Biisi hukassa
Lapsella oli tanssiesitys tuossa taannoin ja siellä soi kappale, jonka tahdissa sitten tanssivat.
Nainen laulaa, välillä kuului "do love" ja sitten oli sellaisia robottimaisia kohtia :D
Mikähän kappale mahtaisi olla?
Kommentit (30)
Nojoo, tuhlasin siis elämästäni eilen illalla 2 tuntia etsimällä netistä tuntomerkkeihin sopivaa biisiä, NAISlaulajan esittämänä :D
Mutta hyvä että löytyi!
Pliis hei heittäkää nyt jotain biisejä!!! En saa unta, jos kekkase biisiä.
-ap-
Ei ole Lady Gaga. Tuo biisi niin tuttu ja osaisin sen teille hyräillä, mutta miten mä sen hyräilen? :D :D Ärsyttää.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:23"]
Ei ole Lady Gaga. Tuo biisi niin tuttu ja osaisin sen teille hyräillä, mutta miten mä sen hyräilen? :D :D Ärsyttää.
-ap-
[/quote]On täällä ennenkin hyräilty, joten anna mennä vaan.
Onko jennifer lopezin dance again?
:D heh..
Heittäkää nyt veikkauksia. Kyllä me se biisi keksitään. Naislaulaja ja pitkä avaruudellinen "wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu" alku ennen varsinaista laulua.
-ap-
Ei ole Jennifer Lopezinkaan biisi :(
-ap-
Kuinka vanha biisi, soiko radiossa vielä?z
Oh mä oon haka tällaisten etsinnöissä...mutta olisko vielä jotakin lisä vihjeitä?
No en mä taida enempää osata kertoa :( Jotain rumpuja ja torvia alussa soitetaan, sitte se pitkä "wuuuuuuuuuuuuuuu" ja sitten alkaa naisen laulu. Englanniksi laulaa. Hirveän vaikea kuvailla. Ja tanssimisesta lauletaan. Meni niin nopsaa se esitys ohi, että jäi vaan se sävel pyörimään päähän ja sanoja sieltä täältä. Ja tuo "wuuuuuuuuu" joka toistuu useasti.
-ap-
-ap.
Ei ole tuokaan biisi :( Tää on aika ärsyttävää, kun en keksi biisiä. Mun mielestä niin tuttu ja varmasti sitten nauratte mulle, kun sen kekkasen ;) heh.. Mietintä jatkuu.
-ap-
Ei, mä en kestä enää.. miten voi olla näin, ettei saa yhtä hiton biisin nimeä päähän?!?
-ap-
Onks liian noloo laittaa tanssiopelle viestii?
No varmasti on liian noloo :D
-ap-
Tämähän on helppo: laitat viestin lapsen opelle ja pyydät kysymään juhlan järjestämiseen osallistuneilta opeilta.
Biisissä laulettiin (muistaakseni) myös jotain tälläistä:
"And I do love dance", "lets dance"
Tosi pitkä alkusoitto, robottimainen alku, kestää pitkään, ennen kuin nainen alkaa laulaa.
Mietin olisiko ollut Jennifer Lopez, mutta en löytänyt siltä yhtään tuollaista biisiä.
Tyttö vain haluaisi kuunnella kappaletta. Auttakaas nyt.