Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen elokuva-/televisiohahmon kanssa voisit muodostaa parisuhteen?

Vierailija
18.12.2013 |

Ei siis pelkkää seksisuhdetta. Lisäksi hahmon näyttelijän voisi mainita, jos samaa hahmoa on näytellyt moni... Ei tarvitse perustella, mut ois kiva.

Kommentit (217)

Vierailija
101/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

How I met your motheriän Ted tai Marshall. Ihania, romanttisia ja uskollisia miehiä. On kyllä vaikea valita noiden väliltä.

Tai sitten Mel Gibsonin esittämä Braveheart, en muista hahmon nimeä. Kiihkeä, asioihinsa uskova, uskollinen. Ja rohkea! Ah, mikä mies!

Vierailija
102/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 14:57"]

Tämä ketju kannattaisi lassukoiden lukea ja miettiä kuinka moni muka todella kuolaa hankalien, epäluotettavien ja vaarallisten pahisten perään. Näyttää että kiltit ja/tai älykkäät miehet kiinnostavat. 

[/quote]

Exactly! :)

[/quote]

No siis... eihän täällä juuri muuta listatakaan kuin tärähtäneitä lääkäreitä, tärähtäneitä nörttejä, keskiaikaisia aatelisia, merirosvoja, pahoja velhoja, mafiosoja, taiteilijoita, ihmissusia "sopivasti badasseja", viikinkejä, sotilaita ja huumediilereitä.

Noh, on täällä mainittu pari reinikaistakin.

Siitä vain rohkeasti tutkimaan, että millaista sakkia mainitut ovat silloin, kun kamerat eivät käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kannattaisi lassukoiden lukea ja miettiä kuinka moni muka todella kuolaa hankalien, epäluotettavien ja vaarallisten pahisten perään. Näyttää että kiltit ja/tai älykkäät miehet kiinnostavat. 

[/quote]

Hmm... mun uusin ihastus on tosin Loki (Tom Hiddleston). Tietty Sherlock ja Booth ja 1980-luvun Robin Hood ja High Mountain Rangersien Shane ja muutama muukin olisi ehkä parempi vaihtoehto.

Vierailija
104/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 05:34"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 18:26"]

[/quote]

[/quote]

No siis... eihän täällä juuri muuta listatakaan kuin tärähtäneitä lääkäreitä, tärähtäneitä nörttejä, keskiaikaisia aatelisia, merirosvoja, pahoja velhoja, mafiosoja, taiteilijoita, ihmissusia "sopivasti badasseja", viikinkejä, sotilaita ja huumediilereitä.

Noh, on täällä mainittu pari reinikaistakin.

Siitä vain rohkeasti tutkimaan, että millaista sakkia mainitut ovat silloin, kun kamerat eivät käy.

[/quote]

Hahaa, ai tärähtäneitä? :D Määrittele tärähtänyt.

Taitaa vain lassukoita ottaa pannuun, kun huomaavat, ettei heidän kehittelemänsä teoriat koskien naisten mieltymyksiä pidäkään suuremman osan kohdalla paikkansa. Ei listattukaan vain jamesbondeja ja muita action-äijiä. Toisaalta luulisi tosiaan, että tämä lohduttaa. Mutta silloinkin pitäisi löytyä mm. sitä naisten kaipaamaa älykkyyttä... Ja mitähän tuo tarkoittaa, että kun kamerat eivät käy? Tässä on lueteltu suosikkihahmoja, ei näyttelijöitä.

Vierailija
105/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin Patrick Janen eli Mentalistin. Ei varmaankaan olisi helpoin parisuhde, mutta rakastuessaan tuo mies vaikuttaa olevan uskomaton ja lisäksi uskomattoman komea ja seksikäs aikuisella tavalla. Auttaisin häntä toipumaan menneisyydestä... 

Vierailija
106/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 06:41"]

Hahaa, ai tärähtäneitä? :D Määrittele tärähtänyt.

Taitaa vain lassukoita ottaa pannuun, kun huomaavat, ettei heidän kehittelemänsä teoriat koskien naisten mieltymyksiä pidäkään suuremman osan kohdalla paikkansa. Ei listattukaan vain jamesbondeja ja muita action-äijiä. Toisaalta luulisi tosiaan, että tämä lohduttaa. Mutta silloinkin pitäisi löytyä mm. sitä naisten kaipaamaa älykkyyttä... Ja mitähän tuo tarkoittaa, että kun kamerat eivät käy? Tässä on lueteltu suosikkihahmoja, ei näyttelijöitä.

[/quote]

Tärähtäneeksi mieltäisin kundin, joka muistaa mainita insinöörille jutellessaan olevansa itse tohtori, vaikkei se käsillä olevaan asiaan mitenkään liittyisikään. Joskus hän päättää virkkeensä johonkin "bazinga!" -tyyliseen möläytykseen, ihan vain vinoillakseen.

En minä mistään jamesbondeista perusta, koska olen itsekin bazingamies. En katsele action-leffoja tai telkkarisarjoja muutenkaan.

Vierailija
107/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori: pakkomielteinen se on.... se Mentalistin Patrick Jane.

Vierailija
108/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 07:34"]

Sori: pakkomielteinen se on.... se Mentalistin Patrick Jane.

[/quote]

Joo, onhan se vähän. Mutta ehkä mä saisin sen parannettua?

Oon oikeesti vähän ihastunut tuohon roolihahmoon (huumorintajuunsa ja riiviömäisyyteensä, joka olisi tosielämässä varmaan rasittavaa), onneksi ei koskaan tule tilaisuutta kokeilla, kuinka meille kävisi :o)

204

Vierailija
109/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä miehistä näkökulmaa:

Holmesin apuri Watson (Lucy Liu) on kyllä äärimmäisen kuuma, vaikka

ainakin roolihahmo on aika hankalan oloinen :-)

Vierailija
110/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiva kuulla miehen mielipide. Muutkin miehet, avatkaapa sanainen arkkunne! :)

Vierailija
111/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paha... Hannibal - Mads Mikkelsen. Sitä mystiikkaa on mahdoton vastustaa.

Vierailija
112/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 07:53"]

Hei kiva kuulla miehen mielipide. Muutkin miehet, avatkaapa sanainen arkkunne! :)

[/quote]

Avasin jo. Bojangles!

Vierailija
113/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frasierin Niles oli kaikessa neuroottisuudessaan jotenkin tosi hellyyttävä, ja varmasti tosi hyvää isämateriaalia, pitäisi ehkä hieman vain potkia aluksi persuksille jos tahtoisi apua vaipanvaihtoon tms. Mut huumorit meillä kohtaisivat ja saataisiin hyvää keskustelua aikaiseksi ;) se koko ex-vaimokuvio tosin hieman sotkisi, eikä Niles enää mikään kovin nuori poika ollut...

toinen hyvä olisi Frendien Mike (phoeben mies), hauska, älykkään oloinen, ei mitenkään mahdoton katsella... Uskaltaisi kyseenalaistaa mun omituisimmat tavat, mutta silti täysin valmis hväksymään ne. henkistä painolastia hänkin tosin taisi kantaa mukanaan...

Vierailija
114/217 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potterista jompi kumpi Weasleyn kaksosista, Fred tai George. Mukavan ilkikurisia mutta kuitenkin hyviksiä.

Sinkkuelämän Mr. Big. Ja olen ollut siihen ihastunut teinistä asti, vaikka ko. näyttelijä on minua varmaan 20 vuotta vanhempi (en tiedä tarkkaa ikää, mutta kuitenkin reilusti minua vanhempi, olen 27). =D

Tämä nyt taas ei ole mikään hahmo, mutta Suomen Hells Kitchenin Sauli Kemppainen.

Riddick. Ihan vain ja ainoastaan niiden silmien takia.

Yhdennentoista tohtorin seuralainen, Amelia Pond, olisi myös mielenkiintoinen seurustelukumppani. Etenkin kun minun luonteessani on samaa kuin hänellä.

Vierailija
115/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
116/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään isoista miehistä. Fitz (Fitz ratkaisee) olisi ihanan haastava tapaus: viiltävän tarkkasilmäinen, sanavalmis ja älykäs mutta demoniensa riivaama. Ei siitä pitkää suhdetta tulisi, koska juopottelu, uhkapelit ja toiset naiset olisi mulle sit kuitenkin liikaa. Mutta eipä olis tylsää ainakaan.

Vierailija
117/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellinen henkilö mutta jos se riittää, että tv-sarjoissa esiintyy eli Dr Christian Dieetit vaihtoon ja Nolot vartalot -sarjoista. Tuo komea vaalea viikinki, jolla jännästi poskipäät vähän kuopalla. On nähnyt kaikenlaista niin ei tarttis nolostella mitään ja on vaan niiiiin ihana. Mikäpä sen mukavampaa, että olis lääkäri kotona.

Vierailija
118/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 02:06"]

Ei siis pelkkää seksisuhdetta. Lisäksi hahmon näyttelijän voisi mainita, jos samaa hahmoa on näytellyt moni... Ei tarvitse perustella, mut ois kiva.

[/quote]

Ehdotomasti Pirates of Caribbean Jack Sparrowin(Johnny Depp) kanssa,ihan vaan siksi että se on niin sekopäinen ja seksikäs merirosvokapteeni,ei tulisi aika pitkäksi.

Vierailija
119/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sherlock! Ja tietysti se Benedict Cumberbatch -versio. ;)

Vierailija
120/217 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beck -elokuvien Gunvald! <3 en nyt muista näyttelijän nimeä, mutta tosi karismaattinen mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän