuelämää dvd tai jotain.
[/quote]
Jotain tuon tapaista. Pientä halpaa ja yksinkertaista. Mitään kallista ei kannata ostaa jos mitään ei olla pyydetty. Ei myöskään mitään jonka hankkiminen on vaikeaa.
Riittäisikö tässä tapauksessa joku ihana joulukukka? Minäkään en oikeasti kaipaa joululahjoja. Tavaran määrä on alkanut ahdistamaan.
Minä myös ehdotan lahjakorttia jonnekin
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:53"]Osta vaikka Sinkkuelämää dvd tai jotain.
[/quote]
Jotain tuon tapaista. Pientä halpaa ja yksinkertaista. Mitään kallista ei kannata ostaa jos mitään ei olla pyydetty. Ei myöskään mitään jonka hankkiminen on vaikeaa.
[/quote]
Ainakaan mitään halpaa pikkutavaraa ei kannata hankkia, jos toinen on erikseen toivonut ettei lahjoja tule. Minäkään en halua lahjoja, kaikkein vähiten jotain krääsää, joka joutaa suoraan kirpputorille. Mieluummin sitten vaikka joku hienompi kukka-asetelma tai lahjakortti, joka ei jää nurkkiin pyörimään. Inhottaa tuollainen pakko-ostelu.
[/quote]
Heh... Luitko otsikon? Lahjan saaja oli 66-vuotias..
Ei mitään. Eikö se ollut se pyyntö.
Miten olisi jokin kauden herkku? Itse veisin vaikka hyviä juustoja ja pullon punaviiniä, mutta itse tunnet äitisi maun paremmin.
Minä ostin tädille 70-vuotislahjaksi Eeva-lehden vuosikerran. Oli hyvin tyytyväinen lahjaan ja lahjasta oli iloa koko vuodeksi!
Suostun siihen, että jos joku ei halua lahjaa, niin voisi kunnioittaa toivetta. Mutta jos kuitenkin itse tunnen että haluaisin antaa lahjan äidilleni, niin ottaisin hänet mukaan vaikka illalliselle pimeässä (http://www.elamyslahjat.fi/lahjat-kategorioissa/illallinen-pimeassa), lasinpuhalluskurssille (http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/bianco-blu-n-lasinpuhalluksen-starttikurssi-1-lle) tai viinikurssille (http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/viinikurssi-viinin-abc). Yhteisestä ajasta äitini tykkäisi aivan varmasti.
ei mitään ! hitto kun ketuttaa väkisin keksityt lahjat, turhat tavarat, kun en ole halunnut mitään.
Tarjoudu auttamaan joskus siivouksessa, ikkunanpesussa tms.
Joulukukka, kahvipaketti tms. Jotain minkä saa kulutettua pois.
Lahjakortti.
Onko tässä takana se että hänellä on parempi rahatilanne kun sinulla eikä tahdo siksi mitään? Silloin tekisin tosiaan vaikka ikkunanpesuapu-lahjakortin.
Anna ässä-arpa, tai vaikka kolme arpaa.
Lahjakortti vaikka teatteriin, jos tykkää käydä. Tai ravintolaan.