Siskoni meni sänkyyn siskomme miehen kanssa
Kuin kauniista ja rohkeist vaan kunpa olisikin. Meitä useampi sisarus ja nyt sain tietää että siskoni on pettänyt omaa miestään toisen siskoni miehen kanssa, kerronko petetylle siskolle vai en? Ei varmaan nyt ennen joulua ainakaan kannata kun istutaan kaikki pitkän pöydän ääressä, suku on pahin..
Kommentit (27)
Minä kerran kerroin ystävälleni hänen miehen touhuistaan. Viestintuoja ammutaan AINA. En kerro enää ikinä vaikka näkisin mitä.
Tai oikeus olla onnellinen elämäänsä ja samalla tietämätön.
-21-
nimetön kirje aika hyvä, mutta joku pieni vihje ilman mitään tekstiä tms vielä parempi
Himpun verran pitäis muistaa miettiä myös sitä, haluaako kaikki välttämättä tietää pettämisestä. Minä esimerkiksi en missään nimessä haluais tietää, jos mieheni olis minua pettänyt.... jos tämä pettäminen olis siis ollut joku tunteeton "yhden illan juttu". Tottakai haluan tietää, mikäli mies tapailee jotakuta pitempään ja tunteita on jo pelissä eli voi olla että mies haluaa erota. Mutta tosiaan joku hairahdus on mun mielestä sellanen, josta en halua tietää. Tiedän itseni ja tiedän senkin, että jos saan tietää, en koskaan voi antaa anteeksi ja meidän juttu on sitten ohi. Minä en halua sellaista tilannetta itselleni tai lapsille, että jonkin yksittäisen panon takia kaikki valuu hukkaan.
Ymmärrän siis, että joku toinen voi haluta tietää pettämisestä, mutta kannattaa muistaa, että minunkinlaisia kummajaisia on olemassa. Silloin pettämisestä kertominen todella vain tuhoaa turhaan monen ihmisen elämän.
27,
etkö sä näe mitään eroa sen kanssa, onko se hairahdus baarissa tavattu satunnainen tuttava vai sisar? Tässä tilanteessa mukaan on sotkettu perheenjäseniä ja se vaikuttaa mm. jouluun ja sukulaisuussuhteisiin muutenkin. 'Yksittäinen pano' istuu pöydässäsi - haluatko olla tietämätön asiasta?
Niin sitä olen tässä miettinyt ja toisaalta punninnut myös petettyjen osapuolten oikeutta saada tietää, olisko vaikka nimetön kirje hyvä, vai täysin munaton ratkaisu tilanteeseen? Ap