Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tyler mommo, mutta en aio lastenvahdiksi

Vierailija
03.10.2020 |

Olemme mieheni kanssa kasvattaneet lapsemme, saimme heidat nuorena. Nyt on meidän aika olla kahdestaan ja nauttia lapsettomista vuosista. Poikani menu naimisiin ja nyt kertoi etta vaimoon raskaana. Kun sanottiin etta me emme ole sitten ole lapsenhoitajia niin minialla melkein menu ruoka vaaraan kurkkuun.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on hyvä, että sanot sen nyt ettet tule lapsenlapsiasi hoitamaan, niin tietävät, ettei sinun varaasi kannata laskea.

Älä sitten tee niin kuin minun äitini teki. Kun siskoni meni naimisiin, äitini uhosi, ettei sitten hoida lastenlapsiaan. Siskoni lasta ei hoitanutkaan, mutta veljeini lapsia on hoitanut. Siitä päättelin, että kai hän sitten minunkin lapsiani voi hoitaa. Pyysin hänet meille lapsia hoitamaan, ja hän tulikin. Olin koko ajan itse kotona, mutta siinä kunnossa, että tarvitsin normaalia enemmän lepoa. Siksi pyysin äitini apuun. No, ei hän auttanut, vaan makasi sohvalla ja passuutti itseään. Sanoin, että ei tarvitse jäädä pidemmäksi aikaa, kyllä minä pärjään. Sen koommin en ole edes kysynyt häntä apuun yhtään missään asiassa. Isäni on muutaman kerran sen jälkeen ollut meillä lapsia hoitamassa.

Eli kun olet päättänyt, ettet hoida, pysy poissa heiltä silloin, kun he ovat avun tarpeessa, äläkä mene lisävastuksiksi heille. Jos miehesi haluaa hoitaa lapsenlapsiaan, anna hänen tehdä sitä.

Vierailija
22/24 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyler Mommo is back!

Vierailija
24/24 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyler Mommo näyttelee selkeästi pahaa poikaa jossain 90-luvun teinielokuvassa. Sellaiset ylipitkät hiukset, hirveästi kaljaa allasbileissä ja isin ostama kallis avoauto. Kaikki tytöt ovat lääpällään häneen, mutta hän huijaa kaikkia ja pyörittää montaa tyttöä samaan aikaan. Lopulta naispäähenkilö rakastuu siihen ujoon nörttiin, jota ei edes nähnyt aluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi