Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten virhekäsityksiä jotka ärsyttävät sinua

Vierailija
18.12.2013 |

Minua nyppii kun joku luulee, että huippumalleilla on isot tissit. Tajutkaa nyt tämän verran: huippumallit ovat niitä langanlaihoja vaatehenkareita ja heillä ei ole isoja tissejä. Ne isotissiset naiset on joitain muita.

Toiset kaksi asiaa jotka usein sekoitetaan on psykopaattisuus ja psykoottisuus. Ärsyttää, että joku samassa lauseessa niitä jotkut käyttävät kuin ne olisivat synonyymejä. Ei ole. Kaksi aivan eri asiaa.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat satunnaiset finnit=akne

tai

E-pillereiden lopettamisesta johtuvat hormoninäpyt=akne

Vierailija
102/103 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat satunnaiset finnit=akne

tai

E-pillereiden lopettamisesta johtuvat hormoninäpyt=akne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 00:37"]

Ad/hd on levoton riehupelle. "Ai sulla on ad/hd, ei uskois kun oot niin rauhallinen". Kiehuttaa niin vietävästi aina kun mulle sanotaan noin. Jotkut käyttää ad/hd-sanaa adjektiivina kuvaamaan vaikkapa riehakasta koiran pentua.

[/quote]

Tämä...

Itselläni on ADD ja voi hyvä hevon ****** kun saan aina kuulla että "ei sulla mitään sellaista ole kun et ole levoton ja pystyt tekemään pikkutarkkojakin asioita".. Tekisi mieli kehittää laite, joka havainnoisi "normaaleille" että mitä kaikkea minun päässäni pyörii kun teen asioita, miksi suurin osa asioista jää kesken, miksi aloitan miljoona asiaa yhtä aikaa ja sen kuinka suuren ponnistyksen se minulta vaatii että voin tehdä sitä yhtä pikkutarkkaa asiaa pitkän aikaa.