Kuinka voin hillitä sitä etten aja autoa umpikännissä?
En halua ajaa mutta äskenkin oli juoma loppu jolloin tartuin taas rattiin. Kuinka saan kehitettyä estoja itselleni etten hölmöile kännissä. Kuulostaa provolta joo, mutta itse haluaisin elää tekemättä sellaisia virheitä jotka vaikuttavat lopullisesti minun tai muiden loppuelämään.
Kommentit (40)
Muuta kaupunkiin että voit ihan jalkasin lähteä hakemaan lähikaupasta lisää. Tai mene polkuypyörällä.
Suosittelen myös ostamaan varastoon niin paljon ettei heti juomalla lopu. Sitten selvinpäin käyt taas täydentämässä varaston.
Aina kun otat niin työnnät avaimet peräsuoleesi pitkällä sauvalla.
Alkonarkilla on alkonarkin ongelmat.
Kyllä pienissä voi ajaa lähikauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pienissä voi ajaa lähikauppaan.
Näinhän se lakikin sanoo.
Miksi ostat niin vähän, että loppuu kesken? Tiedät kuitenkin, että lähdet kännissä ajamaan tuossa vaiheessa.
Juo enemmän niin sammut ennenkuin ehdit auton rattiin. Juo päivittäin niin että sammut useasti päivän aikana. Juo itsellesi aivoberitulppa ja halvaus. Aja kallionleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Osta kämppä esim. kaupungista, kuten minäkin tein.
Esim. Corsossa auton käyttö ei ole mitenkään pakollista!
Zinc
Siis kaupungista vai Korsosta?
Luulisi löytyvän joku kaappi netistä, missä alkolukko. Sinne auton avaimet. Jos ei sellaista ole, niin haen patentin.
Mikä voi ihmisessä olla vialla niin ettei kykene hallitsemaan mielihalujaan tuon vertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Siis kaupungista vai Korsosta?
Corson kaupungista.
Zinc
Olen onnellinen sinun ja isäsi puolesta, että selvisitte lievin vahingoin ja pystyitte rakentamaan elämäänne virheestä oppien paremmaksi. Mun kohdalla sitä virhettä/vahinkoa/hengen lähtöä ei vielä ole tapahtunut jotta saisin niin kovan iskun, että pystyisin laittamaan korkin kiinni kesken humalahakuisen juomisen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoa en voi myydä pois koska tarvitsen sitä työssäni. Mä itse tiedostan tekeväni saman virheen säännöllisesti. Todennäköisesti saan estettyä ajamiseni joko jonkun kuoltua autoni alle taikka saatuani poliisilta niin kovat seuraukset, että tulen sitä jatkossakin katumaan. En halua tappaa ketään, mutten myöskään enää pysty/halua lopettamaan humalahakuista juomistanikaan.
Isälleni herätys oli poliisin pysäytys ja kortin kuivumaan lähtö. Sen jälkeen alkolukko autoon. Lisäksi juomisen kohtuullistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pystyt. Lopettamaan. Hankalinta on olla aloittamatta uudelleen.
Juu, minäkin lopetin juopottelun varmaan satoja kertoja, mutta aina tuli aloitettua uudelleen. Sitten hiffasin, ettei juopottelua tarvitse lopettaa vaan voi olla ainoastaan juomatta. Juomatta tämän päivän, tai siis ottamatta yhtä huikkaa, sitä ensimmäistä. Tällä logiikallaolen pysynyt raittiina jo vuosia eikä minun tarvitse kieltäytyä juuri mistään, vain pienestä tilkasta alkoholia ja vain tänään.
Ei se loppuisi siltikään. Haluat olla paska. Lakkaa haluamasta. Ei ole muuta ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi löytyvän joku kaappi netistä, missä alkolukko. Sinne auton avaimet. Jos ei sellaista ole, niin haen patentin.
Nyt kun olet julkisesti kertonut tästä ideastasi, sitä ei voi enää patentoida.
Vierailija kirjoitti:
Alkonarkilla on alkonarkin ongelmat.
Alkoholismille on jo sana. Mutta sehän ei sovi huumemyönteiseen agendaasi.
Zinc