Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuva/tv sarja joka pelästytti sinut lapsena?

Vierailija
03.10.2020 |

Minulla se oli elokuva nimeltä Gritters ollessani noin 10v.

Kommentit (1258)

Vierailija
601/1258 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin olla vähän poikkeava 9-vuotiaana,kun V tuli telkkarista. Hurahdin sarjaan niin pahasti, että äitini sai tehdä minulle sellaisen punaisen uniformun ja pidin sitä jopa koulussa! 😂

Vierailija
602/1258 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lastenohjelma aiheutti minulle traumat, mutta en yhtään muista mikä se oli. Muistan vain jonkun kalkitun tiilitalon ja pitkähiuksisen naisen, jolla oli valkoinen naamio! Se pelotti minua pitkään! Mikä ohjelma on mahtanut olla kyseessä?

Sunnuntaisin tuli Tarzaneita ja katselin niitä isäni kanssa. Jossain elokuvassa alkuasukkaat halkaisivat ihmisiä pitkien seipäiden avulla, se jäi jotenkin ahdistavana mieleen.

Taisi olla joku twilight zone, missä sokean miehen annettiin koittaa metsurin hommia. Moottorisaha käteen ja isoa puuta kaatamaan. Se vaan, että puu olikin ontto ja sen sisällä oli elävä ihminen! Puistattavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1258 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Pikku Kakkosen lopussa esitetty heikot jäät pätkä sai aikaan suorastaan traumoja. Muistan kun sen katsominen järkytti. Sanoma tosi tärkeä mutta lapselle liian pelottava.

Vierailija
604/1258 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi trauma on jäänyt lastenohjelmasta, jossa jollakin vanhemmalla naisella oli suolitukos ja häntä lähdettiin kärräämään kottikärryillä pitkin töyssyistä metsäpolkua, jotta tuo suolitukos avautuisi. Muuta en ohjelmasta muista.

Toinen trauma, paljon pahempi tuli Myrskyluodon Maijasta. Pahimpina kohtauksina on jäänyt mieleen lehmän hätäteurastus rantakalliolla ja helikopterikohtaus.

Vierailija
605/1258 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhun paikka sarja, nuorille suunnattu tuli päivällä 

606/1258 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V

Aaveita ja kummituksia

Pelon rajalla

Painajainen (Melasniemi pääosassa, hyi kamala tästä löytyy klippejä kai netissä)

Olen ollut näitä katsoessa jotain alle 10-vuotias. Ei tulisi mieleenkään omille lapsille näyttää mitään pelottavaa, aikuisille tarkoitettua ohjelmaa :D

Siinä Painajaisessa näkyi nuori Johanna Raunio alastomana. Olin teinipoika, kun sarja esitettiin ja on hyvin jäänyt mieleen tuo kyseinen alastonkohtaus.

Vierailija
607/1258 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yliopistojen naistutkimukseen liittyvät kirjat

Vierailija
608/1258 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi trauma on jäänyt lastenohjelmasta, jossa jollakin vanhemmalla naisella oli suolitukos ja häntä lähdettiin kärräämään kottikärryillä pitkin töyssyistä metsäpolkua, jotta tuo suolitukos avautuisi. Muuta en ohjelmasta muista.

Toinen trauma, paljon pahempi tuli Myrskyluodon Maijasta. Pahimpina kohtauksina on jäänyt mieleen lehmän hätäteurastus rantakalliolla ja helikopterikohtaus.

Myrskyluodon Maijassa helikopterikohtaus?

Öh...???

Vierailija
609/1258 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeanuoli ja Jurassic Park ei olleet ihan sopivaa katsottavaa vielä 6-vuotiaana.

Vierailija
610/1258 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gremlins, opettaja halusi juhlistaa joululoman alkamista sillä että hän tuo elokuvan ja me saamme tuoda karkkia. Tuo leffavalinta oli vain aika outo kolmasluokkalaisille! Ehkä valitsi joululuteeman vuoksi tai ajatteli, että leffa voisi olla meistä pelottava sillain kivasti, niinkuin joku kummitusjuna. Pieleen meni!

Vierailija
611/1258 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnut vieläkin säikähdän lintu laumoja

Anteeksi päteminen, mutta linnuista puhutaan parveina, ei laumoina.

