Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuva/tv sarja joka pelästytti sinut lapsena?

Vierailija
03.10.2020 |

Minulla se oli elokuva nimeltä Gritters ollessani noin 10v.

Kommentit (1250)

Vierailija
901/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen IT, uusi on ihan  ok mutta ei pelota. Mutta Tim Curryn Pennywise  hyi hitto, sekin kohtaus jossa tunkee sieltä suihkun viemäristä ylös ..Olin vissiin 16  ja katsottiin kaverin  ja tämän veljen kanssa, veli oli lainannut leffan joltain kaveriltaan. Traumat!!!

Vierailija
902/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin katsonut paljon kauhuelokuvia 12vuotiaasta enkä ollut  saanut niistä traumoja tai menettänyt yöunia. Sitten  kerran vietin yön yksin kotona (olin lukiossa) minulla oli kuumetta (kai aika paljon kun kaikki tuntui unenomaiselta) ja keskellä yötä iski vielä  syysukkonenkin. Päätin katsoa 28 päivää kaamosta  vampyyrileffan ja en tiedä vaikuttiko kuume ja ukkosen möyrintä asiaan,  mutta minulle tuli ihan kauhea ennenkokematon olo ja pakokauhu! Joka puolelta kuului hirveitä ääniä,  ulkona välkkyi  outo punainen valo   (johtui ukkosesta tai kuumeharha), telkassa irvisteli ne hirveät hainhampaiset vampyyrit...

Lopulta suljin vaan telkan ja juoksin vanhempien sänkyyn peittojen alle. Jossain vaiheessa olin ihan varma että kuulin sen kauhean päävampyyrin sanovan sängyn vieressä "  no god".

.En enää tuon jälkeen katsonut yhtään kauhuelokuvaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
903/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin salaa öisin kauhuelokuvia. Mieleen jääneet ovat Rosemary's baby ja Pet cematary.

Vierailija
904/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma olinko lapsi, kun löysin kirppareilta Legion elokuvan. Se oli niin häiriintynyt leffa hirviöiden takia. Kammottava tunnelma siinä leffassa oli.

Vierailija
905/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustukset vai mitkä lie, Damien Thorn...

Vieläkin oikeasti välillä mietin voisiko totta

Vierailija
906/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säpinää Chinatownissa se hirviö, joka hyppäsi päähahmon auton kyytiin lopussa.

Vierailija
907/1250 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako? -sarjan tunnari.

Vierailija
908/1250 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 1980-luvun kotimainen nuoren seksuaalisuudesta kertova dokumenttaarinen elokuva. Siinä oli kohtaus missä teinipoika meni alasti peilin eteen ja kaikki näkyi. Toisessa kohtauksessa se sama kundi masturboi ja joutui äitinsä yllättämäksi. >\

Ei mitään hajua mikä tämmönen ohjelma oli.

Vierailija
909/1250 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin Peaks. Edelleen jo sen tunnari aiheuttaa pelon tunteita. Siinä alussa hukkunut nainen, joka laitettiin ruumissäkkiin. En uskaltanut katsoa sitä oikeasti, mutta välillä kävin vilkaisemassa telkkaria, kun vanhemmat ja isoveli sitä katsoivat. Koulussa monet puhuivat siitä. Olimme silloin muistaakseni kolmasluokkalaisia.

Vierailija
910/1250 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 1980-luvun kotimainen nuoren seksuaalisuudesta kertova dokumenttaarinen elokuva. Siinä oli kohtaus missä teinipoika meni alasti peilin eteen ja kaikki näkyi. Toisessa kohtauksessa se sama kundi masturboi ja joutui äitinsä yllättämäksi. >\

Ei mitään hajua mikä tämmönen ohjelma oli.

Olikohan se tämä, missä äiti sanoi jotain tyyliin "pitäisiköhän sinun mennä pissalle"?

Vierailija
911/1250 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ekaluokkalainen ja olisikohan ollut luokkaretki elokuviin niin mentiin katsomaan Disneyn Dinosaur elokuvaa.

Siinä kuoli dinosauruksia ja itseäni pelotti kaikkien päähahmojen puolesta. Ne tehosteetkin olivat siihen aikaan pelottavan vakuuttavia.

Nyky teknologia on paljon hienompaa, mutta silloin nämä tehosteet olivat uutta.

Ylempi viesti on kommenttini ja vähän aikaa sitten katsoin tuon elokuvan. Vähänkö toi katselukerta herätti muistoni. Ne carnotaurukset olivat aivan hirveitä ja alkukohtauksessa, kun sellainen hyppää puskasta niin sillä oli aivan shokeeraava vaikutus. Myös meteoriitti kohtaus on aikoinaan mennyt ihon alle. Myös nykypäivänäkin kuvanlaatu on huikean hyvän näköistä.

Vierailija
912/1250 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugo tv sarja (se peli 90 luvulta)

Siinä se noita-akka oli pelottava. Myös Hugon epäonnistumiset jännittivät.

Olen ollut todella nuori, kun tuota Hugoa tuli tv:stä.

Vierailija
913/1250 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme erään nuorisoporukan kanssa ruotsinlaivalla. Olin ehkä joku 15-vuotias. Kävimme laivan elokuvateatterissa katsomassa Halloweenin ja meillä ei tietenkään ollut mitään hyttipaikkoja, vaan yövyimme niissä säädettävissä bussituoleissa.

Ei tullut paljon sinä yönä nukuttua ja syy ei ollut missään bilettämisessä...

914/1250 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Se oli tehty aika hyytäväksi pikkusällin maailmasta katsottuna. En vaan muista mikä se tyyppi oli.

Varjoissa hiippaili. Tosi jännä!

Timo Jokela

Vierailija
915/1250 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERNEST KAHJOJEN KINGi.....

Vieläkin puistattaa..

Vierailija
916/1250 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovren kummitus.😱

Vierailija
917/1250 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milkshake, kun siinä tehtiin hampurilaisia ihmisenjauhelihasta.

Vierailija
918/1250 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa heikkoja jäitä. Puistattaa edelleen.

Vierailija
919/1250 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumien mörö

Vierailija
920/1250 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:stä tuli joskus Tao Tao ja prätkähiiret samanaikaisesti (näin äitini oli sanonut).

Kuulemma mä valitsin jonain 3 vuotiaana Tao Taon prätkähiirien sijaan ja mä kuulemma järkyin prätkähiirien väkivaltaisuudesta.