Kuinka usein olet ilmoittanut täällä asiattomasta viestistä?
Eli olet painanut "ilmoita asiaton sisältö" kohdasta? Onko viesti kadonnut?
Mä olen ehkä viitisen kertaa parin viime kuukauden aikana ja melkein joka kerta on viesti hävinnyt nopeasti. Muutama on ollut aloitusviesti, loput vastauksia ja niiden kirjoitus on ollut mielestäni täysin asiatonta.
Kommentit (31)
niin näkivät, eikä siellä lukenut noin. asia on jopa selitetty, mutta jos tää meee sulta noin pahasti yli hilseen niin antaa olla.
eli et vastaa sanoistasi ja et pyydä anteeksi jos olet väärässä??
Silloin tällöin. Yleensä ilmoitan tarpeettomasta kiroilusta (siis jos jo avauksessa on kiroilua tyyliin) tai nimittelystä. Siis sellaisesta käytöksestä, joka ei liity edes mihinkään aiheeseen eikä siitä ole puheenaiheeksi.
Pari kertaa ikinä, palstaillut kuitenkin vuodesta -99.
Nekin pari ilmoitusta viesteistä jotka selvästi pedofilisia. Ai niin, kerran koulu-uhkausviestin ilmoitin. Eli kolmesti.
Yhden ainoan kerran. N. 5 min sitten, ja näköjään katosi jo :) Hyvä!
no:6 (ilmoitusten ahkera tekijä) lisää vielä toiveen, jos tätä ylläpito lukee:
Olisi kivaa saada bannaamisen yhteydessä ilmoitus siitä miten pitkä banni on. (Juu, tuli itsellenikin luunappi otsaan, syntisäkki oon) Minusta viestien poistuminen tapahtuu ihan kelvollisesti, joskus viiveellä. Jotakin politiikkaa ihmettelen: miksi esimerkiksi sallitaan ihan häiritsevä blogien mainostaminen ja jankkaaminen. Miksi sallitaan ihan loputon Vettenterä-spekulaatio ja vastaavat ikiketjut, jotka piinaavat kaikkia? Aika hyvän käsityksen palstalaisia häiritsevistä asioista saa ketjusta, jossa kysellään rasittavimpia provoja. Voisiko siitä ottaa osviittaa?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:24"]
[/quote]
Olet huvittava pieni ihminen :D
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:34"]
no:6 (ilmoitusten ahkera tekijä) lisää vielä toiveen, jos tätä ylläpito lukee:
Olisi kivaa saada bannaamisen yhteydessä ilmoitus siitä miten pitkä banni on. (Juu, tuli itsellenikin luunappi otsaan, syntisäkki oon) Minusta viestien poistuminen tapahtuu ihan kelvollisesti, joskus viiveellä. Jotakin politiikkaa ihmettelen: miksi esimerkiksi sallitaan ihan häiritsevä blogien mainostaminen ja jankkaaminen. Miksi sallitaan ihan loputon Vettenterä-spekulaatio ja vastaavat ikiketjut, jotka piinaavat kaikkia? Aika hyvän käsityksen palstalaisia häiritsevistä asioista saa ketjusta, jossa kysellään rasittavimpia provoja. Voisiko siitä ottaa osviittaa?
[/quote]
Kannatetaan!
Tästä ketjusta ilmoitin jo yli tunti sitten eikä ole vieläkään poistunut :(
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:24"]
[/quote]
Olet huvittava pieni ihminen :D
[/quote]
Eli jos minä menen henkilökohtaisuuksiin niin se on typerää , mutta sinulta hyväksyttävää?? Kysyn vielä kerran saatko mustamaalata vapaasti ulkomaalaisia, mutta ollessasi väärässä et pyydä anteeksi??? Tällöinhän kaikki huutelusi on täysin arvotonta paskaa :D
No kaikki jotka lukivat ketjun näkivät mitä kirjoitit...