Itse asiana oli, kun lapsena olin luokkaretkellä kuvataide museossa niin siellä oli huone, jossa oli kaikkia seiniä myöten plus katto piirtoheitettynä linnut elokuvan kohtausta, jossa vilisee lintuja. Koko huone oli niin pelkkää lintuparvea sinkoilemassa sinne tänne.

Voin kuvitella sen olevan lintufoobikolle painajaispaikka.

Anteeksi päteminen, mutta sana parvi taipuu muotoon parvina ei parveina.

Vierailija
612/1258 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Weissmüllerin Tarzan. Hui! Orjat kun tippuivat rotkoon urakalla,niin tutkimusmatkailijat huusivat kauhuissaan: "Miten kävi pakaasiemme!!!????".

Vierailija
613/1258 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myrskyluodon Maijassa helikopterikohtaus?

Öh...???

Oliko siinä joku Jannen "helikopteri" kenties?

Vierailija
614/1258 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarzan

Vierailija
615/1258 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lastenohjelma aiheutti minulle traumat, mutta en yhtään muista mikä se oli. Muistan vain jonkun kalkitun tiilitalon ja pitkähiuksisen naisen, jolla oli valkoinen naamio! Se pelotti minua pitkään! Mikä ohjelma on mahtanut olla kyseessä?

Sunnuntaisin tuli Tarzaneita ja katselin niitä isäni kanssa. Jossain elokuvassa alkuasukkaat halkaisivat ihmisiä pitkien seipäiden avulla, se jäi jotenkin ahdistavana mieleen.

Taisi olla joku twilight zone, missä sokean miehen annettiin koittaa metsurin hommia. Moottorisaha käteen ja isoa puuta kaatamaan. Se vaan, että puu olikin ontto ja sen sisällä oli elävä ihminen! Puistattavaa...

Hih just tää sama jakso äskeisellä Tarzanin maininneella. Olin ihan ahdistunut...

Vierailija
616/1258 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöjuttu! oli paha. Mutta ette te muista sitä , kun olette niin nuoria.

Vierailija
617/1258 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku-Ankka, jossa hän menee haaksirikkoutuneen puulaivan kyljestä sisään ja siellä oli muistaakseni jokin kummitus. Jakso jäi kesken ja piti odottaa viikko ennen seuraavaa lehteä. Vieläkin muistan miten pelotti ja jännitti, mien Akulle käy.

Vierailija
618/1258 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli toinen mieleen ja löysin jopa tuubivideon. Katsokaa jos uskallatte:

Joanna Lumley ja David McCallum, Sapphire And Steel: Season 1 Episode 1 - Escape Through A Crack In Time:

Vierailija
619/1258 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dynastia pelotti joskus kun siinä oli homo. Ja se juoni missä Adam myrkytti Jeffiä sillä maalilla ja raiskasi Kirbyn.

Pelkäsin myös useimpia musiikkivideoita, mm. Madonnan Like a virgin. Siinä oli mies jolla leijonanaamio ja Madonna keikutti pelottavasti takalistoaan paksussa meikissä..

Sitten monien sarjojen seksikohtaukset vaivasivat. Joku missä mies ja nainen panivat jossain työhuoneessa vaatteet päällä. Luulin että se mies pahoinpitelee sitä naista jotenkin kun täti vain huusi ja hikoili ja kenkäkin lähti jalasta.

Sitten oli joku vietnamin sotasairaalaan sijoittuva leffa, missä nainen pyysi miestä pussaamaan piluaan. Ihmettelin että noinko aikuiset muka tekee?

Vierailija
620/1258 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnut vieläkin säikähdän lintu laumoja

Anteeksi päteminen, mutta linnuista puhutaan parveina, ei laumoina.

Itse asiana oli, kun lapsena olin luokkaretkellä kuvataide museossa niin siellä oli huone, jossa oli kaikkia seiniä myöten plus katto piirtoheitettynä linnut elokuvan kohtausta, jossa vilisee lintuja. Koko huone oli niin pelkkää lintuparvea sinkoilemassa sinne tänne.

Voin kuvitella sen olevan lintufoobikolle painajaispaikka.

Anteeksi päteminen, mutta sana parvi taipuu muotoon parvina ei parveina.

Suomenkieli on vaikeaa. Tarkoitus oli vain ilmaista mitä sanaa käytetään tuossa tapauksessa.

En tarkoittanut millään pahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme